E-wok Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 House of Blood aka Chain Reaction. Garantert den dårligste, men også en av de morsomste filmene jeg har sett. Desverre morsom på feil måte, men alikevel. Noen av scenene er så latterlige at man må bare sprute ut i latter, og det virker som de ville briefe med at de hadde kjøpt mye lekeblod - for blod er det filmen består av. Historien er ikke bare dårlig og "hva faen?", men den blir også fortalt to og en halv gang. Det virker altså som det er to og en halv småfilmer som er klippet sammen til èn. 3/10 Litt raus her pga. underholdningsverdien. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Next Utvilsomt god underholdning. Forfattermessig har filmen aner tilbake til Minority Report, sies det. Og det oppsummerer jo ganske mye... Slutten falt riktignok ikke helt i smak. 4 / 6 1408 Helt grei skrekkfilm med noen gode vendinger. Kritikkene av denne filmen har vært nokså varierte. Men den skremte meg ihvertfall. 4 / 6 Shooter "Ma'ky Ma'k" er tilbake igjen. Positivt nok, så ble jeg ikke skuffet. Dette er en over middelsgod guttefilm med mye skyting, uten at det blir altfor dumt. 4 / 6 Det var tre firer-filmer på rappen... Lenke til kommentar
Ezmo Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) 28 weeks later 5/6 Elsket nr. 1 elsker nr.2 ennå mer handlingen er kanskje litt vell opplagt, men det er action og spenning hele filmen og et virus som gjør deg til å bli "pissed off" er mye bedre ide en ideen om T9 som holdt deg i live etter du døde. I tillegg får du og et bilde av hva mennesker kan ende opp med å gjøre i stressede og farlige situasjoner. Et skremmende bilde av hva epedemier kan gjøre. Disturbia 4/6 Begynner bra men ender opp med å rote veldig igjennom store deler av filmen, filmen blir reddet av en ekstremt "creepy looking" David Morse som er skummel uansett hvor du ser han. Filmen begynner bra og holder seg rimelig bra til slutten der det tar helt av. Hadde store forventninger og trodde dette kunne bli en skikkelig skummel film, men ble litt skuffa, dette trakk ned veldig. Beklager skriveleif da kl er 4+- Meninger om disse filmene kan variere siden det er ekstremt delte meninger om filmer i denne sjangeren(skrekk/thriller). Endret 26. juli 2007 av Ezmo Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 GI JANE grei film.. som hadde blitt avarage hadde den blitt laget idag.. Men utrolig cool.. rart å se en så flott dame i en sånn rolle.. 7 av 10 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Kiss Kiss Bang Bang Hadde ikke store forventninger til denne filmen selv om jeg hadde fått den anbefalt. Filmen var litt spesiell, og jeg fikk egentlig litt flashbacks til Sin City. Uansett, filmen var litt forvirrende i starten, men mot slutten fikk de samlet trådene, og jeg falt inn i filmen igjen, hehe. Synes Val Kilmer gjør en flott jobb som homofil, og Robert Downey Jr. gjør en solid jobb. Humoren som til tider stikker frem passer meg utmerket, og en søt Michelle Monaghan spicer opp filmen enda mer. Denne likte jeg! 8/10 Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Disturbia (2007) Anmeldelse Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 House of Blood blod er det filmen består av Tittelen holder det den lover vaffal. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 House of Blood blod er det filmen består av Tittelen holder det den lover vaffal. 9146777[/snapback] Ja, men ser du filmen, så finner du raskt ut at den mangler noe som er essensielt for enhver film: Skuespill over bunn-nivået. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) the mummy returns. nesten helt lik eneren, bare enda mer av det gode masse fekting skyting og humor. For meg er Mummy filmene det indiana jones er for de fleste andre,(indinana jones syns jeg bare er ok ikke noe mer) igjen som i eneren er effektene meget godt laget og tåler tidens tann. 8.5/10 Endret 27. juli 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Ja og ikke minst, MER av den fantastiske kroppen til Rachel Weiss Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Harry Potter and the Order of the Phoenix Filmen begynner bra og vi får et hyggelig gjensyn med fete Dudleif og hans enda fetere far Wictor. Det hele ser ut til at vi får en helt vanlig Harry Potter film med gode gjensyn av gamle roller. Men så feil kan man ta. Filmen begynner å gå fortere og jeg blir slengt fra scene til scene mens jeg prøver å koble det hele opp til boken jeg leste for en god stund siden. Det går litt for fort og mye fra boken får ikke plass i filmen. Vi blir presentert for mye nytt og det nye krever så mye tid at vi ikke får tid til de gamle og kjære rollene. Men så over til det positive i filmen, for det var mye av det også. Effektene i filmen var meget gode. Og i sluttscenene var det mye snadder for øynene. En annen god ting var nykommeren Evanna Lynch. Hun gjorde en meget god tolkning av rollen til Luna Lovegood. Humoren i filmen var også i god gammel Harry Potter stil. Filmen var god den, men den ble litt for kort og kunne gjerne ha vært litt lenger for å få mer tid til gamle roller. Effektene var gode og humoren kom på rett tidspunkt. Filmen anbefales til alle som har sett de forrige filmene! Karakter: 7/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Transformers Wooooo. Jeg er fortsatt giret =D Dette var en herlig opplevelse, servert i klassisk Bay-stil. Jeg tror ærlig talt ikke at en Transformers-film kan lages bedre enn dette, absolutt alt folk har klaget på reagerte jeg ikke på i det hele tatt. Jeg hater dårlig historie like mye som alle andre som våger å kalle seg filmentusiast, men det jeg fikk servert i dag holdt i lange baner. Spesielt Hoover-vrien synes jeg var så dristig at jeg godtok det med et smil - rett og slett fordi de våget å komme med noe så absurd. Hele filmens stemning er leken og tongue-in-cheek, uten noen form for arroganse slik noen actionfilmer blir. Jeg tror det er Bays innstilling som gjør det, han er som han selv sier en 10 år gammel gutt som lager filmer han selv ville sett. Det eneste som trekker filmen ned er at den ikke kom ut for 4-5 år siden, da hadde den sannsynligvis fått meg til å komme i buksen. 8/10 - Jeg har ikke sett en slik blockbuster siden 90-tallet. Evan Almighty Ingen Jim Carrey, Steve Carrell er vanligvis morsom, men i denne filmen velger de å gjøre ham kjedelig. Han blir aldri "almighty", filmen handler mer om bibelen enn noe annet og målgruppen er tydeligvis barna til de som likte den forrige filmen. Barnslig, kjedelig, kristen, unødvendig. 4/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Oldboy. Tror dette må være den rareste filmen jeg noen gang har sett. Var lenge jeg absolutt ikke skjønte noen ting. En film som må sees flere ganger for å få fullt utbytte. Jeg har bare sett den en gang, og kan dermed ikke gi så veldig god karakter. Jeg fortventet en storslott og brilliant film, med heftige action scener, i stedet fant jeg en film som hadde en merkelig historie rundt incest. Den var utrolig merkelig og original det skal sies, og noen scener var grufullt gode. Blir 7/10. Saving privat ryan. Den heftigste og beste krigsfilmen jeg noen gang har sett. Aldri hadde jeg trodd at krigsscener kunne gjøres så gode og spennende. Og for en historie! Litt teit at filmen begynte og sluttet med et blafrende amerikansk flagg, men men. Gidder ikke å bry meg stort over det. Uansett en utrolig film! 10/10 Frihetens regn. For en fantastisk film! Man blir virkelig knyttet til karakterene, og den velger veier jeg aldri har sett. Prison break blir som å sammenligne epic movie med gudfaren. Utrolig film med en slutt som varmet langt ned i føttene! Se den!! 10/10 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) 28 Weeks Later Jeg burde egentlig sett 28 dager senere en gang til før jeg så denne, kan ikke si at den filmen ligger så friskt i minnet som den burde ha gjort før jeg så denne filmen, men lite jeg kan gjøre med det nå. Dette var i grunn en helt grei film og hakket hvassere enn forgjengeren spør du meg. En del mer action i denne og det må det være når det er snakk om zombier. Er vel i grunn ikke zombier det er snakk om i ordets rette forstand, men det var det nærmeste jeg kom på i farten. Zombier på speed. En del logiske brister her og der, men uten dem så hadde de vel bare levd lykkelig resten av sine dager og da hadde nok denne filmen blitt særdeles kjedelig. 6.5/10 En av de kuleste scenene jeg har sett på lenge var bl.a i denne filmen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helikopter-scenen på jordet var jo særdeles stilig Endret 27. juli 2007 av CurSe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, ekte zombier skal gå i sirupsfart og rope "braaaains" Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Transformers Steffy har liksom sagt det som er å sies om filmen. Synes den var dritbra, lo høyt i det at bilen spilte "Who's gonna drive you home" når Mikaela gikk langs veien, og mye ellers i filmen. Var utrolig mange morsome kommentarer og sekvenser, som når Autobotene gjemmer seg utenfor huset til Sam. Hele filmen gir en skikkelig godfølelse i magen, og jeg koste meg under hele filmen. Velger å gi den toppscore, da jeg ikke kommer på noe jeg ikke likte. 10/10 Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Disturbia Tenåringsdrama av det svært dårlige slaget. Spennende avslutning, men det er det eneste. Passer nok best for de rundt 14 år... 2 / 6 The Good Shepherd Dette er et stjernespekket spiondrama som tar for seg hvordan e-tjenesten i Statene ble til. Kronologien i filmen var ganske forvirrende. Noe langtekkelig. 3 / 6 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Hadde et lite Gudfaren-marathon: The Godfather En klassiker, et monument i filmhistorien. Og Vito Corleone er tidenes filmkarakter. 10/10 The Godfather: Part II Hvis 1ern får full pott, får denne det óg. På mange måter bedre enn forgjengeren. Historien om den unge Vito er herlig. 10/10 The Godfather: Part III Ganske unødvendig film i bunn og grunn. Atmosfæren fra de to tidligere filmene er borte. Overdrevent melodramatisk (men samtidig ganske trist) mot slutten. Men filmen er uansett bedre enn sitt rykte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor At en mengde folk dør på rekke og rad på slutten føles litt som en gimmick i denne filmen, kun for å få den til å ligne på forgjengerne. 5/10 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Offside En film jeg for en gangs skyld hadde relativt store forhåpninger til. De som har sett Kopps og/eller Jalla Jalla kjenner nok igjen mange av disse karene. Dette er altså en historie om en fallen storhet i svensk fotball, en haug med spillere som rett og slett ikke duger, en gammel Liverpool legende og masse sprit og fotball. Det finnes mange ganske morsomme scener, men det er ikke den reinspikka komedien jeg hadde forventet. Jeg synes både Jalla Jalla og Kopps er bedre filmer enn Offside (selv om jeg virkelig elsker fotball), og dermed synes jeg ikke denne filmen fortjener noe annet enn en middels god karakter. 6,5/10 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Jeg har sett mye film de siste dagene så jeg tar en rask oppsummering Rock Star (2001) Filmen handler om musikk, noe som opptar meg meget mye, så derfor falt filmen i smak. Det var bra skuespill og god musikk. Det kunne bli bitte litt kjisjee-aktig noen ganger. 7/10 The Adventures of Ford Fairlane (1990) Filmen er jo skikkelig B, men bedre enn jeg hadde forventet. Gankse så tamt plott og ikke noe spesielt kule scener. Noen kjappe, frekke referanser fra Ford. 6/10 Harry Potter and The Order of The Phoenix (2007) Jeg måtte jo se den selv om jeg ikke er noen stor fan av Harry Potter-filmene, bøkene derimot elsker jeg. Etter å lest boka en del ganger virker filmen veldig sammenklemt av ca. 800 sider. De stresser gjennom hele filmen. Ellers er jo effektene på topp og gode skuespillere(litt i hvertfall ) 8/10 Night at The Museum (2007) Virkelig morsom, men barnslig komedie med Ben Stiller som spiller en knakende god rolle. Effekter, skuespill og handling på topp. 7,5/10 Hannibal Rising Jeg hadde forventninger til filmen. I starten var det mye kjedsomhet i lufta, men filmen bygde seg oppover og man kunne se at Hannibal ble ondere og ondere. Mordene han begikk var veldig godt laget og gjennomtenkt. 7,5/10 edit: Saw III Groteskt og flott. Deilig, gjennomtenkt tortur og ok plott. 7,5/10 Endret 27. juli 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå