Ceaucescu Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Black Hawk Down - patriotisk tull. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 folk flest bor i kina Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vanilla Sky - en grei film på mange måter. Men slutten, der alt blir "oppklart", tar vel den lettvinte og svake veien ut. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Siste halvdel av Men In Black og forste timen av Coneheads... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så The Core, siste delen av Predator 2. Skal vel se Spygame på TV2 kl.22.55, selv om jeg har sett den før Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Lost in translation, veldig bra... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvis du ikke tenker på porr. så var det nok "not anther teenage movie" Det samme opplegget osm American Pie. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kill Bill vol. 2 Så også Pult Fiction på onsdag: 6/6 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så Uno i kveld. Sinnsykt mye bedre enn jeg forventet, og faktisk så var skildringene veldig gode. Kjente meg igjen i flere av "slåsse"scenene der, hvis man kan si det på den måten. Ser også på filmen på TV3 nå, som er Say It Isn't So. Grei underholdning. Føler at det nesten blir FOR mye film, men det er jo like greit Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvis du ikke tenker på porr. så var det nok "not anther teenage movie"Det samme opplegget osm American Pie. du mener "not another teen movie?" Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvis kommentaren til Natrium var ment til FuZzY^, så er det faktisk en film som heter 100 Girls også Som faktisk er veldig morsom! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Confessions of a Dangerous Mind - svært morsom og meget underholdende. Endret 2. oktober 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 The fast and the forious... gikk på tv norge akkurat Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) The Nightmare Before Christmas Den hadde jeg faktisk ikke sett før. Dårlig var den heller ikke. Endret 2. oktober 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 "Not Another Ski Movie". Hva skjer med at ungdommen nå til dags ser porr i farlige mengder? Tips; Det er ikke sånn det skjer i virkeligheten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ahhh så AVP= Aliens VS Predator isted på den nye kinoen her i bergen (THX godkjent) og den bare ga meg the goosbumps altså. Er STOR alien/predator fan så denne filmen var bare orgasme altså. Dog den kunne var en time mer. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Men of Honor Cuba Gooding Jr. gikk faktisk paa den samme high school'en som jeg gaar paa naa, Apple Valley High School. Han var paa besok for litt over en maaned siden, uten at jeg visste det! Fikk vite det dagen etterpaa. Hadde vaert kult aa mote ham. Irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå