Manx Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Walking Tall og Star Wars: Episode V: The Empire Strikes Back Endret 23. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Intolerable Cruelty - ble litt skuffet, da jeg ikke fant filmen like morsom som noen av Joel Coens tidligere filmer; "The Big Lebowski" og "O Brother, Where Art Thou?". Though, den prøver vel kanskje ikke å være det heller? Alt i alt - helt grei. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Sitter nå å ser på "haggard".. litt fet.. men teit. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Saints and Soldiers WW2 film, brukbar film. Visst nok basert på ei sann historie, kva dei enn no legg i det. Fin underholdning. Lenke til kommentar
daPainBringer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 siste filmen (vet ikke om man kan kalle det en film) jeg så var bonus documentaren til star wars trilogy pakka. jævelig bra. forigje ordententlige filmen jeg så var torque. en helt grei film. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Den filmen jeg så sist var "Garfield the movie". Faktisk veldig morsom. Annbefales for de som liker litt barnslige filmer. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Mon oncle av Jacques Tati. Noe så fenomenalt morsomt. Nydelig... Kjør og se! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Bondock saints ganske bra må jeg si , Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ganske bra må jeg si , Ganske bra?? Er det alt du har aa si? Skamme seg! Det finnes ikke superlativer for aa beskrive den filmen! (det gjoer vel det, men dere fatter...) Min siste film er: Pit and the Pendulum (1961) Har nettopp lest historien paa skolen, saa den foerste halvdelen i dag, og skal se neste halvdel i morgen... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Spider-Man 2 Helt grei underholdning, men litt mye død perioder synes jeg. Hadde det ikke vært for at jeg så den i hjemmekino, hadde den ikke vært verd å se. Kan se for meg at på 28" tv å med tv lyd er denne filmen ganske kjedelig. Lever på fete effekter, å fet lyd. Endret 24. september 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Spider-Man 2 Helt grei underholdning, men litt mye død perioder synes jeg. Hadde det ikke vært for at jeg så den i hjemmekino, hadde den ikke vært verd å se. Kan se for meg at på 28" tv å med tv lyd er denne filmen ganske kjedelig. Lever på fete effekter, å fet lyd. spiderman 2 er bra den:D Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ganske bra må jeg si , Ganske bra?? Er det alt du har aa si? Skamme seg! Det finnes ikke superlativer for aa beskrive den filmen! (det gjoer vel det, men dere fatter...) Den filmen blir sykt kjedelig etter noen ganger. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ganske bra må jeg si , Ganske bra?? Er det alt du har aa si? Skamme seg! Det finnes ikke superlativer for aa beskrive den filmen! (det gjoer vel det, men dere fatter...) Den filmen blir sykt kjedelig etter noen ganger. hva film er da snakk om? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ganske bra må jeg si , Ganske bra?? Er det alt du har aa si? Skamme seg! Det finnes ikke superlativer for aa beskrive den filmen! (det gjoer vel det, men dere fatter...) Den filmen blir sykt kjedelig etter noen ganger. hva film er da snakk om? Det står jo bare et par inlegg over da, men det er Bondock saints Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 troya var den siste filmen jeg har sett. Helt ok. masse store slagscener. Men det helt store var den ikke....litt for typisk holywood Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Fight Club for 5 gang! - kongefilm! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 gangs of new york Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 American Beaty - av Sam Mandes The Station Agent - av Thomas McCarthy Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) SPHERE Endret 24. september 2004 av Terje82 Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Donnie Darko, bra som vanlig og like skuffende slutt som alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå