Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite stykke igjen før du er heeelt voksen tenker jeg :)

Shh.. Seier han som har ranket Superbad på si topp 20. liste ;)

 

Neida, frå spøk til alvor: utruleg fin omtale Dotten. Du driv ikkje tilfeldigvis med å skrive omtalar for blad/aviser/nettstader? =o

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Forventningar er ein sjukt skremmande ting. Har øydelagt mangt ein god film i mine auge. Ein av dei siste eg hugsar er Eragon. Eg hadde akkurat lese boka (og starta på bok nr. 2) då eg såg filmen. Då forventa eg meir eller mindre typ. Ringenes Herre eller Harry Potter som i og for seg er gode "frå bøker til film" transformasjonar. Men dette viste seg å verte feil. Det er lenge sidan eg har vorte meir skuffa :)

 

Edit: Ikkje narnia, men ERAGON (gaaaahw, på tide å køye). Eg synes faktisk Narniafilmen var OK (og ja, eg har lest boka), og gleder meg til oppfølgjaren.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Forventningar er ein sjukt skremmande ting. Har øydelagt mangt ein god film i mine auge. Ein av dei siste eg hugsar er Narnia. Eg hadde akkurat lese boka (og starta på bok nr. 2) då eg såg filmen. Då forventa eg meir eller mindre typ. Ringenes Herre eller Harry Potter som i og for seg er gode "frå bøker til film" transformasjonar. Men dette viste seg å verte feil. Det er lenge sidan eg har vorte meir skuffa :)

Helt enig ang. HP serien, synes filmene suger for det meste, litt dårlig skuespill fra enkelte + musikken er ganske dårlig, filmene er rushet og har null dybde synes jeg.

 

Derimot er jeg uenig ang. LOTR trilogien, synes de har vært ganske magiske og fått med det aller vesentlige, selv om det har vært en del små forandringer fra det som sto i boken.

Lenke til kommentar

Du misforstod meg. Det eg ville få fram var at eg synes båe HP og LOTR serien er gode "frå bøker til film" transformasjonar. :) No bør eg ikkje akkurat rose HP-serien for mykje, ettersom eg ikkje har sett dei siste filmane, men eg hugsar kor utruleg den første filmen trollband meg. Kanskje har dette med at eg var ein god del mindre då.

 

Eg er litt skuffa over at dei ikkje klarte å få med Bombadill (?) då dei lagde LOTR-filmane. Eg synes han var ein interessant karakter frå bøkene. Men på ei annan side er det òg forståeleg, sidan har har lite med "main-quest" å gjere :)

Lenke til kommentar

Superbad er uten tvil den sterkeste komediene, men at en film inkluderer en dramatisk del gjør den ikke til en bedre film. Hvis kompleksitet ikke er det filmseeren er interessert i så vil det føles malplassert og ødelegge filmens tempo. Personlig synes jeg begge er knallgode filmer, og Superbad er ihvertfall ikke dårligere fordi den er mindre selvhøytidelig og laget utelukkende som en komedie i Anchorman-stil. Ville Superbad blitt bedre av å ha en mer alvorlig side, mer kjøtt på beinet? Jeg kan ikke se det helt for meg, innenfor sjangeren og hva den prøvde å oppnå så var den bortimot perfekt.

Lenke til kommentar
Du misforstod meg. Det eg ville få fram var at eg synes båe HP og LOTR serien er gode "frå bøker til film" transformasjonar. :) No bør eg ikkje akkurat rose HP-serien for mykje, ettersom eg ikkje har sett dei siste filmane, men eg hugsar kor utruleg den første filmen trollband meg. Kanskje har dette med at eg var ein god del mindre då.

 

Eg er litt skuffa over at dei ikkje klarte å få med Bombadill (?) då dei lagde LOTR-filmane. Eg synes han var ein interessant karakter frå bøkene. Men på ei annan side er det òg forståeleg, sidan har har lite med "main-quest" å gjere :)

Tom Bombadill er jo det desidert dårligste og kjedelig i hele LOTR serien. Inderlig glad for at Jackson ikke tok det med. 1) Det har ingenting med selve handlinga å gjøre. 2) Det skjer ingenting der. 3) Hele kapittelet er jo dødskjedelig med ingen som helst handling. :)

 

Det var min mening :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...