Shitkaka Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bad Boys 1 den er ganske bra den, men den slår ikke 2èn Lenke til kommentar
sete Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 City of God, enda en kjempebra film Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bad Boys 1 den er ganske bra den, men den slår ikke 2èn Toern er jo søppel. Synes jeg! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Full Metal Jacket - meget bra. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Torque Styr unna. Dårligeste filmen jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bare Bea. Så den med en gjeng med fjortisser og småjenter. Greit nok. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bad Boys 1 den er ganske bra den, men den slår ikke 2èn Toern er jo søppel. Synes jeg! syntes jeg også... (en hissig ferraris klarer ikke å ta igjen en full lasta trailer bla. irriterende) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Så van helsing isted. Var bra underholdning men effektene var ræva avogtil. Kunne vært bedre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jaja, nå har jeg sett Starship Troopers igjen også, i påvirket tilstand. Hvertfall den siste (og beste) halvtimen av filmen (igjen). hehe Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jaja, nå har jeg sett Starship Troopers igjen også, i påvirket tilstand. Hvertfall den siste (og beste) halvtimen av filmen (igjen). hehe God fyllafilm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du liker tyske filmer LarsP ? Jepp. Tysk er et nydelig språk! For det første fungerer det når man er opphisset: "ahhh, Helga: Sie sind wunderbar in Bett" Så kan man kommandere med det: "SCHNELL! DUMKOPF!" PS: Jeg kan ikke tysk lenger. --------------------------- Ontopic: Så Bloodsport 2 i går (stolt eier ) på vorspiel. Sinnsykt rå film, 10 ganger tøffere enn 1'ern pga. herlige fightescener. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ontopic: Så Bloodsport 2 i går (stolt eier ) på vorspiel. Sinnsykt rå film, 10 ganger tøffere enn 1'ern pga. herlige fightescener. Enern er jo mye bedre Sier en stolt eier av 1-3, har ikke fått tak i nr. 4 enda. Nr. 3 er ikke så veldig bra for å si det sånn. Men Daniel Bernhard vet hva han driver med OnT: Buddy, norsk film kommer seg. Meet Joe Black, det må for all del ikke komme en director's cut av denne filmen. Alt for lang, men skal det komme en DC. Så for all del finn fram motorsaga og klipp vekk 1 time + så begynner det å hjelpe. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Er veldig flau over å si dette men den siste filmen jeg såg var The Princess Diaries II . Er så sinnsykt fyllasyk i dag og da var det konge å ligge seg på sofaen og se litt hjernedød underholding fra Hollywood. Rett før det såg jeg The Terminal The Princess Diaries II Terningkast 2 The Terminal Terningkast 3 Endret 19. september 2004 av bergetun Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kom på at jeg så en film til i går på det samme vorspielet. Death Race 2000, en herlig kultklassiker som er must-see for alle fans av spillet Carmageddon. Antar at spillet faktisk bygger på denne perlen av en film med David Carradine (Kill Bill) og Sylvester Stalone (needs no introduction) i hovedrollene. Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Så I, Robot i går kveld. Var ganske bra. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bad Boys 1 den er ganske bra den, men den slår ikke 2èn Toern er jo søppel. Synes jeg! 2èn er egentlig ikke så veldig bra då, men når han eine politimannen har tatt ecstacy og dei fere heim te sjefen, da er så J**** morsomt :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 miss undercover(kjeda meg så eg bare såg på ein film) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 TorqueStyr unna. Dårligeste filmen jeg har sett på lenge. hva slags film er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå