am3k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Shrek i vente på at Shrek 2 kommer BTW: Enda et eksempel på at en bør/må se filmen på orginal språk. Eddie Murphy er meget bra som eselet Rart at å velge seg en film når en har ca. 300 kan bli så vanskelig Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 siste jeg så var Mad max 3 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Wonder Boys, hvorfor har ikke jeg sett denne før. Glimmrende film. Topp fem så langt i år (jeg vet at filmen er 4 år gammel) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Shrek i vente på at Shrek 2 kommer BTW: Enda et eksempel på at en bør/må se filmen på orginal språk. Eddie Murphy er meget bra som eselet Rart at å velge seg en film når en har ca. 300 kan bli så vanskelig Prøv med 700 helt håpløst, kan stå å se på hyllene i en halv time før jeg bare gir opp Endret 10. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Så "min mesunnelige frisør" i går, ganske bra synes jeg Men i dag er det "UNO" tid Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Not Another Teen Movie Genial parodi på American Pie etc. Lo ganske mye av denne filmen! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 21 Grams. Definitivt en av årets beste Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Jeg så Sjakalen her om kvelden. Ganske bra film (minner en del om Eye of the Needle). Spennende var den også. Endret 10. september 2004 av Treblad Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Jeg så Sjakalen her om kvelden. Ganske bra film (minner en del om Eye of the Needle). Spennende var den også. Ja den var rimelig bra, må nesten kjøpes på DVD. Så nettopp Collateral med Tom Cruise, sinnsykt bra film. http://www.imdb.com/title/tt0369339/ <-- alle må se den. The Bourne Supremacy --> genial. Bedre enn eneren og eneren er en genial film. Endret 10. september 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 The Bourne Supremacy --> genial. Bedre enn eneren og eneren er en genial film. Da er det konstantert: Vi to har ikke lik filmsmak. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 The Bourne Supremacy --> genial. Bedre enn eneren og eneren er en genial film. Da er det konstantert: Vi to har ikke lik filmsmak. Synes du ikke den er bra da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 The Bourne Supremacy --> genial. Bedre enn eneren og eneren er en genial film. Da er det konstantert: Vi to har ikke lik filmsmak. Synes du ikke den er bra da ? Har ikke sett toern, men eneren suger bigtime. Større mainstream skrap skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) The Last Samurai, bedre andre gange gitt. Edit: Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl Filmen blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den. Johnny Depp er jo bare genial som Jack Sparrow. Jack Sparrow : You, sailor. Mr. Gibbs : Cotton, sir. Jack Sparrow : Mr. Cotton. Do you have the courage and fortitude to follow orders and stay true in the face of danger and almost certain death? [Pause] Jack Sparrow : Mr. Cotton. Answer, man. Mr. Gibbs : He's a mute, sir. Poor devil had his tongue cut out, so he trained the parrot to talk for him. No one's yet figured how. Jack Sparrow : Mr. Cotton's... parrot. Same question. Parrot: [squawk] Wind in the sails. Wind in the sails. Mr. Gibbs : Mostly, we figure, that means 'yes.' Endret 10. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Siste filmen jeg så var Paycheck. Ganske grei film Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Siste filmen jeg så var AVP. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 DAwn of the dead, synes det var en bra film. Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Taking Lives. Ganske bra film, selv om plottet var litt for opplagt. Filmen scorer kjempehøyt på at Angelina Jolie Har en scene der hun ikke har alt for mye klær på seg mens hun hekker med en fyr Terningkast: En 4+ Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Terningkast: En 4+ 4+ er ikke terningskast, men en karakter Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 UNO Det var søren meg noe av det beste norkse som har gått på kino på en god stund(kanskje den beste noensinne ) En helt genial debut fra Aksel Hennie, alt var perfekt. Kommer nok på en veldig sterk 5'er kanskje 6'er Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 UNO Det var søren meg noe av det beste norkse som har gått på kino på en god stund(kanskje den beste noensinne ) En helt genial debut fra Aksel Hennie, alt var perfekt. Kommer nok på en veldig sterk 5'er kanskje 6'er Gleder meg sinnsykt til å se den filmen, bra du syns den er så bra! Kommer vell hit på kino om e stund... Lille dritt by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå