MacManus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Silence of the lambs (nattsvermeren). Har sett den før men går ikke lei. En av de beste thrillerne. For de som ikke har sett den, se den!!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Da var Band of Brothers episode syv og åtte sett. Begynner nesten å bli trist, siden det nærmer seg slutten Lenke til kommentar
GSM Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Noughty Nurses. Artig film det. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Napoleon Dynamite - HELT fantastisk film, har aldri ledd så hardt Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Noughty Nurses. Artig film det. Hehe, noen spesielle scener du likte ekstra godt? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Spartan Ny thriller fra David Mamet med et noe annerledes preg. Mørk og tett med en merkelig dialog som er godt gjennomført. 7/10 anbefales. Endret 8. oktober 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 the50firstdate med adamsandler, Bra film det også, må i grunn sees Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 the50firstdate med adamsandler, Bra film det også, må i grunn sees Den heter vel 50 First Dates og er i bunn og grunn en kopi av Groundhog Day. Så nettopp I, Robot. Må si jeg likte den. En soet mix av A.I., Minority Report og ikke minst 2001: A Space Odyssey. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Siste filmen jeg så var Black Hawk Down Har sett den før også, men må bare si at dette er en av de beste krigsfilmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 så på scooby doo 2: monsters unleashed. Beste filmen jeg har sett noen gang! De effektene,lyden.. ja alt!. NOT. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Cannonball Run og The Whole Ten Yards Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Så nettop Garfield filmen.. Den var ganske kjedelig og utrolig forutsigbar, men til tider morsom.. Terningskast: 6/10 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Så nettop Garfield filmen.. Den var ganske kjedelig og utrolig forutsigbar, men til tider morsom.. Terningskast: 6/10 Når begynte terninger å ha 10 sider? :!: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Napoleon Dynamite - HELT fantastisk film, har aldri ledd så hardt Helt enig med deg, har ikke ledd så mye på lenge. 8/10 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 50 Frist Dates med Adam Sandler 5 av 10 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Leon. Beste eg har sett på ei god stund ihvertfall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Siste filmen jeg så var Black Hawk Down Har sett den før også, men må bare si at dette er en av de beste krigsfilmene jeg har sett. Da har du ikke sett mange krigsfilmer? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Må si meg enig med Steffiboy her. Black Hawk Down er vel en av de dårligste krigsfilmene som har kommet de siste årene. Som gode alternativer har man jo; Platoon Apocalypse Now We Were Soldiers pluss at jeg vet at jeg glemmer mange andre gode krigsfilmer. Platoon er vel fortsatt kongen på haugen etter min mening. On-topic: Ser forresten på Get Carter nå. Helt grei film, og med Sly i, da MÅ den jo sees Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Du glemte Full Metal Jacket, Deerhunter og Das Boot. edit: Og jeg glemte Bridge on the River Kwai, Schindlers Liste, Saving Private Ryan, Patton.. Listen over krigsfilmer som er bedre enn BHD er uendelig... Endret 8. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå