Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Jeg skal se the Dark Knight på søndagen, men jeg er litt usikker på hvordan filmopplevelsen kommer til å bli, da jeg har så jævlig lyst til å hate den. Gah, dette kommer til å bli en slitsom affære.

Det lønner seg å ignorere alle diskusjoner og hoppe unna all prat om slike fanboys'-wet-dream-filmer som dette, og se den fort som faen før du lar fanboysa ødelegge alle førsteinntrykk. Den neste filmen jeg skal lage vil handle om drap på fanboys ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slutt med slike sjuskete tanker, fysjda! (nettopp lest dem).

Uansett, ny startside for alle som er lei hypen:

www.thedarkknightsucks.com

For all it’s problems, TDK isn’t all bad. It’s visually appealing, has great quality pyrotechnic visual effects, it doesn’t cater too much to a younger audience as do many comic book movies from the past, it presents some moralistic implications in an adult way, and Heath Ledger did a decent job in his role as The Joker. It’s decent entertainment, and still better than a lot of other crap coming out of Hollywood. Plus, although not their best work by any means, some really excellent actors are in it: Christian Bale, Gary Oldman, Morgan Freeman, and Michael Caine.

Kan ikke se hvorfor de ikke laget en side som het: TheDarkKnightIsDecent, for de mente tydeligvis ikke at den sugde.

Derimot, det at de kaller Heath Ledger sin rolle som Jokeren "OK" sier hvor hvor hardt de prøver å finne negative ting om filmen.

Lenke til kommentar

Jeg bare koser meg SÅ mye her jeg sitter i Rørvik, av alle steder, og ikke kan se filmen før jeg eventuelt kommer meg til Trondheim igjen... Jeg er glad jeg fortsatt lever på lykkerusen etter Iron Maiden konserten på Lerkendal, men uansett, det er vanskelig å lese så mye bra om TDK og ikke kunne se den enda!

Lenke til kommentar

The Fountain

Så denne for første gang for et par dager siden, så den igjen i dag og må si den virket så mye, mye bedre. Eneste som trakk ned for meg første gang var at jeg ikke skjønte den, jeg regnet med at den ville bli bedre andre gangen, så etter å ha lest litt og tenkt litt over den prøvde jeg igjen.

Fantastisk. Hele filmen er fantastisk pen, med fantastisk musikk og den dro meg inn som en malstrøm. Spesielt de siste minuttene! Etter å ha sett den ferdig så jeg de scenene om og om og om igjen.

En av de beste, om ikke den beste filmopplevelsen jeg har hatt.

10/10

Lenke til kommentar

Disturbia(2007)

Var litt i tvil til denne filmen etter masse reklame for den på MTV :p

Men etter å ha sett den angrer jeg ikke, en god actioc-thriller, satt et par ganger med hjertet i halsen.

Passe mye action og slåssing for dem som liker slik, også er det jo selvfølgelig en chick med i denne filmen også, som alle moderne, amerikanske filmer :p

Anbefales å se hvis du liker thrillere.

5/6

Ja, jeg vet at "anmeldelsene" mine suger, men jeg prøver likevel.

Lenke til kommentar

Igår så jeg "Killer's Kiss" av godeste Kubrick. Måtte jo feire bursdagen hans!

Ble ihvertfall overraska over filmen. Ante ikke at den skulle være så bra.

8/10

Så også "Batman Begins " på torsdag. Og "The Dark Knight" på fredag.

BG var en god film 8/10

TDK var enna bedre, med en heftig versjon av Jokeren. 9/10

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

TDK

Vet ikke jeg. Den fenget meg bare ikke i den grad, tror forventningene ble for store. Orker ikke utbrodere i det vide og breie, men har liksom heller ikke noe å sette fingeren på annet enn at den ble for forutsigbar for min smak. Å at filmen kanskje tok seg selv litt for alvorlig til tider. Men så absolutt en bra film, bare ikke det enorme jeg forventet meg og ventet på. Forventninger er noe dritt.

8/10

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

[Rec]

Vet ikke helt hva jeg synes om denne. Noen ganger ble jeg irritert over hovedrollen, mens andre ganger ble jeg irritert over filmingen til kameramannen. Men må si at det er vel den mest intense filmen jeg noen gang har sett. På slutten dunket hjertet mitt fortere enn det vanligvis gjør.

Likte du Cloverfield, så liker du nok denne også.

7/10

Lenke til kommentar

Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008)

Dette var tragisk å se på. Hvordan den har fått så høy poeng på imdb.com fatter jeg ikke. Jeg har mistanke på at det er mangen 12-16åringer som synes denne filmen er genial...med andre ord samme folka som elsker Scary Movie type filmene.

Det var såklart noen morsomme ting i filmen, men ikke nok til å kalle dette verdig underholdning.

Enaste som gjorde filmen holdbart å se på var Rob Corddry som spilte Ron Fox. Alt der han var involvert var knall morsomt! Det er han de 2 poengene går til.

2/10

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...