Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Inside Man

 

000000327822.jpg

 

Brian Grazer er en fantastisk produsent og jeg forventet intet annet enn fyrverki når han kombineres med Spike Lee. Det smalt. Clive Owen er intet annet enn fantastisk - et ord som begynner å bli synonymt med denne kjekke briten. Willem Dafoe i birolle var supert, Washington i hovedrolle var bedre. Plottet var genialt, kort sagt hadde filmen det meste; suspense, action, drama - vellagd og velspilt. 9/10

Lenke til kommentar

The Omen 666(2006)

omen66611136997127.jpg

Hadde store forventninger til denne filmen, og den leverte! Dette er virkelig en av de beste remakene jeg har sett den siste tiden, og den fikk meg til å hoppe i stolen flere ganger. Mia Farrow var skikkelig creepy som barnepasser, og Liev Schreiber leverte varene. Verdt en titt:thumbup:

 

9/10

Endret av Faris
Lenke til kommentar
Inside Man

 

000000327822.jpg

 

Brian Grazer er en fantastisk produsent og jeg forventet intet annet enn fyrverki når han kombineres med Spike Lee. Det smalt. Clive Owen er intet annet enn fantastisk - et ord som begynner å bli synonymt med denne kjekke briten. Willem Dafoe i birolle var supert, Washington i hovedrolle var bedre. Plottet var genialt, kort sagt hadde filmen det meste; suspense, action, drama - vellagd og velspilt. 9/10

6510178[/snapback]

 

Du kan ikke mene dette? Denne filmen var virkelig ille. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp en liten film som het Everything Is Illuminated. Denne begynnte litt treigt. Jeg var usikker på hvor den skulle eller hva type film det skulle bli. Den handler om en amerikansk jøde (Elijah Wood) som drar til ukraina for å finne kvinnen som reddet bestefaren hannes under 2. verdenskrig. Denne filmer er nydelig. Elijah Wood har virkelig vokst i rollene sine. Dette er en intelligent kunstverk av en film. For alle dere filmelskere (som er mest sannsynelig de fleste i HW sitt filmforum) anbefaler eg sterkt denne filmen. Elijah Wood viser i denne filmen hvorfor han er en respektert skuespiller på samme måte som han gjorde i Sin City og Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Jeg gir denne filmen og Elijah Wood 8/10 her.

Lenke til kommentar

Reservoir Dogs (1992)

reservoir%20dogs.jpg

Dette må være tidenes mest geniale film. Fullt av sitater man husker, og scener man elsker. Flotte skuespillerprestasjoner. Selv om filmen er voldelig, så er det ikke det den spiller på. Det er 'kulheten'. Are you gonna bark all day little doggy, or are you gonna bite?. Introscenen er fantastisk. Det er igrunnen ingenting spesielt med den, bare en gjeng med folk som snakker. Det er faktisk slik hele filmen er; et ran som har gått galt, og vi møter ranerne etter ranet. Fullstendig normalt. Men den er ikke normal. Dialogene er geniale, det er ufattelig mange sitater fra den filmen som hadde gjort seg bra på en t-skjorte.

 

Jeg så filmen for N-te gang i natt, fortsatt like fantastisk. Den er ikke kjedelig et sekund, og er en perfekt blanding av humor og action.

 

10/10

Lenke til kommentar
Du kan ikke mene dette? Denne filmen var virkelig ille. :thumbdown:

6510551[/snapback]

 

Begrunn!

6510555[/snapback]

 

Vel det skjedde jo egentlig aldri noe? Ble bare kjedelig, og ingen gode skuespiller prestasjoner

 

 

Alt basert på mine egene meningener.!

6512306[/snapback]

Josh. Den var dritkul da. Var kult hele filmen gjennom. Denzel Washington har jævlig bra skuespiller egenskaper!

Lenke til kommentar

The Alamo 1960

 

det er klart at Bodycount ikke har noe å si i en film.

denne har PG som er det samme som tilat for alle men noe veldig sarte sjeler vil kanskje syns det er litt skummelt. her dreper de sikkert 300+ meksikanere pluss at 200 über kule teksikanere styrker med. våde fra sludd pg bajonetter.

effektene og lyden er veldig bra og lys bruken er perfekt MEN alle karakterene er utrolig overdrevet. John Wayne går av med minst 10 taler om firhet og republic osv. dette tar vekk fra realismen og får det til å virke mer som lotr enn et historisk drama.

 

men slagene og alt det tekniske er veldig bra og trekker mye opp.

 

6/10

Lenke til kommentar
Munich

 

Lang, men ikke langtekkelig. Ny, men gammel. Rett og slett glimrende. 8/10

6480789[/snapback]

Så den på lørdag. Helt enig.

6503493[/snapback]

Så den for en stund siden. Bra teknisk og bra skuespillere. Men jeg synes den var litt langtekkelig. 6/10

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Adaptation så jeg for ikke så lenge siden. Må si at det er en utrolig bra film. Cage spiller fantastisk bra. Synes også det er morsomt at brødrene Charlie Kaufman og Donald Kaufman, som har skrevet "screenplayet" til denne filmen er hovedkarakterene i filmen. Det får meg til å begynne å lure på hvor mye som er selvbiografisk. Fantastisk "borderline" gal film som jeg kan annbefale alle å ta en titt på.

 

AdaptationOneSheet.jpg

8/10

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Versus 2000

 

Dette er filmen som inneholder flest scener med blodspytting/oppkast ev0r, og inneholder tidenes dårligste ødelagt by scenery. Fantastisk. Det er så mye hurlumhei,kamerasvirring,og deilige kamp at alt minner om herlig anime fra det frodige østen. Alt fra måten karakterene oppfører seg på minner om sistnevnte. Og det er latterlig,og eg lo og koste meg.

 

Herlig dårlig film på ein fantastisk god måte.

 

10/10

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Van Helsing

Den legendariske monsterjakteren Van Helsing får i oppdrag å drepe greven Dracula. Van Helsing slår seg samman med en fryktløs prinsesse som er fast bestemt på å bryte en gammel forbannelse familien har. Sammen på oppdraget får han med seg den oppfisomme dokteren Carl. Gode actionscener, god historie, men skuespillerene holder disverre ikke må.l ( spessielt Dracula)

7/10

Endret av brd
Lenke til kommentar

Crash

 

I de sene nattetimer for et par dager siden fant jeg ut at jeg ville se en god film. Heldigvis hadde jeg Crash liggende, og hadde gledet meg lenge til å se den, etter all positiv omtale.

 

Og du så bra den var! Filmen har en genial historie, full av detaljer og jeg tipper jeg ser dobbelt så mange hvis jeg ser den en gang til. Alt har en sammenheng, og dyktige skuespillere gjør filmen ekstraordinær.

Paul Haggis er en dyktig fyr, og jammen kan han dette med å skrive gode historier.

Denne anbefales!

 

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...