Dorian Gray Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sku' ønske jeg var smart nok til å skjønne filmene jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva var det du venta på skulle skje i Hancock? Syns slutten var fin på den jeg Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva var det du venta på skulle skje i Hancock? Syns slutten var fin på den jeg En skikkelig kamp eller noe sånt. Slik som er vanlig i slike filmer. Det var altfor lite handling synes jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hmm.. Han hadde jo akkuratt ikke noen å få noe spessiell main kamp med da, bortsett fra de mennene som skulle drepe han på slutten Men ellers så ble jeg underholdt under hele filmen ja den vel en sterk 4/6 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hmm.. Han hadde jo akkuratt ikke noen å få noe spessiell main kamp med da, bortsett fra de mennene som skulle drepe han på slutten Men ellers så ble jeg underholdt under hele filmen ja den vel en sterk 4/6 Ja og det var det eneste som hente i filmen syntes jeg. Endte opp på en 6/10 jeg. Men som sagt hadde jeg ønsket meg litt mere handling, de kunne ha utnyttet svakheten hans litt mer. Rulleteksten kom altfor brått på. Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Selvsakt kan man mislike en film en fattet poenget i, men jeg tror at budskapet treffer en på ulike måter i ulike faser av livet……. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hmm Eureka minner meg litt om Bioshock. Sikkert noe me det undeliget tingene og musikken Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva var det du venta på skulle skje i Hancock? Syns slutten var fin på den jeg Hva var "fin" med slutten? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vanskelig å sette fingeren på spessielle ting men jeg likte den hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vanskelig å sette fingeren på spessielle ting men jeg likte den hvertfall Neida, det er ikke vanskelig! Bare forklar hva du mener med dine egne ord!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 I og med at det begynner å bli en liten stund siden nå så husker jeg bare at jeg likte den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 I og med at det begynner å bli en liten stund siden nå så husker jeg bare at jeg likte den. Hvis du "husker den", så burde du kanskje ikke glemme den så fort, og det var, hvis "den" var episk? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeez! Har jeg sagt at den var episk? Nei, jeg sa at jeg syns den var fin og bra, men er enig med at den ikke var noe superb slutt, men mislikte den ikke heller. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 INTO THE WILD..Er en av de beste filmen jeg har sett på lenge, som faktiskt har noe budskap... Som får deg til å tenke, og som gjør at den kryper under huden på deg... Vet det er mange som ikke liker filmen, og den har fått ræva kritikk.. Men dette tror jeg er tittere som ikke fanger opp budskapet. For budskapet må en selv finne, å ikke bli forklart.... For dersom man ikke fanger budskapet bilr filmen null verd, og jeg vil da anbefale å se fimen på nytt... Dersom den mentale delen er tilstede... 10/10 Hvordan har du fått for deg det? Den har 83% på RottenTomatoes, noe som må sies å være svært bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Fikk 4 av Dagbladet og 3 av VG. Vil ikke kalle det "rævva" men kunne vært bedre. Endret 11. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg vil nå si at det blir litt feil å la to norske aviser representere alle andre kritikere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kom bare med eksempler. (På hva som kan være det han kalte "ræva.") Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 El Espinazo del diablo (2001) Denne filmen har jeg hatt på spillelisten siden jeg så Pan's Labyrinth for halvannet år siden. Hvorfor jeg ikke har sett den før vet jeg ikke, men det har i alle fall ikke vært et tap. Jeg hadde ikke forventet samme kvalitet som Pan's Labyrinth, men kanskje noe i nærheten. Desverre var ikke tilfellet så. Det som irriterer meg med denne filmen er at den på den ene siden er svært bra, mens på den andre siden, som jeg vektlegger mest, er svært dårlig. Filmteknisk og skuespillermessig er den nesten på høyde med Pan's Labyrinth, men når det kommer til historien og karakterene stiller det seg anderledes. Selv om skuespillet er upåklagelig, stiller jeg med helt apatisk til de. Historien finner jeg både kjedelig og uengasjerende. Dette selv om den til tider er ganske godt skrevet, med bl.a. en god del skjult/smart symbolikk og frempek. Dette er vel kanskje ikke helt min type film. Den passer best for de som liker litt mysterie og det overnaturlige. Jeg føler for å være snill, så jeg gir: 6 / 10 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 La Vita è bella Munter fortelling fra holocaustens dager (høres veldig motstridende ut) fylt med sprudlende italiensk entusiasme og en viss Roberto Benigni i storform. Må si sistnevnte virkelig imponerer med fantasi og kreativitet, både som skuespiller og manusforfatter. Denne likte jeg. 4 + Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Utelukkende god omtale fører til 4+? Hva trakk ned? Vet ikke helt hva jeg synes om den selv, men den fremkalte en tåre, noe som på min skala er automatisk en 7-8/10 eller bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå