Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 The good the bad and the ugly så jeg akuratt nå. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 sitter nå å ser på the fifth element Lenke til kommentar
The President Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 nettop ferdig med "The Ladykillers".... Ikke den verste jeg har sett! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 the village i går kveld, ganske skuffende Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 så "Super size me". heslig film Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 sitter nå å ser på the fifth element Høres kjedelig ut, ettersom du tar deg tid til å fortelle at du faktisk ser på filmen nå. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 the girl next door(sinsyk løyen og bra) Lenke til kommentar
Zig Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Monty Python - Life of Brian Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 så "Super size me".heslig film Where to get? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 I, Robot Robot beveger en arm... bzzzz [lyd] hvilken fantasi... egentlig en remake av Colossus: The Forbin Project, men denne gangen med roboter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det er en skam at jeg ikke har sett den før nå, men A Clockwork Orange... For en utrolig film! Jeg skal ikke engang begynne å beskrive den, den må bare sees. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Stanley Kubrick's Dr.Strangelove - or how not to Worry and Love the Bomb Artig med gamle filmer :-) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The Day After Tomorrow Må si den var skikkelig kul i hjemmekinoen min. Ble faktisk posetivt overrasket, for folk sa den var så dårlig? Var akkurat slik jeg trodde den kom til å være. Rått lydspor Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 back on topic: Nå så jeg akkurat, "Fahrenheit 9/11" en real tankevekker, håper virkelig at Bush ikke blir gjenvalgt nå (smart trekk av moore å slippe DVD'en 4 dager før valget også da ) Hehe, nå blir Moore fornøyd, folk tror jo på alt han sier i filmen! :!: Da bør du se Infowars.com's 911: The Road To Tyranny . Tenk på alle de (stakkars) amerikanske folka som kjøper det Alex Jones påstår i denne smørja Kort sagt kan man oppsummere fimlen som en politisk spekulativ, paranoid, 'hippie'-dokufiksjon. Og han her Alex Jones, han er helt tydelig en skikkelig Michael Moore-wannabe..! Dyster underholdning når man drikker eller ikke har noe annet å se på. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 så "Super size me".heslig film Where to get? mener du? kino? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 så "Super size me".heslig film Where to get? mener du? kino? Likte du ikke super size me? Synes den var svært bra jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Internett. Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå