T.F.T Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) den siste filmen jeg så var resident evil : apocalypse EDIT: apocalypse, ikke outbreak. hvor har jeg fått outbreak fra ? Endret 7. oktober 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Den siste filmen jeg så var Die Hard!der har man bra film,jippikajey! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Artificial Intelligence: AI (2001) - En god film. Kongeskuespill av Haley Joel Osment som David! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Queen Of The Damned Exorsisten American Pie 2 Synes den siste passet best i kveld, selv om alle er helt ok filmer. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 den siste filmen jeg så var resident evil : outbreak Finnes det en RE film som heter det? Så Remaken av Dawn of the dead(uklippet versjon) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Trodde det var Apocalypse den nye RE filmene het jeg. Siste filmen jeg så var Blazing Saddles på NRK. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Mean Girls, morsom og bra film Den nye RE filmen heter Apocalypse ja. Sinnsykt bra film var det også, mye bedre enn forventet, Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Mean Girls, morsom og bra film Den nye RE filmen heter Apocalypse ja. Sinnsykt bra film var det også, mye bedre enn forventet, Apocalypse? trodde det var det jeg sa jeg, men ja, det var Apocalypse jeg så. er det mulig outbreak? apocalypse? jaja, jeg surra EDIT: bra var den ivertfall, ja Endret 7. oktober 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Troja.. Nok en hollywood film som hadde blitt gjort bedre i bakgården min. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Troja var dårlig, ja... Det var rett og slett intet i den som fikk en til å heve på øyenbrynene etter vi har fått servert LOTR ganger 3. Vel, utenom Helen, kanksje Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 The Terminal Med Tom Hanks og Catherine Zeta-Jones. Vet ikke helt hva jeg skal si. Syns egentlig det var en ganske kjedelig og intetsigende film Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg så filmen CUBE... Fy F*** for en genial film.. Skal se CUBE 2 snart.. Fantastiskt! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Cube 2 suger Cube(1) er såå mye bedre. Jeg gleder meg til Cube3 kommer. Har hørt at filmen kommer ut i februar. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Lost Highway. *confused* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Cube 2 var temmelig lusen, ja. Siste filmen jeg så, var Troy. Ingenting spektakulært, akkurat, men grei tidtrøyte. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Happiness av Todd Solondz. Bevares så nydelig kvalmende. Men dere har vel sett den? Og traileren er forferdelig. Ikke se den. I så fall må du forestille deg noe helt annet på mye høyere nivå. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 2001: a space odesyss. Sitter igjen med en WTF? følese.... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ocean's 11 (1960) Likte ikke denne filmen noe saerlig. Ocean's 11 med George Clooney og Brad Pitt er en av mine favorittfilmer. Vet ikke om det paavirket noe, men maa si at 1960- versjonen var daarligere enn remaken... Det eneste jeg likte med denne var slutten, den var ganske morsom, en god twist der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå