Skurupu Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Batman Begins. MYE MYE MYE MYE bedre en jeg hadde trod, ja bedre en den orginale batman fra 89... men syns fremdeles michael keaton var en bedre batman.. nå er det mat så det ble litt lite 5268924[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0060153/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 60talls batman og 80-90tall er to forskjellige ting.. michael keaton batman er mer basert på frank millers batman.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det betyr ikke at den ikke er originalen fordi. Den eldste er også den klart beste Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 da er i så fall denne enda mer orignal da.. http://www.imdb.com/title/tt0035665/ Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) da er i så fall denne enda mer orignal da.. http://www.imdb.com/title/tt0035665/ 5273259[/snapback] Det er en serie (selv om den ble vist, oppdelt, på kino), og ikke en film. Filem fra 1966 er den originale filmen. Det kan sies mye bra om Michael Keaton som skuespiller, men Batman? Batman er høy, kjekk, veltrent, elegant. Keaton er ganske lav, et middelmådig knoteansikt (i følge diverse kvinner dog med et sjarmerende glimt i øyet), ikke akkurat utpreget kraftig eller smidig, og ikke den mannen jeg forbinder med eleganse. Det som reddet Burtons Batman for meg var mest de mange in-jokene for tegneserieinteresserte. For meg er Batman Begins med god margin den beste av de nye live action Batman'ene (og viktigere; I motsetning til de tidligere er den et godt fundament å lage flere gode filmer på, som henger sammen og ikke bare blir frittstående filmer av ymse kvalitet). Når det gjelder 1966-Batman'en er den litt problematisk, siden tv-serien den hører til er så uendelig mye bedre. (Den aller beste Batman-filmen er i mine øyne den animerte Batman: Mask of the Phantasm (1993)). Endret 9. desember 2005 av Njål Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Noen som har sett "Return to the Batcave: The Misadventures of Adam and Burt (2003)"? Den ser jo ganske så fornøyelig ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (Den aller beste Batman-filmen er i mine øyne den animerte Batman: Mask of the Phantasm (1993)). 5273640[/snapback] I alle år har jeg trodd at jeg var den eneste som hadde sett denne filmen, det var yndlingsfilmen min da jeg 7-8. Må se om jeg finner den på DVD. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (Den aller beste Batman-filmen er i mine øyne den animerte Batman: Mask of the Phantasm (1993)). 5273640[/snapback] I alle år har jeg trodd at jeg var den eneste som hadde sett denne filmen, det var yndlingsfilmen min da jeg 7-8. Må se om jeg finner den på DVD. 5276558[/snapback] R1 grisebillig hos DVD Pacific, R2 noe dyrere hos Play. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (Den aller beste Batman-filmen er i mine øyne den animerte Batman: Mask of the Phantasm (1993)). 5273640[/snapback] I alle år har jeg trodd at jeg var den eneste som hadde sett denne filmen, det var yndlingsfilmen min da jeg 7-8. Må se om jeg finner den på DVD. 5276558[/snapback] R1 grisebillig hos DVD Pacific, R2 noe dyrere hos Play. 5276605[/snapback] 6 bucks? Kan noen gi denne mannen en medalje? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kom nettopp hjem fra premieren av King Kong. Skal fatte meg i korthet: Bra film, utrolig bra grafikk, alt virker veldig troverdig, skuespillerne presterer bra. En veldig rørende film, følte for å gråte litt faktisk, men orker ikke når jeg er på kino Det eneste negative var at det ble litt for mye dinosaurer og "merkelige" skapninger der av og til, og noe var veldig urealistisk, for eksempel når mannskapet løper fra dinosaurene (de klarer å løpe rett under de og mellom bena uten å bli tråkka på). Dette er bare småpirk fra min side dog. Ga filmen 9 av 10! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 King kong. 5/6 Nok en hit fra mr. Jackson. Dette er en film jackson har villet laget siden han var guttunge, og det synes. Filmen er utrolig påkostet, visstnok filmhistoriens dyreste. Jeg synes skuespillerne var gode - spesielt andy serkis som King Kong (han hadde også en rolle som chèf, noe han spilte bra også). Noe ble kanskje litt ekstremt for meg og, som beskrevet av Sidious. Men Jackson skulle ikke spare på noe, og det gjør forsåvidt ingenting heller. Dette er en nesten feilfri produksjon, og jeg har hørt mange er på vippen til gråten - noe ikke undertegnede var. Jeg følte sympati for beistet kong likevel. Dette er julens beste film. Løp og se! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Versus Director: Ryuhei Kitamura En rå action film med, zombie som skyter kan det mest innen martial art, sinnsykt mye gore og en hel masse med midt i luften fekting med sverd. Filmen handler om en fange KSC2-303 som har rømt i fra fengselet å befinner seg nå i en skog hvor han er en element nøkkel til en portal som fører til en annen dimensjon som gir en fyr en super kraft. Men i mellom alt dette vil du se noe av det beste innen zombie slåssing, dritt bra kommentarer, og en hel masse gore. Hele filmen høres ut som en dårlig tegneserie. Men tro meg ALDRI i livet hadde jeg forventet meg noe så dritt bra film. En av de beste filmene jeg har sett. 6 / 6 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Mind Game (2004) Vanligvis synes jeg anime til tider blir pueril, denne filmen er rett og slett på et annet plan. Til tider kan det bli litt for mye av galskapen, visse ting fungerer ikke for min del, men det blir (nesten) aldri påtrengende. Nå skal jeg ikke røpe plottet, men kan si så meget at fans av FLCL antageligvis vil like denne filmen. Den eneste filmen jeg kommer på som ligner er Dead Leaves, felles med begge filmene er at man får følelsen av at tiden går så altfor fort. Ikke rare anmeldelsen, men liker man anime så må denne filmen sees. 8/ 10 Endret 16. desember 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 En veldig rørende film, følte for å gråte litt faktisk, men orker ikke når jeg er på kino 5295145[/snapback] Hm..hadde tenkt å se den filmen med kjæresten min..vet ikke helt no då. Ikke digg å begynne å små sippe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Doom: The Rock er fantastisk, Pinky Demon er sexy og BFG er mer slick enn noensinne. Fantastisk bra film som kunne blitt årets største Oscarfavoritt om den bare hadde inneholdt litt mer blod og gørr. 6,5/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Sin City (igjen) Forbanna bra (igjen). Jeg likte dialogene bedre denne gangen, og er villig til å skyve den opp en karakter, fra 8/10 til 9/10. Utrolig lekkert, men helt klart best på kino. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Sin City (igjen)Forbanna bra (igjen). Jeg likte dialogene bedre denne gangen, og er villig til å skyve den opp en karakter, fra 8/10 til 9/10. Utrolig lekkert, men helt klart best på kino. 5303311[/snapback] Fått røsket med deg Sin City - Director´s Cut utgivelsen hjem eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg venter på den überkommersielle, 200 timer med extra footage, suge alle pengene ut av kontoen min sånn som vi gjorde med LotR-frikene-versjonen, jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Napoleon Dynamite Det så varmt ut i Idaho. Jeg likte han meksikaneren. Jeg trodde først at filmen foregikk på 80-tallet eller tidlig 90-tall, men så begynte de å spille seinere musikk. Jeg trodde først at Kip var faren til Napoleon. Tegningen han lagde av Trisha minner meg om Marilyn Mansons kunst. Det er en scene etter rulleteksten. Lenke til kommentar
W Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Saw 2 Handling: "Jigsaw locks a few unlucky people in a booby trapped shelter and they must find a way out before they inhale too much of a lethal nerve gas and die. But they must watch out, for the traps Jigsaw has set in the shelter lead to death also" Min mening: Saw er en av de beste filmene jeg har sett, derfor hadde jeg store forventinger til denne, noe jeg må si den levde opp til. Selv om filmen ikke er like bra som den første, er den ikke langt unna. Starten er veldig bra, midten er konge, og slutten er enda bedre. 9,5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå