EDB Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 The fast and the furious Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 LOTR - Two towers.. har sett den et par ganger så det er ikke den første så den i går.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Så Star Wars Episode 6 i dag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Den filmen blir sykt kjedelig etter noen ganger. Akkurat som alle andre filmer noensinne laget. Noen kan man se litt flere ganger uten å gå lei, men hvis man går noen måneder mellom hver gang man ser en film, vil man ikke bli skuffet... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Så Starship Troopers 2 i går kveld. Langt ifra så god som eneren. Skuffende faktisk. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Så Starship Troopers 2 i går kveld. Langt ifra så god som eneren. Skuffende faktisk. Har den, den var faktisk så elendig at jeg ikke har orket å sett den ferdig. Enern var mye bedre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Resident Evil: Apocalypse og The Bourn Supremacy Artig kveld på kino Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 The Bourne Supremacy Er fornøyd med årets oppfølgere; Spiderman og Bourne var begge bedre enn forventet, om ikke bedre enn forgjengerene... Sist jeg så var Mississippi Burning, som jeg trodde skulle handle om konflikten mellom hvite og svarte, men det viste seg å være en film om hvite rasister og hvite anti-rasister mens de svarte satt og så på (og innimellom ble hengt/banket). Hadde neppe likt filmen i det hele tatt, hadde det ikke vært for Dafoe og Hackman. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 De har vært bra så langt, til og med Resident Evil: Apocalypse var bedre en den første. Men det skulle jo ikke så mye til Og litt OnT: The Saint Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Being John Malkovich - veldig bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Being John Malkovich - veldig bra. Da bør du se Eternal Sunshine of the Spotless Mind med Jim Carrey. Det er samme mann som har skrevet begge filmene. Eternal er bedre. Og Being John Malkovich er en glimmrende film. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Being John Malkovich - veldig bra. Da bør du se Eternal Sunshine of the Spotless Mind med Jim Carrey. Det er samme mann som har skrevet begge filmene. Eternal er bedre. Og Being John Malkovich er en glimmrende film. Se et par sider bakover. Jeg har sett den. Edit: her. Endret 25. september 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Blow Jeg hadde hørt at den var bra så jeg måtte se på den. Og ja, filmen er ganske bra. En sann historie om mannen som smuglet kokain inn i usa. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 The Day After Tomorrow. Om ikke akkurat en GOD film, var den langt bedre enn jeg på forhånd hadde trodd... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Yuri Norsteins Skazka skazok eller Tale of Tales. Noe så vidunderlig vakkert er det evigheter siden jeg hadde sett. Pokker om den innfridde forventingene. Nyyyydelig animert... http://www.imdb.com/title/tt0079986/ Endret 25. september 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Dirty Pretty Things http://www.imdb.com/title/tt0301199/ Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hawaii Oslo. Var på førpremiere på torsdag. Ordentlig bra var den Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Husker ikkje den siste eg såg, men eg skal sjå Paycheck i kveld! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det var garfield the movie. Den er Kongle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå