Cuneax Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg skal se the Dark Knight på søndagen, men jeg er litt usikker på hvordan filmopplevelsen kommer til å bli, da jeg har så jævlig lyst til å hate den. Gah, dette kommer til å bli en slitsom affære. Det lønner seg å ignorere alle diskusjoner og hoppe unna all prat om slike fanboys'-wet-dream-filmer som dette, og se den fort som faen før du lar fanboysa ødelegge alle førsteinntrykk. Den neste filmen jeg skal lage vil handle om drap på fanboys Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg kalte "Q" (Fox-karaktern i TDK) sine prestasjoner ganske så urealistisk og fikk slengt i trynet tilbake at jeg var en rasist. Fanboys, elskverdig rase ... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Slutt med slike sjuskete tanker, fysjda! (nettopp lest dem). Uansett, ny startside for alle som er lei hypen: www.thedarkknightsucks.com For all it’s problems, TDK isn’t all bad. It’s visually appealing, has great quality pyrotechnic visual effects, it doesn’t cater too much to a younger audience as do many comic book movies from the past, it presents some moralistic implications in an adult way, and Heath Ledger did a decent job in his role as The Joker. It’s decent entertainment, and still better than a lot of other crap coming out of Hollywood. Plus, although not their best work by any means, some really excellent actors are in it: Christian Bale, Gary Oldman, Morgan Freeman, and Michael Caine. Kan ikke se hvorfor de ikke laget en side som het: TheDarkKnightIsDecent, for de mente tydeligvis ikke at den sugde. Derimot, det at de kaller Heath Ledger sin rolle som Jokeren "OK" sier hvor hvor hardt de prøver å finne negative ting om filmen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Det er den evige "glasset er halvfullt eller halvtomt"-problematikken. Det definerer mye hvordan man lever livet. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg bare koser meg SÅ mye her jeg sitter i Rørvik, av alle steder, og ikke kan se filmen før jeg eventuelt kommer meg til Trondheim igjen... Jeg er glad jeg fortsatt lever på lykkerusen etter Iron Maiden konserten på Lerkendal, men uansett, det er vanskelig å lese så mye bra om TDK og ikke kunne se den enda! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 *leter etter en pakke marshmallows og slenger litt mer ved på bålet...* http://thedarkknightsucks.com/ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 *leter etter en pakke marshmallows og slenger litt mer ved på bålet...* http://thedarkknightsucks.com/ For sent Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Hmpf, blir jeg nødt til å lese postene også nå? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 The Fountain Så denne for første gang for et par dager siden, så den igjen i dag og må si den virket så mye, mye bedre. Eneste som trakk ned for meg første gang var at jeg ikke skjønte den, jeg regnet med at den ville bli bedre andre gangen, så etter å ha lest litt og tenkt litt over den prøvde jeg igjen. Fantastisk. Hele filmen er fantastisk pen, med fantastisk musikk og den dro meg inn som en malstrøm. Spesielt de siste minuttene! Etter å ha sett den ferdig så jeg de scenene om og om og om igjen. En av de beste, om ikke den beste filmopplevelsen jeg har hatt. 10/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Disturbia(2007) Var litt i tvil til denne filmen etter masse reklame for den på MTV Men etter å ha sett den angrer jeg ikke, en god actioc-thriller, satt et par ganger med hjertet i halsen. Passe mye action og slåssing for dem som liker slik, også er det jo selvfølgelig en chick med i denne filmen også, som alle moderne, amerikanske filmer Anbefales å se hvis du liker thrillere. 5/6 Ja, jeg vet at "anmeldelsene" mine suger, men jeg prøver likevel. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Letters from Iwo Jima. Definetivt en sterk og realistisk film. Mye action, og fine måter å bygge opp filmen på. Liker spesielt den effekten at generalen skriver brev til sin sønn gjennom hele filmen. Virkelig en film verdt å se! Vil gi den 7/10. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Igår så jeg "Killer's Kiss" av godeste Kubrick. Måtte jo feire bursdagen hans! Ble ihvertfall overraska over filmen. Ante ikke at den skulle være så bra. 8/10 Så også "Batman Begins " på torsdag. Og "The Dark Knight" på fredag. BG var en god film 8/10 TDK var enna bedre, med en heftig versjon av Jokeren. 9/10 Endret 27. juli 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Speed Racer Elsket stilen, og filmen hadde nok endel klisjéer, men de var så bra gjennomført at det ikke gjør noe! En av sommerens beste filmer for min del! 8/10 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Helt enig, Svein. Jeg synes alt pepperet denne filmen har fått i stor grad har vært uberettiget. Det er en elsk/hat-film, og det virker som at haterne har fått dominere media angående denne filmen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) TDK Vet ikke jeg. Den fenget meg bare ikke i den grad, tror forventningene ble for store. Orker ikke utbrodere i det vide og breie, men har liksom heller ikke noe å sette fingeren på annet enn at den ble for forutsigbar for min smak. Å at filmen kanskje tok seg selv litt for alvorlig til tider. Men så absolutt en bra film, bare ikke det enorme jeg forventet meg og ventet på. Forventninger er noe dritt. 8/10 Endret 27. juli 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 [Rec] Vet ikke helt hva jeg synes om denne. Noen ganger ble jeg irritert over hovedrollen, mens andre ganger ble jeg irritert over filmingen til kameramannen. Men må si at det er vel den mest intense filmen jeg noen gang har sett. På slutten dunket hjertet mitt fortere enn det vanligvis gjør. Likte du Cloverfield, så liker du nok denne også. 7/10 Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 The Dark Knight Gidder ikke skrive det alle allerede har skrevet. Ja, den var veldig bra.. Men nei, følte ikke helt at den var verdig alt hypet den fikk. Det som trakk filmen opp var helt klart Jokeren. Årets skuespill prestasjon, helt klart! 8,5/10 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008) Dette var tragisk å se på. Hvordan den har fått så høy poeng på imdb.com fatter jeg ikke. Jeg har mistanke på at det er mangen 12-16åringer som synes denne filmen er genial...med andre ord samme folka som elsker Scary Movie type filmene. Det var såklart noen morsomme ting i filmen, men ikke nok til å kalle dette verdig underholdning. Enaste som gjorde filmen holdbart å se på var Rob Corddry som spilte Ron Fox. Alt der han var involvert var knall morsomt! Det er han de 2 poengene går til. 2/10 Endret 28. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Tror ikke du var tilstrekkelig full/høy/stein da du så filmen, men den har litt for høyt snitt ja. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Tror ikke du var tilstrekkelig full/høy/stein da du så filmen, men den har litt for høyt snitt ja. Heh, ja mulig det. Men jeg tror også at mangen 14tiser gav den høy poeng pga du får se litt dame mus i den uncut versionen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå