vanilla ice Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Så "Ken Park" i dag. Har sett den før men måtte bare se den igjen. For å oppsummere kan jeg vel bare si at det er en pervo film fra USA, hvor regisøren har prøvd å framstille hvordan det er å være ungdom. Skal ikke være lett Endret 12. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Så alle "Trinity"-filmene sist uke. Herlig spagettiwestern. Gode? Sånn som For en neve dollars gode? Har en av Trinity filmene som jeg kjøpte billig på DVD i danmark men har aldri sett den. Anyways; Pirates of the carrabiean (eller hvordan det nå skrives... ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Strange days i går. Ikke fullt så bra som jeg husker den, men det er tross alt 9 år siden sist. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 High Fidelity og Studio 54 er sett i løpet av helgen. Førstnevne har jeg sikkert sett 10 ganger nå og går ikke lei. John Cusack, Jack Black og danske Iben Hjejle glitrer! Anbefales for alle som har blitt dumpet, men ikke forstår hvorfor Neida, dette er en film for alle! Studio 54 har jeg ikke sett før, god underholdning! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 The Thin Red Line - meget bra. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 pusur faktisk helt ok Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Så ferdig Aliens i dag. Gir den terningkast 6. En av de beste Alien filmene. Skal se Memento på Tv2 i kveld kl.21.55 alle seier at den er dårlig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Skal se Memento på Tv2 i kveld kl.21.55 alle seier at den er dårlig Hvis du med "alle" mener "ingen", så stemmer nok det ganske bra. Memento = 8.7 på IMDB. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Så The Alamo i går. Kul film. eneste er jo at det er litt kjipt å vite utfalle av filmen før man begynner å se den. Likte spesielt Billy Bob som Davy Crockett Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Skal se Memento på Tv2 i kveld kl.21.55 alle seier at den er dårlig Hvis du med "alle" mener "ingen", så stemmer nok det ganske bra. Memento = 8.7 på IMDB. alle som eg kjenner sa at den var dårlig. sjøl så hadde ikkje eg tid te å sjå den sjøl. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 villmark. likte den ganske godt. Men det har en litt for simpel historie syntes jeg, burde ha vært litt dypere. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Så Uno i helga. Anbefales på det sterkeste! Beste norske film jeg har sett .... noensinne! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Memento. Gikk glipp av første 10 min Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Så alle "Trinity"-filmene sist uke. Herlig spagettiwestern. Gode? Sånn som For en neve dollars gode? Har en av Trinity filmene som jeg kjøpte billig på DVD i danmark men har aldri sett den. Kan ikke sammenlignes med en neve dollars da Trinityfilmene faller mer under komediesjangeren. Knall morsomme er de i allefall. Bud Spencer og Terence Hill er et genialt makkerpar. :=) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Memento. "Okay, what am I doing? I'm chasing this guy. Nope. He's chasing me." Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Memento er jo kanon. Så the village igår. positivt overasket etter all den dårlige kritikken den har fått. Lenke til kommentar
sete Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Attack the Gas Station (1999) En kjempemorsom koreansk komediefilm, anbefales! Tror at den har blitt sendt på NRK2 tidligere en gang Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 "A walk to remember", basert på boken ved samme navn, av Nicholas Sparks. Filmen var utrolig skuffende, fordi boken var veldig bra! Vet ikke hvor mye jeg bør fortelle, da jeg kan risikere spoilere...Men det var viktige ting i boken som ikke kom frem i filmen. Som hvorfor boken har fått navnet "A walk to remember" som ikke kom frem i filmen i det hele tatt... Nei, den var skuffende. Så også forresten deler av "What Woman Want" igår, som jeg forøvrig har sett 3 ganger før. Og den er særs morsom! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Memento."Okay, what am I doing? I'm chasing this guy. Nope. He's chasing me." He, he! Snakket faktisk nettopp om den scenen med et par kamerater. Utrolig bra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå