Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns Interview with a vampire fortjener en 4er. Filmen har sine kvaliteter, Dunst storspiller jo. Hun greier virkelig å få fram at hun er en voksen dame fanget i en jentekropp.

 

Skal mer til enn godt skuespill fra en av birollene for å løfte opp denne fra "ålreit" status. Filmen hadde tre problemer: Man fikk aldri sympati for Pitt's karakter, historien ble derfor for lite engasjerende og Cruise/Pitt skuffet. You can do better boys!

Lenke til kommentar

Kirsten Dunst viser fantastisk talent i Interview...

Hun bærer jo det meste av filmen på sine smale skuldre.

 

Cruise er den beste Lestat på film, hvertfall. Hvis man har lest bøkene til Anne Rice passer han perfekt i rollen som "the brat prince". Og Pitt er god som emo-vampyr også.

 

Armand (Banderas) ser dødskul ut, men det er litt skivebom ift bøkene der Armand er en udød 16-åring med englefjes. Banderas ser ikke 16 ut :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Kirsten Dunst viser fantastisk talent i Interview...

Hun bærer jo det meste av filmen på sine smale skuldre.

 

Cruise er den beste Lestat på film, hvertfall. Hvis man har lest bøkene til Anne Rice passer han perfekt i rollen som "the brat prince". Og Pitt er god som emo-vampyr også.

 

Armand (Banderas) ser dødskul ut, men det er litt skivebom ift bøkene der Armand er en udød 16-åring med englefjes. Banderas ser ikke 16 ut :p

Vedder en liter blod på at du liker The Crow også. Hater sånne goth/emo-filmer.

Lenke til kommentar

Crow er underholdende fordi den er så dårlig. Litt som Lasse & Geir. Interview var bare kjedelig.

 

Av interessens skyld: Hvor gamle var dere når dere først så filmene? Har bare en følelse av at veldig mange som liker filmene så den på ungdomsskolen og hår fått nostalgi for filmene.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Kirsten Dunst viser fantastisk talent i Interview...

Hun bærer jo det meste av filmen på sine smale skuldre.

 

Cruise er den beste Lestat på film, hvertfall. Hvis man har lest bøkene til Anne Rice passer han perfekt i rollen som "the brat prince". Og Pitt er god som emo-vampyr også.

 

Armand (Banderas) ser dødskul ut, men det er litt skivebom ift bøkene der Armand er en udød 16-åring med englefjes. Banderas ser ikke 16 ut :p

Vedder en liter blod på at du liker The Crow også. Hater sånne goth/emo-filmer.

Oh yeah, how to make friends!

Lenke til kommentar
Cruise er den beste Lestat på film, hvertfall. Hvis man har lest bøkene til Anne Rice passer han perfekt i rollen som "the brat prince". Og Pitt er god som emo-vampyr også.

 

Cruise imponerte ikke, og jeg er ganske fornøyd med hans ferdigheter. Aksenten eller dialekten eller hva han prøvde på, hoppet på og av hele filmen, og jeg trodde lite på han som vampyr. Han er bedre til å spille mer naturlige og mindre blodtørste karakterer...

Lenke til kommentar
Hater sånne goth/emo-filmer.
The Crow er rimelig kjedelig, ja. Jeg tror jeg var for gammel da jeg først så den.

 

:love:

 

Trodde jeg var alene her i verden når det kom til akkurat dette. Men har uansett tenkt å se The Crow igjen snart, for å se om jeg liker den bedre nå enn i min ungdom, hvor jeg følte meg ganske utstøtt av alle kompisene som nærmest fikk orgasme når de snakket om filmen.

 

 

Egentlig driter jeg hardt i hva du liker og ikke liker, tjalla :)

 

Hva i all verden er poenget med å skrive dette på et forum? Skal vi skape en trend og svare alle som man ikke bryr oss om hva mener så ville det sikkert fort blitt noen tusen innlegg a la "jeg bryr meg ikke om hva du mener". ;)

 

Scroll forbi innlegg du ikke bryr deg om, det er så mye mer konstruktivt. I ekstreme tilfeller kan du jo bruke ignore-funksjonen om det er noen du absolutt ikke ønsker å lytte til (stakkars dere som ikke kan sette oss admins til ignore, jeg føler med dere^^)

 

Fred i verden, i hvert fall på forumet. :new_woot:

Lenke til kommentar

American Gangster

 

 

Alle som liker mafia/gangster filmer vil elske American Gangster. Stemningen, musikken og miljøet passer så godt sammen. Skuespillet Denzel gjør er topp, og man føler lett at alle sammen i filmen faktisk kan jobben sin, filmen føles bra gjennomført.Jeg satt klistret til skjermen i alle 160 minuttene.

 

Selve filmen har den klassiske mafia stemningen, og alle andre klassiske ting som å ta vare på familien og slikt. Den er ingen Godfather, men til tross all hypen så synes jeg den lever opp til det.

 

 

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...