Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Nevnte Dawnremaken hovedsakelig fordi jeg trodde den var den han lettest kunne ha blandet sammen med Land of the Dead, ettersom den er relativt ny. Vel, jeg glemte den i farta også, så fint at du minte meg på det :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

 

Fantastisk. Det ordet er egentlig i seg selv nok til å beskrive denne herligheten. Jim Carrey og Kate Winslet gjør rollene så sinnsykt bra. Plot'et er bedre enn det meste! Historien er presentert på genialt vis. Etter film-følelse var bare helt ubeskrivelig. Riktignok 5 eller 6 gangen jeg så filmen, men fremdeles like sterk. Ingen tvil

 

10/10

Lenke til kommentar

Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Secret of the Ooze

 

Dette er en av de festligste filmene jeg kan huske å ha sett, Turtlesene er veldig morsome og kamp senene er tøffe, når jeg ser denne filmen vil jeg finne frem SNES'n og spille tutrles in time.

7.9/10

 

The Shawshank Redemption

Kanskje den beste filmen jeg har sett, spillier ingen rolle hvor mange ganger man har sett den, den blir bedre og bedre jo flere ganger man ser den. da gleder man seg til den og den senen kommer.

 

Googolplex/10

Lenke til kommentar
Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Secret of the Ooze

 

Dette er en av de festligste filmene jeg kan huske å ha sett, Turtlesene er veldig morsome og kamp senene er tøffe, når jeg ser denne filmen vil jeg finne frem SNES'n og spille tutrles in time.

7.9/10

6627108[/snapback]

 

Turtles in Time ruler vilt! Tegnefilmene også i grunn, så alle for en måned eller to siden :)

6627624[/snapback]

 

Alt med Turtles er knall! Gleder meg stort til nye animasjonsfilmen nå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
noen som har sett fun with dick and jane, og kan komme med en beskrivelse av den?:)

6628611[/snapback]

 

Finurlig, enkel og halvmorsom film som vender plasser du ikke hadde trodd. Grei underholdning, firer på terningen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Closer

 

Herlighet for en følelsesmessig fantastisk og korrekt film. Natalie Portman gjør en av de beste prestasjonene jeg noen gang har sett, uansett sjanger, på film. Ja, jeg begynte å gråte. 9/10

Lenke til kommentar

Superman Returns

 

It's a bird ... It's a Plane ... It's ÜBERman

 

Denne filmen er så sinnsykt forbanna bra. Gåsehudfeelingen sitter som støpt gjennom hele filmen. Effektene bør nesten være nok til å gi de fleste rykninger i underlivet. I tillegg har regissør Brian Singer valgt så og si perfekte skuespillere. Kate Bosworth er som skapt for å spille Lois Lane, Lex Luthor er som skapt for å bli spilt av Kevin Spacey og sist men ikke minst; Brandon Routh ER Supermann/Clark Kent.

Satan for en kul film. Jeg smiler fremdeles.

 

DA-DA-DA-DA-DA-DA ÜBERMAN!! DA-DA-DA-DADA

 

uberman2_100305.jpg

Lenke til kommentar

The Yes Men

 

Filmen, som er en dokumentar, omhandler aktivister som tydelig viser seg sterkt i mot den økende tendenes som omhandler privatisering av bedrifter og da særlig måten WTO gjør det vanskeligere og vanskeligere for små land å lykkes i denne prossesen. Dokumentaren bygges rundt de to personene Andy Bichlbaum og Mike Bonnano. Gjennom en prosses med å bygge opp et nettsted som er mye likt WTO sitt eget nettsted blir de invitert på en rekke konferanser og har et mål om øyet: Skrinlegge WTOs egen eksistens som vi kjenner det i dag. En rekke ville påfunn blir påkostet seg og deltakerne i de fleste konferanser ser ut til å bite billig på.

 

Helt ok dokumentar, må ærlig innrømme at jeg forventet meg dypere introduksjoner. Sitter igjen med en følelse av at filmen er en smule overfladisk.

 

5/10

Lenke til kommentar

Identity

 

Nettopp sett Identity og ble egentlig ganske fornøyd med hva jeg så. Filmen begynner rolig og du får egentlig at det som venter deg er en ganske normal, kjedelig og til tider veldig lite skremmende amerikansk horror-film. Men når vi runder 40 min. begynner ting å skje. Overraskende vrier. Overraskende u-svinger. John Cusack gjør rollen veldig bra. Rart å ikke se han i en litt små flørtende rolle med lure vitser, heller en dønn seriøst rolle.

 

I det hele tatt, god underholdning og en film du fort kvepper ved et par anledninger av om du er av den lett-skremte typen.

 

6/10

Lenke til kommentar

10m.jpg

 

Tom Yum Goong

 

Kort fortalt:

 

Far å sønn å deres to elefanter lever i fred i Thailand. Når elefantene blir kidnappet, å fraktet til Australia følger sønnen etter for å ordne opp.

 

Dette er ikke en film for de som skal ha masse dybde. Er du av typen som godt kan se en film bare for å se de heftige action scenene, så er nok dette noe for deg. Vet ikke hvor mange her som har hørt om Tony Jaa, men han er den nye Jet Li/Bruce Lee/Jachie Chan. Alt av action scener du ser i denne filmen med han er uten data hjelp, eller vaiere. Mannen er faktisk så flink, å så gal. Anbefales for alle som liker en skikkelig gutte film med masse action, å lite handling.

 

Her er link til trailere for filmen

 

http://www.moviemaze.de/media/trailer/1728...-yum-goong.html

 

Tar man filmen for det den er så er den topp underholdning. Jeg gir den Terningkast 5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...