Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

To prepare for his role as Sam Witwicky, Shia LaBeouf worked out five days a week for three months and gained 25 pounds of muscle.

 

To prepare for his role as the greaser Mutt Williams, LeBeouf repeatedly watched the previous three Indiana Jones films and gained fifteen pounds of muscle.

 

Karen har da, om matten min er riktig, lagt på seg nesten 19 kilo med muskler ila to år. Noe sier meg at det ikke akkurat stemmer helt, selv om det er merkbart at gutten har blitt mer muskuløs (skulle ikke mye til...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke bare Shia LaBeouf som antagligvis putter litt av hvert i kroppen. :)

 

Her er ett lite uttak fra en artikkel om Christian Bale

 

Still fresh from The Machinist, it became necessary for Bale to bulk up to match the powerful physique of Batman. He was given a deadline of six months to do this. Bale recalled it as far from a simple accomplishment: “…when it actually came to building muscle, I was useless. I couldn’t do one push up the first day. All of the muscles were gone, so I had a real tough time rebuilding all of that.” With the help of a personal trainer, Bale succeeded in meeting the deadline, gaining a total of one hundred pounds (46kg) in six months. He went from about 130lbs to 230lbs.

Lenke til kommentar
To prepare for his role as Sam Witwicky, Shia LaBeouf worked out five days a week for three months and gained 25 pounds of muscle.

 

To prepare for his role as the greaser Mutt Williams, LeBeouf repeatedly watched the previous three Indiana Jones films and gained fifteen pounds of muscle.

 

Karen har da, om matten min er riktig, lagt på seg nesten 19 kilo med muskler ila to år. Noe sier meg at det ikke akkurat stemmer helt, selv om det er merkbart at gutten har blitt mer muskuløs (skulle ikke mye til...)

 

Tenk om fyren kunne brukt en tredjedel av tiden på å lære seg skuespill. :p

Lenke til kommentar

Labeouf sitt skuespill er mer enn godt nok. Spesielt hvordan han solgte illusjonen om at han faktisk spilte mot noen i Transformers var imponerende. Er ikke mange som hadde klart det samme.

 

Når det kommer til Bale så var han ikke fornøyd med kroppen sin i Batman Begins. Han omtalte seg selv som "Fatman". Syntes han så rå ut jeg. Er en tydelig tynnere Bruce Wayne i den kommende TDK, men han har bevart musklene. Bale er sammen med Hugh Jackman de to som har imponert mest når det gjelder å få en fysikk som samsvarer til dels med originalmaterialet.

 

xmen-wolverine-superhero-400a062507.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...