Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mener å huske han får go coden fra bad guysa? og så? hadde jeg flyd en F16 over oslo og fått en go kode og beskjed om å fyre av misiler på en bil som kjører på sinsens krysset hadde jeg fremdeles ikke gjort det, selv om jeg bare treffer bilen, er en misil så kraftig at den vil ta med seg flere andre biler også, for å ikke snakke om 20mm kulene i kanonen som går flere kilometer avgåre om man ikke treffer målet, tenk på den stakeren som sitter å drikker kaffe på calberner og får en 20mm i hode fra et fly som er over sinsen kryset Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg må si at jeg er overrasket. En militærmann som ikke følger ordre? Fysj og fy, soldat. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Greit det kanskje var litt i overkant, men du skal vel ikke trekke Die Hard for mye for slikt? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gi faen å ødlegge ved å diskutere Die Hard til døde. Lag egen emne om det! Dere får "mini-anmeldelsene" å drukne! Back on topic ppl! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hair Beste Musikalen EVER, er vel få eller ingen musikaler som er stappa med like mange klassiske sanger. jeg får også etstremt latterkrampe under white boys. når han ene karen synger med den lyse stemmen og er helt seriøst i ansiktet faller jeg ned og ruller på gulvet i latter. Sitter å synger gjennom hele filmen, selv om jeg ikke kan synge i det hele tatt. 10/10 Klassiker Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 The Good, the Bad and the Ugly Rett og slett en fantastisk film! Alt var perfekt, musikken, stemmningen, karakterene, dialogene, storyen og skuespillerne. Satt fengslet til tv'n under hele filmen, og bare håpet den skulle vare lenger. Sier det bare enkelt og greit: Perfekt! Karakter 10/10 Legendarisk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dialogene, faktisk? ^^ Kan ikke huske at det sies så mye i filmen, og det som var, var for det meste ganske rett frem. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 3:10 to Yuma (2007) Denne filmen er et tappert forsøk på en verdig remake av filmen med samme navn fra 1957. Nå hadde jeg sett orginalen før jeg såg denne og mulig det er derfor jeg likte den ikke så mye. Men Russell Crowe og Christian Bale gjør en såpass bra fremskildring av karakterene de spiller at jeg til tider følte at dette er sånn orginalen burde ha vært. Det er en del forandinger iforhold til den fra 1957, men filmen holder forsatt på samme stil. Som westeren film er det ingenting nytt her. Alle har sine "tragiske" forhistore og alle vil være en "æreful mann". Selvom det er svært lite spenning (siden alt er svært forutsigbart), er filmen bra underholdning. Vil absolutt anbefale denne filmen, men vil også si at dere bør se orginalen først. 6.5/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Broken Flowers Jarmusch + et kamera = sant. Han kan filme maling tørke og likevel gjøre det interessant. En vidunderlig film. Murray eier som vanlig. 8/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hah, skulle likt å sett en 1,5 time lang film om tørkende maling få oscar ^^ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 The Hurricane (1999) Bare en ting å si, legendarisk, se den! 10/10. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bruce Almighty Veldig morsom film, som overrasket meg veldig. Vet ikke helt hva, men det er noe med Jim Carrey som får meg til å le. Satt med et smil under hele filmen. 8/10 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det ble Grindhouse kveld og jeg og noen andre forumbrukere tok til oss fornuften til å se disse 2 filmene med snus og pils som ingredienser. Planet Terror Jeg ventet ikke noe mindre av Robert Rodriguez når det var snakk om en zombie-film. Filmen var utrolig underholdene og det var litervis med blod, la meg gjenta, litervis. I medhold at den var underholdene var den veldig morsom på sin egen spesielle måte og denne svarte humoren kler Rodriguez sine filmer veldig godt. Samtidig er jeg en sucker for zombie-flicks, kanskje dette løftet helhets intrykket. Jeg elsket stilen på filmen og som sagt er dette et plusspoeng. Bonus for Tarantino's creepy cameo. 9/10 Death Proof DP er defintivt den mer rolige delen av Grindhouse. Filmen begynner sakte men bygger seg opp mot et eksplosivt klimaks. Jeg må si meg enig med Dotten her at Stuntman Mike er trekkplasteret til filmen og Tarantino har laget en psykopatisk, dog sjarmerende skurk. Soundtrack og dialog stemmer og jeg må si at Tarantino ikke har klart å skuffe meg denne gang, dette er såklart min menig. De få actionscenene som er i filmen er gode nok til å tilfredstille meg som publikum og det var befriende å se stunts som er utført 100% fysisk, uten medvirking av CGI. 8/10 Alt i alt, en meget underholdene aften. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) TomJ,så du filmene hver for seg eller sammen som en film? For viss du så de hver for seg, så burde du se de sammen med fake trailers og alt. Du kommer til å like den. Endret 8. desember 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 The Man From Earth Handler om en lærer som forteller noen kollegaer at han har levd i 14.000 år. Filmen er et bevis på at man ikke trenger høyt budsjett for å lage kvalitetsfilm. Eneste jeg ikke likte var at musikken ikke alltid passet helt inn. Ellers en helt super film, anbefales. 9,5/10 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) TomJ,så du filmene hver for seg eller sammen som en film?For viss du så de hver for seg, så burde du se de sammen med fake trailers og alt. Du kommer til å like den. Jeg så filmene hver for seg. Den eneste traileren som fulgte med var Machete, den var på starten av Planet Terror. Det hadde vært kult å sett filmene med trailerene, men det får bli når Grindhouse eventuelt slippes hel. Endret 9. desember 2007 av TomJ Lenke til kommentar
kzn Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 The Bourne Ultimatum Siste filmen (nr 3) om Jason Bourne. liker disse filmene utrolig godt. Spenning og mye action gjennom hele filmen. Dog litt forvirrende til tider om det er lenge siden man har sett nr1 og nr 2. Anbefales Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 TomJ,så du filmene hver for seg eller sammen som en film?For viss du så de hver for seg, så burde du se de sammen med fake trailers og alt. Du kommer til å like den. Jeg så filmene hver for seg. Den eneste traileren som fulgte med var Machete, den var på starten av Planet Terror. Det hadde vært kult å sett filmene med trailerene, men det får bli når Grindhouse eventuelt slippes hel. Hvis ikke så kan du sikkert finne dem på youtube. Fikk en link en gang me så dem ikke pga har lyst og se filmene først. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) TomJ,så du filmene hver for seg eller sammen som en film?For viss du så de hver for seg, så burde du se de sammen med fake trailers og alt. Du kommer til å like den. Jeg så filmene hver for seg. Den eneste traileren som fulgte med var Machete, den var på starten av Planet Terror. Det hadde vært kult å sett filmene med trailerene, men det får bli når Grindhouse eventuelt slippes hel. Hvis ikke så kan du sikkert finne dem på youtube. Fikk en link en gang me så dem ikke pga har lyst og se filmene først. For de som har lyst så kan du se fake trailers her: Se filmen hos Youtube Ler like godt hver gang. :!: Og foressten,ja jeg er en Grindhouse fanboy. Sorry for Off-Topic American Gangster Hadde hørt mye bra om denne filmen og tenkte det var på tide å se den.Skikkelig bra gangster film som jeg storkoste meg under. En av de beste gangster filmene som er laget. 9/10 Endret 9. desember 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 "It's blood" "...Son of a bitch" :!: Like morsomt hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå