Manx Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Balck Knight, så på den mens jeg lodda et potmeter til noe LEDs i ei PSU vifte. Du mener vel Black Knight Synd at du bare lodda, skulle ha sveiset. Den filmen er best hvist man er sveiseblind Best in Show og Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd Eric Christian Olsen som spiller Lloyd er jo 80% av filmen helt alene Ikke mini-me men mini-carrey Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 The Village. Så den på torsdag. Likte den faktisk ganske godt. Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den siste eg såg var peter pan, veldig bra film Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 The Village. Så den på torsdag. Likte den faktisk ganske godt. Va'kke så dum. Første gang jeg har blitt lurt til å tro jeg så en film i en annen sjanger enn det jeg gjorde. :!: Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Danser med ulver Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Meet the Parents - koselig søndagsfilm. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 siste filmen jeg så må være S.W.A.T. Konge film!!! Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nettopp ferdig å se Hulken. Angry man var da en artig skrue. Spesielt artig når han tok seg av de plagsomme tanksene Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 I spy. Eddy murphy er alltid fet. helt grei underholdning det. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ghost in the Shell! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Shaun Of The Dead En morsom engelsk film hvor de kødder med zombier. Tvilte litt før jeg så den, men den er ganske bra. Jeg har ikke sett Dawn Of The Dead, men tipper at de kødder litt med den. Uansett så er det en morsom film. Kult å se hvordan de slår ned zombiene. Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Master&Commander the far side of the world Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 What women want Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Og der så jeg nettop The Shawshank Redemption. Genial film. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) An Evening with Kevin Smith, det er helt vilt den varer i 3 timer og 45 minutter. Ikke et kjedelig sekund, konge!! Man on Fire årets film så langt for min del. Denzel Washington gjør nok en kjempe rolle. Til dags dato Tony Scotts nest beste beste film. Og jeg har ikke sett en så bra barne skuespiller (Dakota Fanning) siden Haley Joel Osment i The Sixth Sense. Edit: Skrev at dette var Scotts beste film så langt, glemte Crimson Tide. Endret 7. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 An Evening with Kevin Smith, det er helt vilt den varer i 3 timer og 45 minutter. Ikke et kjedelig sekund, konge!! Where to get? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 For your eyes only! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå