Dotten Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Edit: Så ikke Dotten sin post før jeg postet. Hvis det er denne det er snakk om, så handler vel den mer om Bowling For Columbine. S, 6696287[/snapback] Fahrenheit 9/11; En gang for alle Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Silent Hill. Herlig, herlig film! Anmeldelse HER Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Svankmajer: Hr. Jenssen sa: Det er vel den han tenker på ja. Jeg liker den godt jeg. Samme F om den er sann eller ikke, så er den på en måte spennende. Og det handlet om Dylan Avery's Loose Change, hvor hen jeg svarte med en artikkel som avviser konspirasjonsteoriene i denne filmen Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Million Dollar Baby En utrolig vakker og sterk film om en kvinnelig bokser og treneren hennes. Skuespillet er fantastisk. Musikken passer perfekt. Scenene er så til de grader gjennomført. Flott blanding mellom action som river deg med, og følelsesladde, stille scener. Clint Eastwood viser sin genialitet både som resigør og skuespiller. Denne filmen er et mesterverk du må få med deg! 9,5/10 Lenke til kommentar
Panic Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Final Destination 3 Heldigvis så ble det James Wong som skulle stå for regien av den tredje filmen. Siden 2'eren var så skuffende så må jeg si at jeg ikke hadde store forventninger til 3'ern, men der tok jeg feil! Denne gangen starter det med en ulykke i en berg- og dal-bane og det funker drittbra! De første 20 minuttene er like herlig som en berg og dalbane er og kanskje enda litt mer skremmende! Midtpartiet er ikke så bra selv om de har vert oppfinnsomme når det gjelder ulykker og du får se mange blodige og gørrete scener! En finfin og litt irriterende slutt har den også! Hva mer kan man forvente seg av en film som ikke gir seg ut for å være mer enn den er! Final Destination - serien er alt Scream bare kunne drømme om å være 8,0/10 Endret 19. august 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Panic Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Bare meg og Manx som liker Final Destination serien her? 6690058[/snapback] Nei, etter å sett alle i serien elsker jeg den! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 9/10 til FD3? Det er noe av det sykeste jeg har sett, det er en av de dårligste filmene jeg har sett i år, makan til forutsigbart søppel, og alt annet var elendig. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 9/10 til FD3? Det er noe av det sykeste jeg har sett, det er en av de dårligste filmene jeg har sett i år, makan til forutsigbart søppel, og alt annet var elendig. 6702554[/snapback] Smaken er som baken. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Dude, Where's My Car? En bra film som har omtrent samme humor som Dumb And Dumber-filmene. Orker ikke å leite for å finne det ekte navnet hans, men den ene hovedrollen har Kelso fra That '70s Show. Åtte av ti. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Match Point Den beste sans-Woody Allen Woody Allen-filmen jeg har sett. Det føles ikke som en Allen-film, annet enn at det er så mesterlig gjort. Kjærlighetshistorien er alt annet enn klisjé, Chris (protagonisten) er utspekulert, sjarmerende og ekstremt usympatetisk, men jeg kan ikke annet enn heie på ham. En modig film fra en fabelaktig regissør, med en skuespillerprestasjon av en annen verden. En av de beste filmene jeg har sett i år. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 The Girl Next Door En skikkelig godfilm. Morsom kjærlighetskomedie med lekker dame. Filmen har bra slutt, slik som slike filmer pleier å ha. 6/10 Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Silent Hill Sharon, Rose DaSilvas adopterte datter har et par episoder der hun går i søvne og snakker om den forlatte byen Silent Hill. Siden medisinen til Sharon ikke fungerer, bestemmer Rose seg for å ta datteren med til byen hun snakker om i drømmene sine. Men det er verken lett (eller lovlig) å kjøre til Silent Hill; avkjørselen til byen er stengt av, da brannen i kullgruvene under bakken ikke har sluttet å brenne enda, 30 år etter at brannen startet. Det blir derfor en heisatur med politikvinnen Cybil i hælene. Noe som resulterer i krasj for begge partene. Da Rose våkner opp, er datteren Sharon borte... Silent Hill er, etter min mening, en av de beste filmene basert på spill noensinne. Jeg hadde relativt høye forventninger (siden jeg har ventet på en Silent Hill-film siden 1999) og ble ikke skuffet. Scenen der Rose våkner opp etter krasjet og løper etter hva hun tror er sin datter minnet veldig om spillet. Alt minner egentlig om spillet, og stemningen og ikke minst musikken er perfekt. Filmen er nervepirrende, creepy, og den forteller en kompleks historie. Dog er ikke CGI-en så god som jeg hadde håpet på. En av årets filmer, spør du meg. 8/10 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Med så mange herlige ord som blir strødd rundt om SH filmen her på forumet, kan eg bare ikkje vente til den ligger i postkassa mi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Zombie vs. Ninja aka. Zodiac America: The Super Master Jeg hadde tenkt å skrive en lang og fyldig anmeldelse av denne ettersom det er en slik fabelaktig film, men da jeg tok en titt på imdb oppdaget jeg at noen hadde skrevet den perfekte anmeldelsen av denne allerede. Derfor gjør jeg det så enkelt at jeg bare quoter ham. Zombie versus ninja is one of the few great hidden gems in the world of cinema today. It exceeds any expectations you may have going into a movie that is called zombie versus ninja. IF YOU ARE A FAN OF KIROSAWA, FELLINI, OR KUBRICK, then thats good for you I am too, but what was I saying about ninja versus zombie is that it is a great work and has single handedly changed the way we think about ninja zombie movies. The influence of this timeless masterpiece is abundantly obvious in such works as ninja zombie gangbangers, gold(to be released later this year), and many of the works of legendary director Grover Cleavland. If you don't like this movie it is because you simply aren't smart enough to understand it. PS: Hvis noen lurte så er det geniet Godfrey Ho som står bak det hele. Endret 19. august 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Panic Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) 9/10 til FD3? Det er noe av det sykeste jeg har sett, det er en av de dårligste filmene jeg har sett i år, makan til forutsigbart søppel, og alt annet var elendig. 6702554[/snapback] Synes den var herlig jeg Men 9/10 var nok litt høyt ja (endret til 8/10) Endret 19. august 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Bare meg og Manx som liker Final Destination serien her? 6690058[/snapback] Nei, etter å sett alle i serien elsker jeg den! 6701729[/snapback] Jeg liker dem ganske godt, dere er ikke alene Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Shaft Grei action og grei underholdning. Hadde ikke vært det samme uten Samuel L Jacksson. 7/10 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Izzat Jeg har ikke sett så mange av bølgen med nye norske filmer, men tilfeldigvis ble dette en av de første. Dette er absolutt ikke dårlig, det tøffe miljøet vises godt fram i filmen. Rollene er noen skikkelige tøffinger som absolutt ikke er noen ulempe i denne filmen. Lengden er akkurat passe og jeg kjedet meg ikke, for denne i filmen var det mange interessante vendinger og spenning nok . Terningkast 5. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Scary Movie 4 Bland sammen parodier på musikk, kjendiser og filmer som: Klodenes Kamp, Million Dollar Baby, Brokeback Mountain, The Grudge, The Village, Saw I, Saw II og du har den fjerde Scary Movie - filmen. Så først traileren og hadde kansje et håp om at jeg skulle le litt. Og det var vel det jeg gjorde også. Jeg lo faktisk litt av et par scener, men ellers satt jeg og ventet på at filmen skulle bli ferdig. Det var en gang Scary Movie var morsomt, men ikke nå lenger! Noen deler av filmen er bare FOR unødvendige og teite! Men Brenda er fortsatt morsom heldigvis! Det holder å se traileren, for noe særlig mer har den ikke å by på! 3/10 Endret 20. august 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Doga Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Med godt mot dro jeg på Nova Kinosenter i Trondheim i går og fikk endelig med meg Superman Returns. Hadde ikke store forventninger og det er jeg veldig glad for i ettertid. Jeg likte tre elementer i filmen; Kevin Spacey som Lex Luthor, Brandon Routh som Supermann og effektmakeriet som var helt sinnsykt. Men det er også alt. Overfladisk og lite utdypende synes nå jeg.Var faktisk så ille at jeg sovna mot slutten, var borte noen minutter fra Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): sjølingen ble fraktet til sykehuset og jeg våknet rett før rulleteksten da han fløy. Alt i alt en skuffelse, men den kommer på kino her på Røros neste helg tror jeg, får bare se den igjen, men denne gangen skal alt som har med den filmen å gjøre glemmes, så alt blir nytt uten forventninger. Dette er jo en film jeg vil like, han er jo en superhelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå