Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alien (1979)

Den har definitivt skylden for at jeg ikke kan gå ute om natta uten å være konstant redd og se rundt meg hele tida.

6270215[/snapback]

 

Så det vil si at når du er ute å går om kvelden så ser du etter store stygge romvesner som lusker rundt i busken?

 

Doktor, doktor kan du være så snille å øke medisineringen min:p

Lenke til kommentar
Alien (1979)

Den har definitivt skylden for at jeg ikke kan gå ute om natta uten å være konstant redd og se rundt meg hele tida.

6270215[/snapback]

 

Så det vil si at når du er ute å går om kvelden så ser du etter store stygge romvesner som lusker rundt i busken?

 

Doktor, doktor kan du være så snille å øke medisineringen min:p

6280035[/snapback]

 

hvem gjør ikke det, fikk fikk meg carry permit for en pulserifle bare så jeg kan beskytte meg mot dem

Lenke til kommentar
Alien (1979)

Den har definitivt skylden for at jeg ikke kan gå ute om natta uten å være konstant redd og se rundt meg hele tida.

6270215[/snapback]

 

Så det vil si at når du er ute å går om kvelden så ser du etter store stygge romvesner som lusker rundt i busken?

 

Doktor, doktor kan du være så snille å øke medisineringen min:p

6280035[/snapback]

 

Noe sånt ja ^^

Lenke til kommentar

Bullet in the Head

 

John Woo's Beste? vel jeg mener det,

 

den kommer akuratt over A better to morrow 2 og Killer.

 

denne filmen har en mye større scope en andre HK filmer, da denne er under vietnam krigen. den en kanskje litt mer grafisk en de andre filmene.

den har et mye dypere plott en vanlige HK filmer og skuespillerne er vedlig gode,

filmen er trist, veldig trist med fantastiske action sener. hvor woo bestemte seg får å gå vekk fra bra action når han flytta til usa vet jeg ikke, men han har ikke overgått seg selv etter denne.

 

10/10 noe av det beste som har kommet fra HK

Lenke til kommentar

Space Fury

 

En gjeng med folk ombord på en russisk romstasjon finner ut at en av dem er en terrorist som planlegger å styrte stasjonen i Los Angeles..

 

At det er mulig å lage noe slikt makkverk er nesten utrolig. Effektene er elendige, skuespillerne tragiske, replikkene latterlige og selv bildekvaliteten er dårlig. Hvordan noen fikk penger til å lage dette søppelet lurer jeg på. Ikke kast bort noen sure kroner på denne.

 

1 / 10 (med godviljen til)

 

Edit: På den annen side er det så dårlig at det nesten blir komisk..

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

The Hills Have Eyes (2006)

 

http://www.imdb.com/title/tt0454841/

 

The Hills Have Eyes begynner med at en normal, amerikansk familie kjører gjennom Mexico-ørkenen på vei til California. Den eneste bekymringen de har er solbrenthet... så langt. Men plutselig bryter bilen deres sammen midt i den glohete ødemarken. Og du vet hva det betyr - trøøøøbbel. Familien er milevis fra hjelp, og den trivelig bilturen forvandler seg til et mareritt takket være noen gale (og ekle) kannibal-mutanter...

 

Denne filmen minner veeeldig på Wrong Turn, der en gjeng mutanter får leke seg.. wrong turn hadde noen små fæle scener, men denne filmen her tar det helt ut.. her går det så blodet fossrenner, folk skyter av seg hodet, kapper av bein og armer, brent levende.. ja, faktisk noe av det mest voldsomme jeg har sett.. men spenningen er på topp hele tia, skikkelig motbydelig, og skuespillet er å ganske bra.. liker du grøss og ikke minst avkappede kroppsdeler og blod så er denne filmen midt i blinken..

 

8/10

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

The Hills Have Eyes er en av de få filmene jeg har sett hvor publikum hylte av latter og reiste seg opp og gav stående ovasjoner da den var ferdig.

Crash (2004)

Den mest oppskrytte filmen siden Shakespeare in Love (1998). Den var hverken dyp eller særskilt interessant (ofte brukte karakteristikker av filmen). En helt standard film som fungerer utmerket som tidsfordriv, men ikke stort mer enn det. En aldri så liten skuffelse.

7/10

Lenke til kommentar

Banlieue 13/13th District

 

Ute etter en renspikka actionfilm der uten så altfor mye handling? Lett fasinert av kampsport og Le Parkour? Da er dette filmen for deg! Etter de første 5 minuttene sitter du mest sannsynlig å måper av David Belles ekstreme kropsprestasjoner og det blir enda bedre når du vet at han faktisk gjør det du ser i filmen.

 

8/10!

 

Edit: Nei, den fortjener jommen meg 8/10 ;)

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
The Hills Have Eyes er en av de få filmene jeg har sett hvor publikum hylte av latter og reiste seg opp og gav stående ovasjoner da den var ferdig.

 

hehehe, kan jo egentli skjønne det, er jo jævlig latterlig att liksom folk skal bli slik av radioaktiv stråling.. må si jeg trakk på smilebåndet da den ene stygge mutanten(eller hva jeg skal kalle det) etter den andre dukka opp..

 

men, den er faktisk ganske brutal.. f.eks den scena der han gubben blir brent levende.. og den var faktisk spennende.. absolutt en av de bedre grøsserne jeg har sett..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Tron(1982)

 

Ja, hva skal man si om denne filmen. Den er nyskapende i form av at bortimot hele filmen foregår i en PC. Dvs. at det er tatt i bruk mye effekter. Selv syns jeg det hele ble litt slitsomt og monotomt å se på. Ellers syns jeg skuespillerprestasjonene er sånn midt på treet. Historien blir også litt rart fremstilt selv om man skjønner det meste. Det virker som de tok litt lett på dette. Hele filmen var sikkert fin for noen år siden, men nå syns jeg den virket litt uferdig. Den får likevel pluss i margen for nyskapning i henhold til effekter.

 

Terningkast 4.

Lenke til kommentar
Tron(1982)

 

Ja, hva skal man si om denne filmen. Den er nyskapende i form av at bortimot hele filmen foregår i en PC. Dvs. at det er tatt i bruk mye effekter. Selv syns jeg det hele ble litt slitsomt og monotomt å se på. Ellers syns jeg skuespillerprestasjonene er sånn midt på treet. Historien blir også litt rart fremstilt selv om man skjønner det meste. Det virker som de tok litt lett på dette. Hele filmen var sikkert fin for noen år siden, men nå syns jeg den virket litt uferdig. Den får likevel pluss i margen for nyskapning i henhold til effekter.

 

Terningkast 4.

6302878[/snapback]

For å forstå filmen tror jeg du må gå hit:

post-24892-1150229748_thumb.png

 

 

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Spawn

 

 

Filmen bygget på tegneseriehelten av Todd Mcfarlane var utrolig populær på 90-tallet. Den ble belønnet med denne filmen fra 1997. Filmen var kul den gang jeg så den for 9 år siden, men den dag i dag merker man godt dårlig skuespill (med unntak av John Leguizamo), dårlig manus og til tider elendig CGI effekter. Musikken er bra til tider, samt noen av effektene. Spesielt Spawn selv har de fått godt til visuelt, så lenge den fiktive kappen ikke er der.

 

Det er litt befriende å se en tegneserieheltfilm som hverken er Marvel eller DC, men den blir for tynn og budsjettet har nok vært så som så med. Om ikke annet så ga nok teknikken ideer for Octopus sine armer i Spiderman II, og Spawn effektene ellers vil nok være aktuell for Venom i Spiderman III.

3/10 - Dårlig

 

Edit; Endret karakteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...