Gerrard Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Siste film jeg så/spolte over fordi den var så elendig at jeg ikke orka å se alt var "Svidd neger". Styr laaangt unna... Vil forresten anbefale alle som likte "Sleepers" å se Robert De Niros regidebut "A bronx tale". Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Så Spiderman 2 her om dagen, kule effekter, grei film, jalla regi. Så ellers Gazy, syk seriemorder i Usa som drepte rundt 30 gutter og begravde de i kjellern sin, bygd på en sann historie.. Og igår så jeg From Dusk to Dawn, den var jalla den.. hehe Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 siste jeg så nå er Hotshots 1 The unusal Suspects Coronado A man a part filmene jeg har sett de siste 2 dagene Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Siste film jeg så/spolte over fordi den var så elendig at jeg ikke orka å se alt var "Svidd neger". Styr laaangt unna... Vil forresten anbefale alle som likte "Sleepers" å se Robert De Niros regidebut "A bronx tale". Slutten er vill da! Norske versjonen av Braindead Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 the house of a 1000 corpses Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Ladykillers! Helt genial Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Chopper.. meget genial film Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Gudfaren på mandag kveld. Satte meg ned med en kamerat for å se på Mafia! på TV3 tirsdag kveld, det var den teiteste parodi-filmen vi noengang hadde sett, så vi fant ut at vi heller skulle se A Few Good Men, som er en litt mer seriøs film. Både Gudfaren (nesten selvsagt) og A Few Good Men anbefales på det sterkeste å se hvis du enda ikke har sett de! Utrolig bra begge to... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Det eneste som er bra i "Mafia" er den scenen hvor han skal tørke hendene på toalettet. What?!?? LOU FERRIGNO??? ok, kanskje det bare er jeg som tar den der. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg har sett 2 konge filmer men husker ikke navnet Hjelp? 1. En western film, ganske nylig kommet ut på DVD/Video tror jeg, en av hoved personene er Charley 2. En film om en som er veldig sterk og bruker aldri våpen. Han skal hente en fyr i jungelen. Midt i filmen begynner han plutslig å bruke 2 hagler samtidig Hjelp? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 1. En western film, ganske nylig kommet ut på DVD/Video tror jeg, en av hoved personene er Charley fist full of dollars, en neve dollar tror eg 2. En film om en som er veldig sterk og bruker aldri våpen. Han skal hente en fyr i jungelen. Midt i filmen begynner han plutslig å bruke 2 hagler samtidig welcome to the jungel ! møkkafilm Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) 1. En western film, ganske nylig kommet ut på DVD/Video tror jeg, en av hoved personene er Charley fist full of dollars, en neve dollar tror eg 2. En film om en som er veldig sterk og bruker aldri våpen. Han skal hente en fyr i jungelen. Midt i filmen begynner han plutslig å bruke 2 hagler samtidig welcome to the jungel ! møkkafilm Nei den het ikke det (western filmen) Og nei, den filmen er konge Western filmen het Open Range den... Endret 22. juli 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Open Range var ikke noe spesielt, synes jeg. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 1 ubesvart anrop og Kill Bill vol.2 på kino i går. Den japanske grøsseren 1 ubesvart anrop var til tider litt skummel, men filmen rotet seg bort i et virvar av merkelige hendelser. Jevnt over en kjedelig film etter min mening. Det å se en japansk film er også litt vanskelig mtp. gjenkjenning av personer. Jeg trenger lang tid for å greie å kjenne igjen ansiktene, og i starten ser alle like ut. Kill Bill vol.2 synes jeg var bra, men til tider litt kjedelig. Begrenset hvor spennende de utallige dialogene blir i lengden. Forøvrig hadde den et par uforglemmelige scener. Vet ikke helt hvilken av de to Kill Bill filmene jeg likte best. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Det eneste som er bra i "Mafia" er den scenen hvor han skal tørke hendene på toalettet. Vi gadd aldri å se så langt... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg så "Behind Enemy Lines" i går. Faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Hackers og My boss's daughter Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Modern Times.. som god gammal vin. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 James bond... var vel den som gikk for en uke siden... husker ikke... har ikke sett så mye på tv denne uken... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 El Topo. Er halvveis i The Holy Mountain. Måtte bare ha en pause. Helvettes absurde greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå