Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Piratvare (hvis det er super size me det er snakk om da) Du kunne se den på kino for et par uker siden Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Du kunne se den på kino for et par uker siden Ikke her på bygda. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Internett. Link? Here you go Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Internett. Link? Here you go Nå trodde jeg at det var en liten, free internet flick da... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vell, da tok du feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vell, da tok du feil. Så ikke si at jeg finner den på internett da Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Rikky: Har du seriøst hørt om/sett en bra film med noen (amerikanske) rappere? Ikke jeg. gridlock'd er bra.. det samme er Friday serien. men den siste filmen eg såg var vel texas chainsaw massacre tror eg Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 My boss' Daughter... Vel, jeg så den ikke ferdig da. Hehe. =P Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 3000 miles to graceland Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Eternal sunrise of the spotless mind. Tja, hva skal man si... har blandede føleser; filmen begynte lovende med litt Amelie/Happenstance-feel over det hele og musikken lignet, fikk assosiasjoner til Yann Tiersens toner flere en gang. Men Kirsten Dunst & Compani imponerer ikke i det hele tatt, blir sånn typsik Hollywood - ting man har sett utallige gang. Men det fungerer kanskje som en motvekt til Carrey sitt perspektiv? Det hele blir liksom et halvhjertet forsøk på å lage noe utenom det vanlige. Scenene med Carrey/Winslet funker bra.. mange stilige visuals. Alt i alt; 2 av 5 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 The Terminal Tja.. Amerikansk familieunderholdning, ikke noe mer. Rimelig forutsigbar historie noen morsomme øyeblikk her og der, og selvfølgelig en happy ending. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 boondock saints Meget bra film og snart kommer 2'ern Batoru rouiaru II: Rekuiemu Ikke noe stor film. 30-45 minutter for lang. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Rikky: Har du seriøst hørt om/sett en bra film med noen (amerikanske) rappere? Ikke jeg. Barbershop skal være bra, har ikke sett den though.. Er vel en to-tre rappere i den? Siste film jeg så var The Village. Utrooolig skuffa, trodde den skulle skremme gørra utav meg, men så var det jo bare en sløv thriller Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Balck Knight, så på den mens jeg lodda et potmeter til noe LEDs i ei PSU vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå