Dorian Gray Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 A Beautiful Mind. Respekt til Crowe. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 A Beautiful Mind. Respekt til Crowe. Den filmen ist genial Så Unbreakable idag, var litt rar film... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Freddie vs jason Endret 27. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Blueberry. Siencefiction Western. Hadde eg kunna Cherokee språket hadde eg ikkje falt av poenget så ofte. Men filmen er egentlig meget bra. 6/10. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 torque, genial motorsykkel film, selvom den er litt FOR utrolig. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Siste filmen jeg så, Heat. Konge film. Spenning til siste stund. Anbefales Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Så The Hunted! - Bra film Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Siste jeg så var "22", "Sleepy Hollow" og "Sprengeren". (Hadde bare NRK og TV2 på hytta til en venn.) "22". Lavbudsjettsfilm er greit men ikke dette. Filmen skal være en skrekkfilm men fungerer ikke som dette i det hele tatt. Mer som parodi. Elendig skuespill, dårlig kameraføring, usammenhengende og fullstendig uten plott. Verre film skal du lete lenger etter! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 The village, FY for en dritfilm... Det eneste som var skummelt i den var hvor dårlig den var. Fatter ikke hvorfor så mange sier den er bra Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 The village, FY for en dritfilm... Det eneste som var skummelt i den var hvor dårlig den var. Fatter ikke hvorfor så mange sier den er bra Det der sier de fleste som hadde forventet seg en überskummel skrekk&gru film... Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 jeg,meg og irene :!: utrolig artig film :!: Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den ruler seriøst. Jim Carrey er rå! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så Taxi 3 for et par timer siden. Var rimelig bra, helt frem til jeg sovnet. Dette har ingenting med filmen å gjøre. Synes riktignok eneren og toeren er bedre. I kveld er det stor mulighet for at det blir Dumb and Dumberer. Satser på at den er go' Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I kveld er det stor mulighet for at det blir Dumb and Dumberer. Satser på at den er go' Satser imot. En tier? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 The last samurai - Ikke værst, litt sånn "The patriot" for å si det sånn (Hehe nå har du kanskje 2 filmer du må se) Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så "Planet Of The Apes" her om dagen, riktignok var det den nyeste med Mark Wahlberg i hovedrollen. Synes den var grei, men ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Crumb Sær fyr. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så Taxi 3 for et par timer siden. Var rimelig bra, helt frem til jeg sovnet. Dette har ingenting med filmen å gjøre. Synes riktignok eneren og toeren er bedre. I kveld er det stor mulighet for at det blir Dumb and Dumberer. Satser på at den er go' Du vil bli skuffet, dypt skuffet! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 The Texas Chainsaw Massacre. '74 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Just Married.. tidig film.. men var litt kjedelig i lengden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå