Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Men den er jo helt definitvt DVD worthy *Forhåndsbestille* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Men den er jo helt definitvt DVD worthy *Forhåndsbestille* Bestiller du fra amazon(sone 1) så kan du få den den 20 septemeber(eller litt etter på grunn av sendingen) Men da får du ikke norsk tekst da Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Såg Van Helsing. Helt grei film.... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Snake Eyes - Godt tenkt, men er rett og slett ikke spennende nok. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Men da får du ikke norsk tekst da Not a problem! *Amerikaner* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) er da ikke noe problem å få med seg hva de sier i en film som er på engelsk... (til gandalf the grey) Endret 31. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 er da ikke noe problem å få med seg hva de sier i en film som er på engelsk... (til gandalf the grey) Såklart ikke, men det kan til tider være irreterende, synes nå jeg iallefall, men mine engelskunnskaper er mer enn gode nok back on topic: Nå så jeg akkurat, "Fahrenheit 9/11" en real tankevekker, håper virkelig at Bush ikke blir gjenvalgt nå (smart trekk av moore å slippe DVD'en 4 dager før valget også da ) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Så The Village i går. En ganske midt på treet film egentlig. Åpnet bra, men døde sakte og sikkert utover... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 back on topic: Nå så jeg akkurat, "Fahrenheit 9/11" en real tankevekker, håper virkelig at Bush ikke blir gjenvalgt nå (smart trekk av moore å slippe DVD'en 4 dager før valget også da ) Hehe, nå blir Moore fornøyd, folk tror jo på alt han sier i filmen! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 The Andromeda Strain Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 "in the bedroom" (litt kjedelig for min smak) Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Siste filmen jeg så var Riddicks Krøniker. Helt grei i sin sjanger, og Vin Diesel er jo som skapt til denne rollen... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg så The Village i går. Helt grei film, overraskende slutt. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 The Terminal. Fantastisk film. Trolig den beste eg har sett på veldig lang tid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 The Terminal. Fantastisk film. Trolig den beste eg har sett på veldig lang tid. Støtter denne fullt ut! Liker ikke du denne har du ikke et hjerte! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg så The Village i går. Helt grei film, overraskende slutt. det var ett eller annet som sa meg at den kom til å ende slik... Vet ikke hvorfor jeg trodde det Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 back on topic: Nå så jeg akkurat, "Fahrenheit 9/11" en real tankevekker, håper virkelig at Bush ikke blir gjenvalgt nå (smart trekk av moore å slippe DVD'en 4 dager før valget også da ) Hehe, nå blir Moore fornøyd, folk tror jo på alt han sier i filmen! Vel, mesteparten er jo faktisk sant da, men la oss ikke diskutere dette her Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Paycheck Heilt ok film. Original story iallefall... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Das Boot - Director's Cut Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Das Boot - Director's Cut Rox0RR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå