Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Batman: The Dark Knight

Drit bra film, alikevel mangler den "et aller annet" til å bli en 10er. '

9/10

Var på kino for å se hva all hypen er for noe omkring TDK

At denne filmen ligger på 1. plass på topp #250 på IMDB er for meg totalt uforståelig.

Filmen var en god actionfilm med sånn passe bra skuespiller prestasjoner.

For meg er dette en film som er helt grei.

gir den 5+\10 jeg + for Heath Ledgers tolkning av Joker

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar

Unbreakable

Helt grei underholdning i natt, likevel er ikke dette noe jeg vil se igjen. tror jeg.

Filmen går ut med en bra start og et veldig bra plot, men personlig synes jeg det blir teitere og teitere videre.

Men ikke misforstå, filmen er ikke helt håpløs.

Selv med en liten twist på slutten holder ikke denne filmen.

Har sett verre thrillere, men også mange bedre. Både Samuel Jackson og Bruce Willis kan bedre. Hva som trekker opp denne filmen fra middelmålig, er at jeg liker cinematografien.

Vil også si at Herr Shyamalan kan bedre også. :grin:

Edit: Pynta litt på.

5.5/10

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Hva var det som var så teit? Selv synes jeg Unbreakable er Shyamalans beste.

Stalingrad

Interessant å se krigens redsler fra fiendens synspunkt, spesielt når det er snakk om et av tidenes jævligste slag. Rent teknisk har filmen seinere blitt overgått av amerikanerne flere ganger, men det holder seg for all del på et godt nivå her. Bitte litt skuffet over at filmen ikke setter et dypere inntrykk på meg, men jeg begynner vel å bli herdet i sjangeren.

4

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Wanted

Ble glad når jeg så den filmen i går, fordi den var så bra som jeg hadde håpet. Kult konsept, rutinerte skuespillere som Angelina Jolie og Morgan Freeman, bra effekter, og noen råtter som kicker ass SAY NO MORE

handling = vanlig mann har gener til å bli en super assassin

9/10

Lenke til kommentar
Hvis det er en superheltfilm jeg vil kalle lavmælt og som ikke tar av, så er det Unbreakable.

+1

Nesten litt for lavmælt egentlig. Følte på en måte at filmen aldri helt begynte.

Hancock er en superheltfilm som passer inn i den kategorien. Jeg satt å ventet på at noe skulle skje og så kom plutselig rulleteksten.

Lenke til kommentar

INTO THE WILD..

Er en av de beste filmen jeg har sett på lenge, som faktiskt har noe budskap... Som får deg til å tenke, og som gjør at den kryper under huden på deg... Vet det er mange som ikke liker filmen, og den har fått ræva kritikk.. Men dette tror jeg er tittere som ikke fanger opp budskapet. For budskapet må en selv finne, å ikke bli forklart.... For dersom man ikke fanger budskapet bilr filmen null verd, og jeg vil da anbefale å se fimen på nytt... Dersom den mentale delen er tilstede... :cool: 10/10

Endret av osakikki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...