Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fight Club

Action, Thriller

 

Jeg synes filmen var bra, men ikke så bra som alle skal ha det til.

Det var tøff action, bra historie. Den får minus fordi den ble litt forvirrende og rar noen ganger. Noen ganger var den morsom.

 

En grei film, men litt rar.

 

7.5/10

8809180[/snapback]

Se den en gang til. Alt jeg har å si, gror virkelig på deg.

Lenke til kommentar

Hot Shots: En parodi av Top Gun.

 

Jeg synes ikke denne var noe særlig morsom, men den hadde et par sitater og 1-2 morsomme scener.

 

Det var altfor mye repetering av de "morsomme" tingene, for eksempel med det å sitte seg på et dyr.

 

3/10.

 

Det skal nevnes at Hotshots:Part Deux er morsommere enn eneren.

Lenke til kommentar

Dirty Harry

 

 

Clint er tøff. San Fansisco er tøft. 70 tallet er tøft.

Og dirty Harry er tøffere en toget.

 

Vet egentlig ikke helt hva som gjør denne filmen så bra, bortsett fra at den var tøff, men bra var den.

 

 

"Do you feel lucky punk? Well do you?"

 

 

8/10

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Red Dawn

 

 

Commie bashing på høytnivå, er vel bare i rambo flere kommunister stryker med, denne filmen viser hvor onde og jævlige kommunister er og hvor kule og tøffe kapitalister er. Dette er propeganda på samme nivå som birth of a nation.

Jævlig fet film, men man bør ikke se den rett før et valg, for da kommer man til å stemme frp selv om man er en sv'r. fpr bør bruke denne filmen i valgkampen sin da ville de fått 100% av stemmene.

 

8/10

Lenke til kommentar
Så Hot shots igår kveld, jeg lo godt selv om jeg er 30. Bare tull egeulf. Man bør ha sett Top Gun først for å skjønne alle referansene, da.

8827416[/snapback]

 

Jeg har selvsagt sett Top Gun og ja jeg "tok" alle referansene, men den var fortsatt ikke noe særlig morsom.

Lenke til kommentar

IRobot

Gikk på Tv i dag

Måtte nesten bare se an får tredje gang :S

det er en grei story, men ikke no super orginalt

Den er veldig fin å se på, det trekker opp.

Will Smith sinn "Aww hell no!" Trekker opp :p

Men den ekstremt tørre humoren, og smiths tøff man look trekker neeed

 

alle har sett tøff politi mann som går imot ordre før...

bare fordi d er i fremditen gjør d ikke orginalt!

 

6/10 Den er underholdenes, men den kommer ikke til å bli husket.

Lenke til kommentar

hostel2-tsr-big.jpg

Hostel: Part II

 

Jeg så Hostel for en stund siden, og Part II idag. Jeg må si jeg likte orginalen bedre, i og med at da var hele konseptet nytt og jeg ante ikke hva jeg hadde å forvente. I Part II derimot, da kunne man med en gang forutse hvem som var de "slemme" osv. Den ble rett og slett mer forutsigbar, noe som gir trekk.

Men noe som var bedre enn i enern, er at her får vi se fra begge siders perspektiver, både de "gode" og de "onde". En av de bedre horror-filmene jeg har sett, selv om den ikke levde helt opp til forventningene (den var også mildere enn ener'n)

 

7+/10

Lenke til kommentar
Så dere (LarsP og Bitex) Hot Shots for første gang nylig? Det er veldig relevant, jeg vet at Politiskolen-filmene kun er underholdende for meg nå fordi jeg så dem hele tiden da jeg var yngre, jeg kan aldri tenke meg at jeg ville sett poenget med dem hvis jeg så dem for første gang nå.

8827704[/snapback]

 

PS 1 er jo en soild 80talls komedie da, faktisk en av de beste komediene laget det 10 året

 

Hot shots filmene er også mege goode spoof komedier, ikke like bra og klassiske som Airplane eller Spaceballs, men de slår fremdeles de 2 første Scary movies

Lenke til kommentar

One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)

 

En av de aller beste filmene jeg noen gang har sett! Så den idag, og denne skal lett sees om og om og om igjen.

Jeg vil ikke røpe mye av handlingen, for det er en viktig del av filmen, men jeg kan si at det handler om et galehus, og hovedrollen (Jack Nicholson) er en person som absolutt ikke hører hjemme i dette galehuset, men heller ikke blandt sivilisasjonen. Det er interresant å se hvordan "terapien" påvirker pasientene, båndene som utvikles mellom de forskjellige pasientene (og skuespillerne spiller alle som en perfekt), og humoren er i tillegg herlig. Dette er en perfekt blanding av drama og komedie, som virkelig får deg til å engasjere deg og sympatisere med (eller hate) karakterene. Dessuten får den deg til å tenke, til og med flere timer etter du har sett den vil du fundere over dette mesterverket.

 

10/10

Lenke til kommentar

Nei har sett Hot Shots flere ganger før. Men det er så mange år siden at jeg hadde glemt alle gagsene. Som når han gærne admiralen står og forbanner seg over at alle står helt stille ute på plassen, og han snakker til et bilde på veggen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...