Revolution Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 2001: A Space Odyssey Fantastisk...' 10/10 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) 2001: A Space Odyssey Fantastisk...' 10/10 9429331[/snapback] For en timing på deg da Så den ferdig nettopp. Filmen er rett og slett fantastisk, man har (ihvertfall jeg) vanskeligheter med å tro at filmen faktisk ble lagd i 1968. Men da noen sceners gang blir altfor treg, får den ikke full score hos meg. Kort sagt: En uvanlig film, hvis mål ikke er å underholde, men å formidle en visjon. 9/10 - Genial Endret 4. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kort sagt: En uvanlig film, hvis mål ikke er å underholde, men å formidle en visjon. 9/10 - Genial 9429500[/snapback] Hvordan kan en film som ikke er underholdene være bra? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Kort sagt: En uvanlig film, hvis mål ikke er å underholde, men å formidle en visjon. 9/10 - Genial 9429500[/snapback] Hvordan kan en film som ikke er underholdene være bra? 9429546[/snapback] 2001: A Space Odyssey er ikke det jeg ville kalt underholdende, spesielt da de bruker lang tid på å "introdusere" oss til livet i rommet, teknologi, lange scener, lite dialog med mer. Derfor ville jeg ikke nevnt, i hvertfall ikke i første åndedrag at filmen bør sees fordi den er underholdende, men heller for opplevelsen i seg selv. Endret 4. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kort sagt: En uvanlig film, hvis mål ikke er å underholde, men å formidle en visjon. 9/10 - Genial 9429500[/snapback] Hvordan kan en film som ikke er underholdene være bra? 9429546[/snapback] Han sier bare hvis mål ikke er å underholde. Han sier ikke at den ikke er underholdende. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 My Fuehrer: The Truly Truest Truth About Adolf Hitler Kan man lage en komedie om Hitler? Selvfølgelig kan man det. Men denne er ikke noe godt eksempel. Denne filmen er en umorsom komedie om Hitler. Jeg sier ikke at filmen er dårlig, jeg sier bare at det ikke en en morsom komedie. Det er en bra film, men hvis du vil se en morsom Hitler anbefaler jeg heller å se Little Nicky. 6/10 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Spider-Man 3. Bra underholding. Likte denne bedre en 2'ern. Karakter 6/10. This is England. Fint og realistisk portrett av et ungdomsmiljø i 80-tallets England. Gode og solide rolleprestasjoner. Karakter 8/10. Endret 5. september 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 2001: A Space Odyssey er ikke det jeg ville kalt underholdende, spesielt da de bruker lang tid på å "introdusere" oss til livet i rommet, teknologi, lange scener, lite dialog med mer. Derfor ville jeg ikke nevnt, i hvertfall ikke i første åndedrag at filmen bør sees fordi den er underholdende, men heller for opplevelsen i seg selv. 9429573[/snapback] Vel, for min egen del, om jeg skulle definere filmunderholdning i tre timer, så kunne jeg bare skrevet "2001: A Space Odyssey". Folk ser underholdning i ulike ting. Jeg synes også det er ytterst underholdende å åpne humidoren min en gang i uka for å lukte på, samt betrakte sigarsamlinga. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Om det var Kubricks mål å underholde eller ikke, så storkoste jeg meg gjennom hele filmens gang, ergo fant den underholdende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Han sier bare hvis mål ikke er å underholde. Han sier ikke at den ikke er underholdende. 9429582[/snapback] 2001: A Space Odyssey er ikke det jeg ville kalt underholdende9429573[/snapback] Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er på en måte mer en opplevelse fra mitt synspunkt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Han sier bare hvis mål ikke er å underholde. Han sier ikke at den ikke er underholdende. 9429582[/snapback] 2001: A Space Odyssey er ikke det jeg ville kalt underholdende9429573[/snapback] 9430761[/snapback] Meget inkonsekvent Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Rotete skrevet, OK. Point taken, moving on. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I går så jeg crank fantastisk action film! Spenning hele tiden, ingen pauser. kansje litt corny og rar, men det liker jeg. noen ganger får jeg litt Tarantino følelse. Spesielt pågrunn av de rare effektene og musikken. For de som liker action så anbefaler jeg denne filmen på det varmeste. Jason Stathman er den perfekte skuespiller for denne filmen og filmer som dette. Han var jo en røver i the transporter. 9/10 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I går så jeg crankfantastisk action film! Spenning hele tiden, ingen pauser. kansje litt corny og rar, men det liker jeg. noen ganger får jeg litt Tarantino følelse. Spesielt pågrunn av de rare effektene og musikken. For de som liker action så anbefaler jeg denne filmen på det varmeste. Jason Stathman er den perfekte skuespiller for denne filmen og filmer som dette. Han var jo en røver i the transporter. 9/10 9436723[/snapback] Helt enig der. Kameraføringen er glimrende samt klippingen. Ville ikke gitt den 9 men heller 7/10 for kick'ass underholdning. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I går så jeg crankfantastisk action film! Spenning hele tiden, ingen pauser. kansje litt corny og rar, men det liker jeg. noen ganger får jeg litt Tarantino følelse. Spesielt pågrunn av de rare effektene og musikken. For de som liker action så anbefaler jeg denne filmen på det varmeste. Jason Stathman er den perfekte skuespiller for denne filmen og filmer som dette. Han var jo en røver i the transporter. 9/10 9436723[/snapback] Høyt tempo, skikkelig in medias res begynnelse, slikt liker jeg. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I går så jeg crankfantastisk action film! Spenning hele tiden, ingen pauser. kansje litt corny og rar, men det liker jeg. noen ganger får jeg litt Tarantino følelse. Spesielt pågrunn av de rare effektene og musikken. For de som liker action så anbefaler jeg denne filmen på det varmeste. Jason Stathman er den perfekte skuespiller for denne filmen og filmer som dette. Han var jo en røver i the transporter. 9/10 9436723[/snapback] Hehe den er hyggelig den, spesielt da han kjører i kjøpesentere mens han snakker i mobilen... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Uten å ha sett Crank, får jeg likevel mine tvil til karakteren 9. Kulturo skriver dette: 9 - Genial En utgivelse som får denne karakteren, vil bli husket i lang tid framover. Den er på alle måter en svært sterk prestasjon, og filmen eller CD-en makter å bevege oss på måter som får oss til å fryde oss - konstant. Hvis disse utgivelsene har negative sider, er de uvesentlige for helheten. Vil du si dette om filmen? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er veldig mange her som ikke bruker kultoro sitt karaktersystem. mer sånn som dette: liker de filmen 9 eller 10. Liker de den ikke 1 eller 2. Syns det bør stå i førstepost at alle skal bruke kulturo sitt karaktersystem, mye lettere å bedømme hvilken karakter en film skal ha når det står en tekst sammen med karakteren. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, enig. Når filmer som Crank nesten ender på en 10er, trur jeg nesten det bør innføres regler på karaktersetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå