Krankemot Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 siste jeg så var vel villmrk... (gratulerer terje82 post nr.1000 på denne tråden) Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 sky captain and the world of tomorrow Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Star Wars: Episode IV - A New Hope Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Uno, overraskende bra for å være en norsk film. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 SuperSizeMe var jo ikke dårlig... Kul han fyren. Hehe. Likte du ikke Fahrenheit, bør du se "9/11: The Road To Tyranny". Koselig film... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Die Hard i New York Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Villmark faktisk Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 The Butterfly Effect - gjennomsnittlig, mye på grunn av Ashton Kutchers skuespillerprestasjon som ikke var så veldig imponerende. Mange vil sikkert være ueninge med meg, det var iallfall de jeg så den med. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 The Butterfly Effect - gjennomsnittlig, mye på grunn av Ashton Kutchers skuespillerprestasjon som ikke var så veldig imponerende. Mange vil sikkert være ueninge med meg, det var iallfall de jeg så den med. Jeg er ihvertfall uenig med deg. Synes ikke han gjør så verst jobb, men plotet er jo nok til at filmen var godt over gjennomsnittelig. Åh.. For å ikke bli helt off topic her - siste filmen jeg så var I Robot. Underholdende og forutsigbart. Will Smith spiller seg selv. terningkast 4. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) The Butterfly Effect - gjennomsnittlig, mye på grunn av Ashton Kutchers skuespillerprestasjon som ikke var så veldig imponerende. Mange vil sikkert være ueninge med meg, det var iallfall de jeg så den med. Jeg er ihvertfall uenig med deg. Synes ikke han gjør så verst jobb, men plotet er jo nok til at filmen var godt over gjennomsnittelig. Åh.. For å ikke bli helt off topic her - siste filmen jeg så var I Robot. Underholdende og forutsigbart. Will Smith spiller seg selv. terningkast 4. "Plotet", som det så fint heter, er relativt godt fremlagt, men det er også ganske komplisert - noe som krever mye av skuespilleren(e). Dette synes jeg ikke Ashton Kutcher klarte å levere på en veldig god måte. Han prøver så godt han kan, men får det ikke helt til. Noe som også vises i filmen. Så for øvrig Catch Me If You Can nå nettopp. Sjarmerende. Endret 22. september 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 "Plotet", som det så fint heter, er relativt godt fremlagt, men det er også ganske komplisert - noe som krever mye av skuespilleren(e). Dette synes jeg ikke Ashton Kutcher klarte å levere på en veldig god måte. Han prøver så godt han kan, men får det ikke helt til. Noe som også vises i filmen. Jeg så filmen for en stund siden, og det eneste jeg husker var den lille gutten. Han var jo seriøst flink skuespiller... Tenk deg noe ala Sjette Sansen-gutten.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 "Plotet", som det så fint heter, er relativt godt fremlagt, men det er også ganske komplisert - noe som krever mye av skuespilleren(e). Dette synes jeg ikke Ashton Kutcher klarte å levere på en veldig god måte. Han prøver så godt han kan, men får det ikke helt til. Noe som også vises i filmen. Jeg så filmen for en stund siden, og det eneste jeg husker var den lille gutten. Han var jo seriøst flink skuespiller... Tenk deg noe ala Sjette Sansen-gutten.. Haley Joel Osment er meget dyktig, ja. Synes ikke John Patrick Amedori var helt i samme klasse, men han har jo ikke på langt nær like mye erfaring som førstnevnte. Det var nå uansett Ashton Kutchers prestasjon jeg ikke var helt fornøyd med. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så Star Wars Empire Strikes Back i dag. Fantastisk film Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 "Belly of the beast" med steven seagal, kjempe bra(anbefalest sterkt) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Riddicks Krøniker. For mye Hollywood. Terningkast: 4 Edit: Skrivefeil Endret 22. september 2004 av Earendil Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 The Passion of the Christ Spesiell film. Vet ikke hva jeg synes om den ennå, men den er en av de "ekleste" filmene jeg har sett i mitt liv tror jeg. Regner med at jeg likte den ganske greit. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 jeg så The Alamo!! med john Wayne. veldig bra film, utrolige effekter for å være fra 62 eller noe Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Snatch...artig film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå