Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm..

 

 

Han hadde jo akkuratt ikke noen å få noe spessiell main kamp med da, bortsett fra de mennene som skulle drepe han på slutten

 

 

Men ellers så ble jeg underholdt under hele filmen :) ja den vel en sterk 4/6

 

Ja og det var det eneste som hente i filmen syntes jeg. Endte opp på en 6/10 jeg.

 

Men som sagt hadde jeg ønsket meg litt mere handling, de kunne ha utnyttet svakheten hans litt mer. Rulleteksten kom altfor brått på.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
I og med at det begynner å bli en liten stund siden nå så husker jeg bare at jeg likte den.

Hvis du "husker den", så burde du kanskje ikke glemme den så fort, og det var, hvis "den" var episk?

 

 

:)

Lenke til kommentar
INTO THE WILD..

Er en av de beste filmen jeg har sett på lenge, som faktiskt har noe budskap... Som får deg til å tenke, og som gjør at den kryper under huden på deg... Vet det er mange som ikke liker filmen, og den har fått ræva kritikk.. Men dette tror jeg er tittere som ikke fanger opp budskapet. For budskapet må en selv finne, å ikke bli forklart.... For dersom man ikke fanger budskapet bilr filmen null verd, og jeg vil da anbefale å se fimen på nytt... Dersom den mentale delen er tilstede... :cool: 10/10

 

Hvordan har du fått for deg det? Den har 83% på RottenTomatoes, noe som må sies å være svært bra.

Lenke til kommentar

El Espinazo del diablo (2001)

 

Denne filmen har jeg hatt på spillelisten siden jeg så Pan's Labyrinth for halvannet år siden. Hvorfor jeg ikke har sett den før vet jeg ikke, men det har i alle fall ikke vært et tap. Jeg hadde ikke forventet samme kvalitet som Pan's Labyrinth, men kanskje noe i nærheten. Desverre var ikke tilfellet så.

 

Det som irriterer meg med denne filmen er at den på den ene siden er svært bra, mens på den andre siden, som jeg vektlegger mest, er svært dårlig. Filmteknisk og skuespillermessig er den nesten på høyde med Pan's Labyrinth, men når det kommer til historien og karakterene stiller det seg anderledes.

 

Selv om skuespillet er upåklagelig, stiller jeg med helt apatisk til de. Historien finner jeg både kjedelig og uengasjerende. Dette selv om den til tider er ganske godt skrevet, med bl.a. en god del skjult/smart symbolikk og frempek.

 

Dette er vel kanskje ikke helt min type film. Den passer best for de som liker litt mysterie og det overnaturlige. Jeg føler for å være snill, så jeg gir:

 

6 / 10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...