Iversen99 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Siste film jeg så var "Uno" den var helt konge, en av de beste norske filmene på lenge etter min mening Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Så på Star Wars The New Hope. Kjøpte meg trilogien på dvd, så jeg måtte bare se på den. Ganske bra, men noen ting som irriterte meg litt. For eksepel at teksten i begynnelsen var på norsk. Og de nye 3d effektene, men jaja, filmen er fortsatt bra. Så var jeg på kino og så på Resident Evil 2 Apocalypse. Jeg hadde ikke noen forventninger til denne filmen, og jeg syns at 1ern bare var ok. Så jeg ble overrasket av denne, var ganske bra faktisk. Nemesis så ganske tøff ut. Det var masse god action, og jeg ble faktisk skremt et par ganger. Mest på grunn av høy lyd i kinoen da, men likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bare Bea Runaway Jury Underworld Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Så på Star Wars The New Hope. Kjøpte meg trilogien på dvd, så jeg måtte bare se på den. Ganske bra, men noen ting som irriterte meg litt. For eksepel at teksten i begynnelsen var på norsk. Og de nye 3d effektene, men jaja, filmen er fortsatt bra. Den teksten i begynnelsen er jo på norsk bare om du velger norske subtitles. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 I går så jeg Ghost World, i dag så jeg Babattes gjestebud. To vidt forskjellige filmer på et ganske likt nivå. Gode filmer. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Den siste filmen var naa nettopp: Edward Scissorhands - elsker den filmen. Husker fortsatt forste gangen jeg saa den... I gaar saa jeg: Deep Blue Sea - ja, jeg skammer meg , men det var det eneste som gikk paa TV... Rush Hour 2 - bedre enn Deep Blue Sea, bare synd den begynte rett etterpaa, og ikke samtidig... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Så Resident Evil 2: Apocalypse på kino i dag. Var mye bedre en forventet egentlig. Masse action, denne skal i DVD-samlinga mi når den kommer på DVD. Terningkast:5. Verdt de 85kr den kostet. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kanonball (på godt norsk) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Scary Movie 3. Litt morsom. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Den siste filmen var naa nettopp: Edward Scissorhands - elsker den filmen. Husker fortsatt forste gangen jeg saa den... Enig med deg der. den er bra. men litt trist også Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Den siste filmen var naa nettopp: Edward Scissorhands - elsker den filmen. Husker fortsatt forste gangen jeg saa den... Enig med deg der. den er bra. men litt trist også Enig, filmen er litt trist. Husker første gangen jeg så den, så gråt jeg en tåre på slutten Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 The Bourne Supremacy. Likte den godt jeg, den var aldri kjedelig. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Apocalypse Now! Redux - et mesterverk uten sidesykke. 3 timer og 15 minutter med ren herlighet. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Apocalypse Now! Redux - et mesterverk uten sidesykke. 3 timer og 15 minutter med ren herlighet. God film, men personlig synes jeg at slutten ble litt for filosofisk. Holdt nesten på å sovne da, jeg. Selv så jeg 2 Fast 2 Furious i går. Faktisk ganske bra. God underholdning var det iallefall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Apocalypse Now! Redux - et mesterverk uten sidesykke. 3 timer og 15 minutter med ren herlighet. God film, men personlig synes jeg at slutten ble litt for filosofisk. Holdt nesten på å sovne da, jeg. Selv så jeg 2 Fast 2 Furious i går. Faktisk ganske bra. God underholdning var det iallefall. OMG, beste innlegget noensinne! Du kritiserer Apocalypse Now, for så å si at 2fast2furious var en GOD film! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg kan komme med mange ting som er dårlig i 2 Fast 2 Furious også, og jeg likte Apocalypse Now, men slutten ble litt for filosofisk. Og Apocalypse Now var en bedre film en 2 Fast 2 Furious, men jeg fant likevel underholdning i sistnevnte. Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg så School of Rock Den anbefaler jeg! Rock on! \m/ Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Scary Movie 3.Litt morsom. åååh! sm 3 sugde så jæveli . Det gjorte The Ring også.. Man skjønte ikke en drit av The Ring.. Men den var jo litt skummel da SM1 og 2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Man skjønte ikke en drit av The Ring.. Var The Ring for vanskelig for deg? Den var ikke akkurat så veldig komplisert at det gjorde noe.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så Saving Private Ryan: 6/6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå