Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Butterfly Effect - gjennomsnittlig, mye på grunn av Ashton Kutchers skuespillerprestasjon som ikke var så veldig imponerende.

 

Mange vil sikkert være ueninge med meg, det var iallfall de jeg så den med.

Jeg er ihvertfall uenig med deg. Synes ikke han gjør så verst jobb, men plotet er jo nok til at filmen var godt over gjennomsnittelig. :thumbup:

 

Åh.. For å ikke bli helt off topic her - siste filmen jeg så var I Robot. Underholdende og forutsigbart. Will Smith spiller seg selv. terningkast 4.

Lenke til kommentar
The Butterfly Effect - gjennomsnittlig, mye på grunn av Ashton Kutchers skuespillerprestasjon som ikke var så veldig imponerende.

 

Mange vil sikkert være ueninge med meg, det var iallfall de jeg så den med.

Jeg er ihvertfall uenig med deg. Synes ikke han gjør så verst jobb, men plotet er jo nok til at filmen var godt over gjennomsnittelig. :thumbup:

 

Åh.. For å ikke bli helt off topic her - siste filmen jeg så var I Robot. Underholdende og forutsigbart. Will Smith spiller seg selv. terningkast 4.

"Plotet", som det så fint heter, er relativt godt fremlagt, men det er også ganske komplisert - noe som krever mye av skuespilleren(e). Dette synes jeg ikke Ashton Kutcher klarte å levere på en veldig god måte. Han prøver så godt han kan, men får det ikke helt til. Noe som også vises i filmen.

 

Så for øvrig Catch Me If You Can nå nettopp. Sjarmerende.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
"Plotet", som det så fint heter, er relativt godt fremlagt, men det er også ganske komplisert - noe som krever mye av skuespilleren(e). Dette synes jeg ikke Ashton Kutcher klarte å levere på en veldig god måte. Han prøver så godt han kan, men får det ikke helt til. Noe som også vises i filmen.

Jeg så filmen for en stund siden, og det eneste jeg husker var den lille gutten. Han var jo seriøst flink skuespiller... Tenk deg noe ala Sjette Sansen-gutten..

Lenke til kommentar
"Plotet", som det så fint heter, er relativt godt fremlagt, men det er også ganske komplisert - noe som krever mye av skuespilleren(e). Dette synes jeg ikke Ashton Kutcher klarte å levere på en veldig god måte. Han prøver så godt han kan, men får det ikke helt til. Noe som også vises i filmen.

Jeg så filmen for en stund siden, og det eneste jeg husker var den lille gutten. Han var jo seriøst flink skuespiller... Tenk deg noe ala Sjette Sansen-gutten..

Haley Joel Osment er meget dyktig, ja. Synes ikke John Patrick Amedori var helt i samme klasse, men han har jo ikke på langt nær like mye erfaring som førstnevnte.

 

Det var nå uansett Ashton Kutchers prestasjon jeg ikke var helt fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...