akira7 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så på A Cinderella Story igår med dama, veldig bra film Lenke til kommentar
slettern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 sleepy hollow kongefilm! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Rambo First Blood Utrolig bra action Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så Predator 1 for noen minutter siden. Konge film Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så Predator 1 for noen minutter siden. Konge film Da har du sett Predator ikke Predator 1 Litt OnT også: The Scorpion King, satt med et lite håp om at den skulle være bedre andre gangen men nei Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Dodgeball: A True Underdog Story - falt ikke helt i smak, men hadde noen vittigheter. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så netopp pulp fiction for 6 gang...Fortsatt like genial Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så Out Of Reach m/ steven segal.. Liker vanligvis Steven segal filmer veldig godt.. menne denne var ikke noe særlig over middels.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Oppdatering: Så episode 1, 2, 3 og 4 av Band of Brothers uten pause med familien i kveld. Gleder meg til å gå løs på de siste 6-7 timene Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 så nettopp garfield ganske god den ja Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 The Score - absolutt en spennende "heist"-film, og med skuespillere som Robert De Niro, Edward Norton, Angela Bassett og Marlon Brando blir den ikke akkurat dårligere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 så nettopp garfield ganske god den ja Den er konge!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 "August Underground". Den er guffen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 så nettopp garfield ganske god den ja Den er konge!!! den er helt på jordet, bra animasjon og sånn, men ikke no garfield-humor i den! btw siste filmen jeg så var saving private ryan! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Filmkveld på meg Så nettop ferdig swat. Grei underholdning, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så Predator 2 i natt, men ble så trøtt at jeg gikk å la meg Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 25th Hour - intelligent og ærlig fremlagt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 SW ep1. Har i grunn mista litt av sjarmen etter at de nye filmene kom ut, så litt blandede følelser :S Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Der var Robocop III sett også. Greit nok å pløye gjennom noen skikkelig åttitallsfilmer igjen:) Snart blir det Uno på KinoCity. Håper den ikke skuffer meg Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) "Paris, Texas" av Wim Wenders. Den var da god. Bedre enn Der Himmel über Berlin tror jeg. Og andre episode av Riget II. Bevares hvordan den serien tar av. Fantastisk morsomt. Endret 2. oktober 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå