Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, da er det jo forsåvidt ganske greit. Men siden du har sett tre, og den ligger som nr.2, så er den jo like mye en av de dårligste som den er en av de beste. ;)

6657174[/snapback]

Ja, men samtidig syns jeg den er ganske mye bedre enn Batman and Robin. Batman Begins er jo den beste. Den har jo fått en veldig høy rating på IMDB.

Lenke til kommentar

Adaptation

Nicolas Cage spiller hovedrollen Charlie Kaufmann og hans tvillingbror Donald. Charlie skriver manus for filmer i hollywood. Han sturer lenge med å skrive et manus til en film som omhandler orkideer.

gidder ikke skrive så mye mer. Gir den 7,5/10

Lenke til kommentar
The Insider

Fengende film basert på ei sann historie.

Al Pacino og Russell Crowe to gode skuespelarar som klart kan tingene sine, er med i denne filmen, og gjer ein utmerka jobb.Intenst, spennande og sympatisk.  :)

6660385[/snapback]

Har denne liggende her, men har ikke fått sett den enda. Er det ikke en smule lik en slags dokumentar i oppbygging og slikt, eller er det bare jeg som roter nå?

Lenke til kommentar

Lange Flate Ballær

Lånte filmen av en kompis i går i mangel av noe bedre å gjøre på når jeg gikk hjem fra kvelden. Glemte da at jeg ikke hadde rigget annlegget og det ble til at jeg kvilte filmen til i dag tidligere. Filmen handler om 6 karer som ender opp med å reise til Fotball VM for så absurd nok følge Norges vei mot VM finalen. Skuffende. Det er ordet jeg sitter igjen med. Riktingok er dette ekte karer som er hivd inn på skjermen uten særlig film erfaring, men så mye dårlig spill i en film fra vår kjære Zwart ble litt i meste laget.

Hadde håpt på ok underholdning, noen morsomheter her og der, men ble generelt sett skuffa. Tynn historie er det også.

3/10

Lenke til kommentar
The Insider

Fengende film basert på ei sann historie.

Al Pacino og Russell Crowe to gode skuespelarar som klart kan tingene sine, er med i denne filmen, og gjer ein utmerka jobb.Intenst, spennande og sympatisk.  :)

6660385[/snapback]

Har denne liggende her, men har ikke fått sett den enda. Er det ikke en smule lik en slags dokumentar i oppbygging og slikt, eller er det bare jeg som roter nå?

6661081[/snapback]

Den er basert på en sann historie, men jeg vil ikke si at den er bygget opp som en dokumentar. Er mer hva en mann må gå igjennom for få ut sannheten om røyking (kall det hva man vil) og hvordan de store røkyprodusenete prøver å forhindre dette.

Det er en fantasksisk bra film, selvfølgelig så blir det jo det når Michael Mann står bak, det var denne rollen som Russell Crowe skulle ha vunnet oscar for...

Lenke til kommentar

Miami Vice

Mange actionfyllte scener, men selve helheten ga ikke stort inntrykk. Lang begynnelse, kort slutt. Jeg hadde vel bare store forventninger av filmen.

Begynnelsen av filmen var litt forvirrende. Rett etter traileren som ble vist, begynte filmen, uten hverken navn på skuespillere eller filmtittel. Lurte først på om det var en trailer, eller om det var filmen som var startet. Ellers en helt OK film.

Med Colin Farrell og Jamie Foxx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...