Zemeckis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så Alien Vs Predator for litt siden. Var mye bedre enn jeg har forventet. En drøm ble oppfylt. Er en Alien og Predator fan. Håper at det kommer en oppfølger om ikke alt for lenge. Jeg hadde gitt filmen en terningkast 5 Den skal sees på kino. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så Star Wars Episode IV: A New Hope i går! Skal se Episode V idag! Gleder meg, har aldri sett ferdig hele filmen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 SW - ROTJ Eddie Murphy - Delirious Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Uno. Garantert den beste norske filmen jeg har sett, stemningsfull og rå. Musikken var fra en annen verden, og passet utrolig bra sammen med de lange øyeblikkene med stillhet. [litt spoiler] Scenen etter begravelsen med David og Morten (før hunden angriper) viste hva disse skuespillerene kunne, og jeg gleder meg til å se mer fra begge. Det var noen ting som trakk ned, et eksempel er hvor stygt østlandsk virkelig er. Det er noen sitater i filmen som kunne virkelig blitt bra, hadde det ikke vært for at de sluttet alle med "azz" eller "lissom". Solid 5er. Endret 5. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Uno.Garantert den beste norske filmen jeg har sett, stemningsfullt og rå. Musikken var fra en annen verden, og passet utrolig bra sammen med de lange øyeblikkene med stillhet. [litt spoiler] Scenen etter begravelsen med David og Morten (før hunden angriper) viste hva disse skuespillerene kunne, og jeg gleder meg til å se mer fra begge. Enig, UNO er faktisk den eneste norske filme jeg liker Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Enemy at the gate.. Bra film.. vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Uno, UTROLIG BRA, anbefales på det sterkeste!!! 6 Endret 5. oktober 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så nettopp What Lies Beneath, fikk den i trippelpakning sammen med Don't Say a Word og One Hour Photo. Jeg er veldig glad i sånne filmer (i sjangeren skrekk-triller) men denne var ikke blant de beste. De første 100 minuttene er over gjennomsnitt, både spennende og til tider litt skummelt. Dessverre varer filmen i 20 minutter til. En utrolig teit slutt med upassende, "kule" kameratriks som filmen hadde virkelig greid seg uten. I tillegg er Madisons rolle mot slutten forferdelig, hva tenkte de på når de laget et CG-spøkelse? Denne filmen begynte alvorlig og spennende, men slutten var rett og slett teit. Sterk 3er pga begynnelsen, men hvis du er interessert i sjangeren anbefaler jeg heller Panic Room eller One Hour Photo. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så Uno idag. Som steffyboy sier, en veldig god film. Jeg vil egentlig ikke si mer for jeg er helt enig med det steffyboy sa. Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så The Pianist på dvd i går. Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 så Armageddon Det gjorde jeg og Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Armageddon igjen for meg også. Herlig. I kveld blir det episode 5, 6 og muligens 7 og 8 av Band of Brothers. *glede seg masse* Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 så Armageddon Det gjorde jeg og og meg Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 without a paddle Sånn midt på tredet. Heilt grei komedie. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 The The Boondock Saints. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vincent, kortfilmen av Burton. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Scarface - et mesterverk fra Brian De Palma, Martin Bregman og Oliver Stone. Endret 6. oktober 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Isda så jeg faktisk Ringenes Herre - To Tårn..hehe...men det var faktisk morsomt å se den igjen etter så lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå