Manx Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) The Great Escape :-) Konge film Frailty, helt grei. Men man lukter jo hva som skjer på slutten lenge før man kommer dit. Supernova The Hole, ikke dum. Og et stort pluss Keira Knightley Og dette er bare til nå i dag Edit: Stalingrad, tror jeg hadde litt store forventninger til denne. Adaptation Da var jeg opp i fem for filmer i dag... Endret 8. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 alien VS predator , som forventet Var ræva, ja. Men når man er så likesinnet og velger å se noe slikt, så må man regne med å få servert dritt. Ihvertfall ikke verdt å betale for å se... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 13. Nydelig film. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) 11:11 - The Gate. Kanadisk spenningsfilm/thriller om det merkelige fenomenet 11:11 Endret 8. september 2004 av Spaz Lenke til kommentar
grønn_på_data Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Siste filmen eg så var The Village. En av de dårligste filmene eg noengang har sett. Eg kvapp et par ganger ja, men grunnen til det var at handlingen var så crap at eg omtrent sovnet....så når det plutselig kom en lyd for en gangs skyld rykket d til i beina Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 13.Nydelig film. 13 som i "Thirteen"? I så fall så synest jeg at den er kjempebra! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hero ---> utrolig genial og bra. Nydelig koreografi og screenplay. The Village ---> skulle ønske jeg aldri så den. Fy så dårlig. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det er flott å høre at flere setter pris på Terminalen, og ikke bare kommer med "typisk amerikansk" og gir den en treer. Jeg synes ikke den var spessielt bra(eller nå tenker jo jeg utifra speilberg standard da ) Men en 4'er er vel passende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Thirteen må være tidenes største irritasjonsmoment festet til film. Edit: "Hey, you guys, I like, totally stole this!" Endret 8. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Our Man Flint Eternal Sunshine of the Spotless Mind Secret Window Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Best of the Best, dæven lenge siden jeg har sett denne gitt. Edit: Det er godt jeg kan skylde på at jeg er sjuk, 18 filmer siden lørdag Shrek, blir jo bare bedre og bedre. Gleder meg til nr. 2. Hellboy The Hitcher, konge film. Lenge siden jeg har sett denne. Endret 9. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Brother Bear - Sovna før den var slutt Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Requiem for a Dream spesiell film må jeg si Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Requiem for a Dream spesiell film må jeg si Pent sagt, lenge siden jeg så den og har fremdeles ikke bestemt meg for hvor bra den var. Må se den en gang til... Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hehe. Akkurat slik er det her også, jeg vet rett og slett ikke hvor bra jeg synes filmen er. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 I dag så jeg Gudfaren for første gang. Jeg skjønner at jeg har gått glipp av store ting hittil i livet. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "Livet er herlig" Ekko dårlig krigsfilm Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Pale rider. Går jo an.. Lenke til kommentar
sete Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Buddy!!! Mulig at jeg er sent ute, men uansett så er det en kjempefilm!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå