Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 The Chronicles of Riddick. Smørje med syltynn historie og heller lunkne skuespillerprestasjoner av hovedrolleinnehaveren. Etter å ha sett Pitch Black forventer jeg egentlig ikke så stort av oppfølgeren. Leier den heller... Den var mye, mye bedre enn pitch black. Synes faktisk ikke den var så veldig dårlig jeg, vin deasel spillte faktsik uvanlig bra(eller "bra") Han passer iallfeall i rollen Synes så absloutt du burde se den Lenke til kommentar
Imho Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg så det village i går kveld , filmen var helt ok , men så var det en elendig slutt . Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 så akkurat seven. Ganske bra egentlig, men jeg vet ikke helt (enda) om jeg likte slutten eller ikke... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 så akkurat seven. Ganske bra egentlig, men jeg vet ikke helt (enda) om jeg likte slutten eller ikke... Jeg elsket den slutten! Seriøst, så utrolig bra skrevet! Nesten Usual Suspects kvalitet over den! Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 The Bourne Supremacy Grei action med ganske høyt tempo. Faktisk samme underholdningsverdi/kvalitet som eneren, The Bourne Identity. Min mening ihvertfall. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Lock Stock and two smoking barrels Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Så akkurat eternal sunshione of the spotless mind(for andre gang på kino) det var kjedelig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Så akkurat eternal sunshione of the spotless mind(for andre gang på kino)det var kjedelig Best movie ever! Hvorfor se den to ganger, hvis den er kjedelig? Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Den var knall bra ja!!! Men siste jeg så var "Big Fish"- den var syyykt bra!! Fengslende... Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Shaun of the dead - utrolig morsom film. Anbefales!! Endret 31. august 2004 av bulldog Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Godfather - Part II Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Den var knall bra ja!!! Men siste jeg så var "Big Fish"- den var syyykt bra!! Fengslende... Rørende slutt i allefall. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ja, slutten på seven er jo bra. Ikke så typisk amerikansk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jacob's Ladder. Hvorfor ble egentlig The Butterfly Effect laget? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 MST3K - Deathstalker and the warriors from hell ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 MST3K - Deathstalker and the warriors from hell ^^ Jeg vil ha! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Så akkurat eternal sunshione of the spotless mind(for andre gang på kino)det var kjedelig Best movie ever! Hvorfor se den to ganger, hvis den er kjedelig? Den var jo sykt bra(første gangen) Men andre gangen ble den litt langtrukken(det var jo bare med en ukes mellomrom) Hvorfor you ask, fordi jeg går gratisk på kino, og hadde ingenting bedre å gjøre Dette er hva jeg mener om filmen(første post øverst på siden) Endret 31. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Så akkurat eternal sunshione of the spotless mind(for andre gang på kino)det var kjedelig Best movie ever! Hvorfor se den to ganger, hvis den er kjedelig? Den var jo sykt bra(første gangen) Men andre gangen ble den litt langtrukken(det var jo bare med en ukes mellomrom) Hvorfor you ask, fordi jeg går gratisk på kino, og hadde ingenting bedre å gjøre Dette er hva jeg mener om filmen(første post øverst på siden) Jeg skal se den igjen, men nå som du sier det forstår jeg at den kanskje tåler noen uker mellom hver gang man ser den.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Så akkurat eternal sunshione of the spotless mind(for andre gang på kino)det var kjedelig Best movie ever! Hvorfor se den to ganger, hvis den er kjedelig? Den var jo sykt bra(første gangen) Men andre gangen ble den litt langtrukken(det var jo bare med en ukes mellomrom) Hvorfor you ask, fordi jeg går gratisk på kino, og hadde ingenting bedre å gjøre Dette er hva jeg mener om filmen(første post øverst på siden) Jeg skal se den igjen, men nå som du sier det forstår jeg at den kanskje tåler noen uker mellom hver gang man ser den.. Ja det gjør den, jeg visste liksom alt som skjedde og så visste jeg jo selfølgelig hva den sluttet med Men den er jo helt definitvt DVD worthy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå