JacEr Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 The Hitcher Ungdomsgrøss om to drittunger som kjører fra college til spring break og treffer på en fyr med motorproblemer i New Mexico. Bestialske drap skjer, klisjèer oppfylles over en lav sko, bla, bla, bla. Det værste med filmen er, at disse drittungene hele tiden sier høyt løsningen som hadde løst hele filmens problemstilling på 5 minutter, men bestemmer seg så for "NEI - vi gjør det mest klisjèfylte, tåpeligste vi kan gjøre, uansett hvor dumt det måtte være", og vips har man en laaaaaaaang affære hvor man tilstadighet ser på klokka. Filmens høydepunkt (spoiler): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når ene hovedrolleinnehaveren blir slitt frahverandre mellom to lastebiler, hvor hender og føtter er lenket fast i hver sin ende. Regner med filmskaperne sånn ca midtveis fabt ut hvor dårlig filmen var, og gav ihvertfall seerne dette ene fortjenete smilet. 3/10 Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Taxi Driver (1976) Den mest deprimerende filmen som noen gang er laget. Ikke noe av det som skjer i filmen får deg til å tenke på noe positivt. Når det er sagt så er det en av de beste filmene jeg har sett. Robert De Niro gjør en fantastisk jobb. Må sees. 10/10 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Taxi Driver (1976) Den mest deprimerende filmen som noen gang er laget. 8907407[/snapback] Se Seul Contre Tous, du Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Skulle kanskje skrevet (av de jeg har sett) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Det er underforstått. Du skal bare se Seul Contre Tous. Du får den billig på Play.com, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Shooter (2007) Anmeldelse Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Man on Fire Denzel Washington gjør en kjempe jobb i denne filmen. Filmen har en flott blanding av drama og action, og musikken passer veldig bra. Regissøren (Tony Scott) skal og ha skryt for denne filmen, måten scenene er filmet på er genial. 9,5/10 Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Goodfellas (1990) For en film. Beste gangsterfilmen (av de jeg har sett ) som er blitt laget de siste 20 årene. Filmen går frem i akkurat i passe tempo, med mange dialoger og mye humor, i tilleg til svært underholdende action. Føler jeg bare har gitt bra karakterer her i det siste, men har vært heldig og bare kommet over filmer jeg liker. () 10/10 Endret 21. juni 2007 av manamind Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Det er en knallfilm, uten tvil. En av mine absolutte favoritter. For Sopranos-kjennere er det verdt å nevne at Larry Boy Barese og Faustino "Doc" Santoro er med Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Taxi Driver (1976) Den mest deprimerende filmen som noen gang er laget. Ikke noe av det som skjer i filmen får deg til å tenke på noe positivt. Når det er sagt så er det en av de beste filmene jeg har sett. Robert De Niro gjør en fantastisk jobb. Må sees. 10/10 8907407[/snapback] Jeg så den for ikke så lenge siden, men jeg synes ikke den var noe særlig. Det var liksom ikke noe superspesielt med den. Det var liksom ingenting som skjedde, det var bare masse pjatt synes jeg... Hva gjør det til en av de beste filmene du har sett? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Det er underforstått. Du skal bare se Seul Contre Tous. Du får den billig på Play.com, såvidt jeg husker. 8908872[/snapback] Den filmen ga meg eksistensiell angst. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg så den for ikke så lenge siden, men jeg synes ikke den var noe særlig. Det var liksom ikke noe superspesielt med den. Det var liksom ingenting som skjedde, det var bare masse pjatt synes jeg... Hva gjør det til en av de beste filmene du har sett? 8914672[/snapback] Var det ingenting som skjedde da De Niro går amok? Endret 21. juni 2007 av cun Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Taxi Driver (1976) Den mest deprimerende filmen som noen gang er laget. Ikke noe av det som skjer i filmen får deg til å tenke på noe positivt. Når det er sagt så er det en av de beste filmene jeg har sett. Robert De Niro gjør en fantastisk jobb. Må sees. 10/10 8907407[/snapback] Jeg så den for ikke så lenge siden, men jeg synes ikke den var noe særlig. Det var liksom ikke noe superspesielt med den. Det var liksom ingenting som skjedde, det var bare masse pjatt synes jeg... Hva gjør det til en av de beste filmene du har sett? 8914672[/snapback] Kan svare jeg også siden jeg elsker den filmen. Den dystre stemningen, musikken til Herrmann, fotoet når Travis farter rundt i byen hvor du ser neonlyset reflekteres i vannet/bilruten/billakken, skuespillerprestasjonene til Foster og deNiro og de legendariske replikkene. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Taxi Driver (1976) Den mest deprimerende filmen som noen gang er laget. Ikke noe av det som skjer i filmen får deg til å tenke på noe positivt. Når det er sagt så er det en av de beste filmene jeg har sett. Robert De Niro gjør en fantastisk jobb. Må sees. 10/10 8907407[/snapback] Jeg så den for ikke så lenge siden, men jeg synes ikke den var noe særlig. Det var liksom ikke noe superspesielt med den. Det var liksom ingenting som skjedde, det var bare masse pjatt synes jeg... Hva gjør det til en av de beste filmene du har sett? 8914672[/snapback] Kan svare jeg også siden jeg elsker den filmen. Den dystre stemningen, musikken til Herrmann, fotoet når Travis farter rundt i byen hvor du ser neonlyset reflekteres i vannet/bilruten/billakken, skuespillerprestasjonene til Foster og deNiro og de legendariske replikkene. 8914747[/snapback] Indeed. Og denne utgaven skal jaggu anskaffes! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 den vil jeg også ha Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Villmark Herlig, nervepirrende spenning En flott historie, og bra filmet. Dette er etter min mening den beste norske skrekkfilmen. Ja, den er mye bedre enn Fritt Vilt. 8/10 Endret 21. juni 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Forrest Gump Utrolig gripende fortelling om en person som ikke er dum. Jeg ble så opphengt i filmen at jeg ikke så på klokka en eneste gang. På slutten kom det nesten en dråpe i øyekroken 8/10 edit: Filmen er nesten verdt å se bare for å høre den utrolig deilige fortellerstemmen hans. Den lille spesielle aksenten Endret 21. juni 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Death Proof Filmen handler om "Stuntman Mike" som liker damer fart og drap^^ Damene er lettkledde, farten er stor og drapene spektakulere. Filmen begynner. Tar seg litt opp. Litt humor. Detter litt ned igjen. Går en stund, og så PANG! Gikk ut av salen med ett eneste stort smil. Anbefales på det sterkeste! Men litt kjedelig innimellom trekker litt ned, så det blir 8/10 Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) The Bourne Identity (2002) Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett denne filmen. Men på samme måte som med LotR, så har jeg ikke sett den på godt over ett år. Trodde på forhånd jeg ikke kom til å synes den var like bra som før, grunnet min økte interesse for film, og da også antallet filmer jeg har sett. Men filmen den var for meg fortsatt like bra. Fantastisk action, og ingen døpunkter. Sikkert endel som er uenige med meg nå, men Bourne Identity er den beste filmen som noen gang er laget når det kommer til agent filmer. 10/10 Endret 22. juni 2007 av manamind Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 The Bourne Identity (2002) Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett denne filmen. Men på samme måte som med LotR, så har jeg ikke sett den på godt over ett år. Trodde på forhånd jeg ikke kom til å synes den var like bra som før, grunnet min økte interesse for film, og da også antallet filmer jeg har sett. Men filmen den var for meg fortsatt like bra. Fantastisk action, og ingen døpunkter. Sikkert endel som er uenige med meg nå, men Bourne Identity er den beste filmen som noen gang er laget når det kommer til agent filmer. 10/10 8919797[/snapback] James Bond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå