Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nå nettopp The Alamo (2004), det er lenge siden jeg har blitt så skuffet over en film.

 

Burde vel kanskje tatt et hint, når jeg leste dette på coveret:

 

From the studio that brought you Pearl Harbor...

Touchstone aka Disney. Noen som ser hvor jeg skal hen?

(PS! jeg liker faktisk Pearl Harbor, senkingen av Arizona er et av de store filmøyeblikkene)

 

I en film som flere hundre mennesker blir skutt og drept, hvor er blodet? Jeg snakker selvfølgelig ikke om de samme mengdene som det er i Braindead!

I løpet av 2 timer og et kvarter så ser man blod max 10 ganger, og da snakker jeg om litt blod i panna, på et kind, blod på en hånd. Det mest blodige man ser er en man som er skutt i hodet.

 

Hvilken figur er det som klarer å få seg til å tro at når man blir skutt, så blir det bare et lite hull i en skjorte og man er død. Når en kanon kule treffer en haug med mennesker, litt støv. Hvilen figur har det for seg at alle filmer skal passe for barn(PG13). Hva med en god gammel rated R. Så kan heller barna se filmen når de blir gamle nok.

 

Det har jo blitt gjort en innsatts på dette forumet før, hva med å starte en innsamling til Disney. Hvor alle gir en dl med blod. Og vi sender det over dammen.

 

Tror det eller ei, jeg hadde faktisk sett fram til å se denne filmen men den gang ei.

 

Karakter: 4/10

 

Mvh.

 

Sinna film fan... :thumbdown:

 

Edit: Nå skal jeg sette i gang med D-Tox med Stallone, ble jo positivt overrasket over denne filmen første gangen jeg så den.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Troy igår. Synes den var skikkelig bra. Følger ikke bøkene helt, men pytt pytt, hvis man ser bort fra det så :) Skikkelig rå lyd i den også. Hjemmekinoen fikk jobbe skikkelig. Synes spesielt Eric Bana å Brad Pitt spiller skikkelig bra. Kamp scenen mellom de er rå (noe egentlig de andre kamp scenene med Brad Pitt også er) De har fått lagd det skikkelig bra at Achilles er en "overnaturlig" god kriger. Alt han møter går ned for fote :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...