Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
leide: the hole ten yards.

 

den var faktisk velig morrsom, viss man likte 1eren kommer man til å digge denne

Var det en rett på video sak det?

Kan ikke huske å ha sett den på kino :dontgetit:

At en film er rett på video i Norge, betyr ikke at det er en rett på video-film. Men det visste du sikkert.

Lenke til kommentar
leide: the hole ten yards.

 

den var faktisk velig morrsom, viss man likte 1eren kommer man til å digge denne

Var det en rett på video sak det?

Kan ikke huske å ha sett den på kino :dontgetit:

At en film er rett på video i Norge, betyr ikke at det er en rett på video-film. Men det visste du sikkert.

Ja, det er meget sannsynlig at det bare var i Stavanger filmen ikke gikk, or jeg mener å ha husket å ha sett den på filmweb.no.

Lenke til kommentar

The Emperors New Groove

 

Har vært stor fan av David Spade helt fra begynnelsen i SNL til filmer som Dickie Roberts og tv-show som Blush. Han er hysterisk morsom, som vanlig, i denne filmen! Typisk Spade-humor som enhver fan vil digge. Historien var typisk Disney (det er ikke negativt) og jeg må si meg fornøyd med filmen.

 

Når jeg tenker meg over er det ikke lenge siden jeg så en film jeg ikke likte.. F9/11 var vel forrige.. I'm on a roll!

Lenke til kommentar

Eternal sunshine of the spotless mind Merkelig, psykedelisk, irriterende og med en god porsjon modernistiske virkemidler slår denne deg midt i trynet.

 

Merkelig sjangerblanding som forvirrer og fustrerer. Må nok se denne et par ganger til for å få et skikkelig inntrykk.

Liker dog ikke den underliggende, grunnleggende pessimistiske realismen.

Kommer tilbake med karakter. Foreløpig 4/10

Lenke til kommentar

Frekkas: Jeg anbefaler at du ser den flere ganger, det trengs gjerne. Jeg er veldig uenig med forklaringen din (ikke tro jeg ikke respekterer din mening, det gjør jeg absolutt) men denne filmen viser bedre enn noen annen jeg har sett at du vet ikke hva du har før du mister det. Den viser ekte følelser, og leker med deg... Alle regler brytes, da det meste foregår i hodet på Carrey. Slutten blåste meg helt vekk, og etter du har sett den flere gangen skjønner du at hver scene er nøyaktig planlagt og perfekt utført. Jeg skjønner godt at du ikke fikk alt med deg første gang du så den, den er annerledes. Men hva er filmverden uten filmer som utfordrer? For hver vakker, følelsesladet film som Sunshine finnes det 100 filmer som ikke bidrar med noe nytt, men heller fokuserer på å tjene penger.

Det er ikke mange ganger en replikk får meg til å gråte, men "Meet me in Montauk" var rett og slett perfekt.

Lenke til kommentar

Edward Scissorhands, for første gang (eller, dvs, jeg så den for lenge siden, men fikk lite med meg).

Hva kan man si om denne filmen som ikke allerede er sagt? Surrealistisk, merkelig, sjarmerende, karismatisk... Burtons beste sammen med Big Fish. Depp sier 169 ord gjennom hele filmen, men stjeler showet alikevel med flott skuespill. Man kan se uskyldigheten i øynene, det er nesten til å gråte av.. Isskulpturen av damen på slutten tvang fram en tåre..

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...