Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Transporter 2.

*Anmeldelse*

Jeg så et lite klipp fra filmen, som igjen førte til at jeg ble utrolig klar for å se resten!

Statham og en annen dame kjører i en bil med bombe festet til understellet på bilen. Statham må fjerne bomben, men hvordan? Jo, han ser en krok som henger i ned fra en kran. Han flipper så bilen i en korkskru for så å hekte bomben fast i kroken(som henger under bilen!) slik at den blir fjernet.

Noe av det beste jeg har sett på lenge! Denne filmen sees! :!: :!:

Lenke til kommentar
Transporter 2.

*Anmeldelse*

Jeg så et lite klipp fra filmen, som igjen førte til at jeg ble utrolig klar for å se resten!

Statham og en annen dame kjører i en bil med bombe festet til understellet på bilen. Statham må fjerne bomben, men hvordan? Jo, han ser en krok som henger i ned fra en kran. Han flipper så bilen i en korkskru for så å hekte bomben fast i kroken(som henger under bilen!) slik at den blir fjernet.

Noe av det beste jeg har sett på lenge! Denne filmen sees! :!: :!:

5622468[/snapback]

Ikke noe galt med litt hjernedød action avogtil, fin bil hadde han jo hvertfall.

Lenke til kommentar
Hjernedødt er en ting, men den scenen reagerte omtrent hele kinosalen på. Det fristet å rope LOL HAXX, men jeg klarte å holde meg.

5623679[/snapback]

Jeg hadde lyst å dra på kino for akkurat å gjøre dette. Noe så latterlig innen film skal man lete en stund etter. Å le høyt i kinosalen hadde den virkelig fortjent! :!:

Lenke til kommentar
Den siste filmen jeg så var American Pie.

Veldig morsom film. Morsom nesten hele tiden.

7/10

5632217[/snapback]

Er du 13-15 år og er mye med jenter?

jaja den siste filmen jeg så var Johnny english

trenger ikke si så mye men, Morsom, og kort, underhaldende,ok skuespill

6.5/10

Lenke til kommentar

Bakha satang/Peppermint Candy

I dødsøyeblikket kjører livet i revers foran våre øyne, sies det. Peppermint Candy bygger på denne teorien og vi får se livet til Yongho fra hans død til hans ungdom. På veien spinnes nøstet som viser hvorfor ting endte som det gjorde, og vi får samtidig et innblikk i Sør Koreas senere historie.

Peppermint Candy er en godt fortalt historie som engasjerer. Skuespillet er overbevisende og karakterene interessante. Den mangler likevel noe av drivet jeg har sett fra denne kanten tidligere. Det overnevnte sammen med tidvis fantastiske enkeltscener gjør denne filmen til en topp opplevelse. Jeg skal nå se Oasis av samme regissør.

5/6

El Topo

En revolvermann og hans sønn kommer ridene innover ørkenen. Det viser seg at hans oppgave er å tilintetgjøre De Fire Store. Her begynner en knusktørr ørkenreise hvor makabre hendelser topper hverandre og utviklingen er totalt uforutsigbar.

El Topo er den sykeste filmen jeg har sett. Helt vanvittig. Jodorowsky spiller selv hovedrollen i denne syretrippen av en westernfilm. Jeg velger å se den som en religiøs metafor for folkevandringene til Jerusalem og omstendighetene rundt, men det er neimen ikke lett å vite med sikkerhet. Dette er nemlig en bisarr opplevelse det er vanskelig å sette fingeren på. Jeg klarer ikke å beskrive scenene, det må oppleves.

Pluss for original og underholdende western, minus for uforstålighet og kunstnerisk overdådighet.

4/6

Endret av Papillon
Lenke til kommentar

Team America: World Police

Den beste parodien noensinne. Parker/Stone har en utrolig evne til å analysere actionsjangeren og trekke ut det latterligste, og vise det på en alvorlig måte. Med dukker, selvsagt. Hysterisk morsom, og hadde den bare inkludert Bono, Green Day og REM hadde den vært en totalslakt av samtlige kjendiser som tror de vet hvordan verden fungerer.

Se opp for den skremmende gode Alec Baldwin-etterligningen.

Lenke til kommentar

Proof

En veldig merkelig film, som handler om en ung dame som er datter av ett matte geni.

Det eneste det handler om er egentlig at han er blitt gal og det eneste han gjør er å skrive matte, og finne ut nye ting..

Jeg trudde aldri jeg skulle syns en film om matte var spesielt spennende, men jeg blei faktisk liggende å virkelig vente på å se hva de kunne finne ut :p

Slutten var litt kjip, men jeg syns denne er verdt en titt og gir den terningkast 3

Lenke til kommentar

Nordkraft

Dette er mer min type film :)

Handler om forskjellige personer i narkotika miljøet i københavn.

Danskene har alltid vært flinke til å lage filmer i mine øyne, og de gjør nok en gang en bra jobb med denne filmen.

Syns det blir noe overdrevent til tider, men veldig bra historie... gjelder å følge godt med for det kan bli noe forvirrende.

Liker du filmer om kriminelle miljøer, dop osv osv så er dette filmen for deg.

Sjekk ut Steso, for en utrolig bra karakter :love:

5/6

Lenke til kommentar

Walk The Line

Hadde store forventninger da jeg digger både musikken og anmeldelsene var gode. Man kan godt si at filmen levde opp til mine forventninger. Definitivt den filmen der lyden virkelig har imponert meg. Åpningssekvensen var noe av det tøffeste jeg har sett/hørt på kino, siden Saving Private Ryan.. Se den (på en god kino)!

Lenke til kommentar
Izzat

Handler om en pakistansk gjeng som driver med narkosmugling, drap og tyveri. Jeg synes det er den beste norske filmen som er laget. 

5/6

5653023[/snapback]

Jeg kan anbefale deg å se Livredd. Det er den beste norske filmen som er lagd, ved siden av Snart 17.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...