Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har (tross Steffy's hete ( :ermm: ) anbefalinger) ikke fått sett Armageddon enda. Kanskje jeg bør plukke'n med fra jobb en dag. :)

8363829[/snapback]

Jeg siterer en annen tråd:

Haha, mannen mener at Armageddon er tidenes film og vi stiller oss alltid bak meningene hans? BS :D

 

*peke på og le av*

 

:ph34r:

8262890[/snapback]

 

 

 

Lucy, you got some 'splainin' to do.

Lenke til kommentar

Deja Vu

 

Denzel Washington i en Jerry Bruckheimer produksjon... trenger man egentlig si mer?

 

En ferge sprenges, hundrevis av liv går tapt og etterforskningen (med Denzel i spissen så klart) er således i gang. En litt original vri på historien, ved hjelp av reising i tid og ulike høyteknologiske apparater, sørger for at filmen holder spenningen oppe. Liker man Denzel og/eller denne typen moderne actionthriller så er man i trygge hender her.

 

7,5/10

Lenke til kommentar
you got some 'splainin' to do.

8364587[/snapback]

 

Hva er galt?

 

Jeg har vanskelig for å tro at Armageddon kan være tidenes film, men kan vel allikevel være interessert i å bruke 150 minutter på å se den. Sannsynligheten for at jeg, etter å ha sett filmen, stiller meg bak meningen din er nok svært liten, men jeg har da allikevel interesse av å se "what all the fuzz is about". 'erru med? :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
you got some 'splainin' to do.

8364587[/snapback]

 

Hva er galt?

 

Jeg har vanskelig for å tro at Armageddon kan være tidenes film, men kan vel allikevel være interessert i å bruke 150 minutter på å se den. Sannsynligheten for at jeg, etter å ha sett filmen, stiller meg bak meningen din er nok svært liten, men jeg har da allikevel interesse av å se "what all the fuzz is about". 'erru med? :)

8366387[/snapback]

Jeg leste det du skrev, og tenkte fortsatt "Herr Jenssen har tydeligvis selskap når han snakker om filmer han ikke har sett". Noen misliker den, andre elsker den, så jeg ville nok sett den før jeg begynte å anta noe som helst.

Lenke til kommentar
Dimiles snakker vel om den generelle oppfattningen av Armageddon. Og ikke hans personlige mening, slik som Herr Jenssen har en tendens til å gjøre.

8366534[/snapback]

Kanskje, kanskje, det er klart at hans overtramp ikke er like fæl (^^), men selv ville jeg ventet med å se den før jeg sa noe om den. Jeg kan f eks si at jeg ikke vet om Ringenes Herre 3 er tidenes film, fordi de to første blowet så hardt at jeg ikke orket tanken på tre nye timer med hobbitbullshit, men jeg holder kritikken til de to første fordi det er de jeg har sett.

Lenke til kommentar
Dimiles snakker vel om den generelle oppfattningen av Armageddon. Og ikke hans personlige mening, slik som Herr Jenssen har en tendens til å gjøre.

8366534[/snapback]

 

:)

 

Jeg sier da vitterlig ingen ting om min personlige mening om Armageddon. Ettersom jeg enda ikke har sett filmen kan jo ikke en personlig mening eksistere (enda). Det jeg baserer meg på er rett og slett, som LunarPoet sier, den generelle oppfatningen av filmen kontra SteffyPants' mening.

Lenke til kommentar

Happy Feet

 

Animasjonsfilm med masse pingviner. Hovedpersonen er en fyr som lyder navnet Mumble. Alle de andre pingvinene i samfunnet hans kan synge, men det kan ikke han, noe som leder til at han havner litt utenfor. Mumble er en kløpper til å danse (eller steppe), men dette settes ikke særlig mye pris på av andre. Dette leder til Mumble tar bena fatt og finner nye kompiser som virkelig setter pris på han og synes han er en ganske så kul fyr.

 

Jeg hadde ikke særlig høye forventninger til filmen, noe som også visste seg å være rettferdiggjort. Ganske kjedelig film, spør du meg. Det virker ofte som de prøver å kopiere noen av elementene til løvenes konge, men klarer det bare ikke. Kunne kanskje vært en smule bedre om de faktisk brukte sanger man har hørt før. Det morsomste i denne filmen var latinopingvinene.

 

4/10

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Steffy, Armageddon har jeg sett. Av en eller annen grunn har jeg den til og med stående i hylla mi, og har hatt den if lere år. Filmen er et perfekt eksempel på Hollywoodiansk middelmådighet. Hadde Bruce gått litt mer i et kaninkostyme ville jeg sikkert ha gitt den en karakter bedre. Men siden han ikke gjør det, lett 5/10. Eller bare for å være ekkel, så hater jeg Affleck, så jeg gir den 3/10.

Lenke til kommentar
Dimiles snakker vel om den generelle oppfattningen av Armageddon. Og ikke hans personlige mening, slik som Herr Jenssen har en tendens til å gjøre.

8366534[/snapback]

Kanskje, kanskje, det er klart at hans overtramp ikke er like fæl (^^), men selv ville jeg ventet med å se den før jeg sa noe om den. Jeg kan f eks si at jeg ikke vet om Ringenes Herre 3 er tidenes film, fordi de to første blowet så hardt at jeg ikke orket tanken på tre nye timer med hobbitbullshit, men jeg holder kritikken til de to første fordi det er de jeg har sett.

8366546[/snapback]

Hvis du synes de første to blows, så må du ikke finne på å se den siste. Det kan få alvorlige følger. Jeg vil ikke at søte SteffyPants skal få varige men :p

 

Mvh

Lotr geek

Lenke til kommentar

Borat

Sjanger: Komedie

Aldersgrense: 11år

Produksjonsår: 2006

Hadde sett den før men i dag så vi den på skolen , Kvinnelærerene ristet på hodet og smilte (uten om hun ene som fikk latterkrempe :) ) og de manelige lærerene lo til tårene. Dette er et strålende mesterverk som iallefall fikk meg til og tenke meg litt om hvordan det er.

Jeg hadde jo håpet på at det var den forlengete versjonen men nei det var det ikke som jeg personeligt syntes var uffateligt irriterende at du må kjøpe den for og se det forlengende og ikke leie, men for all del den var like bra som første gang.

10/10 Anbefales på det varmeste

 

House of Wax

Alder:18

Sjanger: Skrekk/Grøsser/Splatter

Produksjonsår:2005

Vel vel dette var eh ja noe av det mest idiotiske jeg har sett og det meste skyldes Paris Hilton.

Forferdelig historie, Dårligt Manus og Et rå dårlig Skuespill.

Dama di sitter og plaprer om at det er han kjekkasen fra One Tree Hill og søskenbarnet om hva som skjer og hvorfor.

Historien begynner med 4 eller 5 ungdommer som skal til en kamp og stopper og dermed har 2-3 serie mordere etter seg. la meg spør dere et spørsmål: Hvor mange helsikkens ganger skal vi se dette jeg mener komm an vi har sett om og om igjen den eneste grunnen at den faktsisk ble populær var at Paris hilton og den kjekkasen fra One tree Hill.

2/10 Hvor har Halloween og The Shining tatt veien.

En del skrivefeil men prøv iallefall :)

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar

Babel

 

Denne filmen tar for seg 3 historier av forskjellige mennesker rundt om verden,og disse historiene blir på en eller annen måte hengt sammen med en annen historie.Denne metoden å lage film liker jeg personlig veldig godt.

 

Filmen er både interresant og spennende og har et spesielt godt manus som passe skuspillerene veldig godt.Cate Blanchett og Brad Pitt er de mest kjente skuspillerne i denne filmen,selv om jeg ikke er så begeisteret over Brad Pitt så gjør begge de to gjør en ganske god rolle.Men jeg er mest imponert over de mindre kjente skuspillerne sin perstasjon.Filmen er lite forutsigbar uten å bli urealistisk,teamaene som blir tatt opp filmen passer veldig bra til den virkelige verden.

 

En veldig god film som kansje passer best for den så ikke er så glad i blod og gørr.Det eneste negative er at jeg syns filmen blir litt kjedelig og noen ganger skjer det litt lite.

 

8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...