Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mean Girls

 

Handling

 

Foreldrene til Cady Heron(Lindsey Lohan) er zoologer og har bodd i Afrika i flere år.Det er på tide at hjemmeunderviste Cady begynner på en offentlig skole for første gang.Hun møter "The Plastics",de tre mest populære jentene på skolen.Alt går galt når hun møter eksen til lederen av "Plastics"

 

Min mening

En skikkelig morsom og grei jentefilm som passer for oss gutter også.Mange morsomme øyeblikk.Ikke ignorer neste gang du går forbi denne filmen bare på grunn av at du tror at denne filmen er jentefilm.Lindsey Lohan var utrolig pen forresten :love:

 

8/10

 

EDIT:Små feil

Endret av pogcj
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Da ser jeg Dukes of Hazzard ihvertfall.. !

 

De filmene "filmexpertene" her inne hater, synes jeg som regel er kule.

Definèr "filmexpert"

D R di expertne sm bare likr OLD svart/hvitt-filmR fra D gamlle Tjekkoslovakia.,...,,

 

Jeg gjetter på at han ikke liker dem som tar seg selv litt for høytidelig i og med at han så fint bruker " " " i sin beskrivelse av ze experts. De som gjerne skriver anmeldelsene med et glass Cognac og fullkorns knekkebrød med vellagret Norwegia på.

Lenke til kommentar
Da ser jeg Dukes of Hazzard ihvertfall.. !

 

De filmene "filmexpertene" her inne hater, synes jeg som regel er kule.

Definèr "filmexpert"

D R di expertne sm bare likr OLD svart/hvitt-filmR fra D gamlle Tjekkoslovakia.,...,,

 

Jeg gjetter på at han ikke liker dem som tar seg selv litt for høytidelig i og med at han så fint bruker " " " i sin beskrivelse av ze experts. De som gjerne skriver anmeldelsene med et glass Cognac og fullkorns knekkebrød med vellagret Norwegia på.

:!:

 

Stemmer godt .. Gamle svart hvitt filmer = :no::no: (dog noen kan jo være morsomme)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg må bare få understreke at i begge versjonene jeg har sett av Santa claus conquers the martians har alienene vært brune, eller kanskje bare skittne, og ikke grønne som på coveret..

PS: Jeg skjønner ikke at de som lagde filmen konkluderte med at Julenissen skal le som Doctor Doom (eller en eller annen superskurk) opp til flere ganger i filmen. Hvis du tar et kort klipp fra F. ex. da Julenissen holder rundt barna og ler den diabolske latteren sin, og viser det til en som aldri har sett filmen, vet jeg virkelig ikke hva han vil synes..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ok må nesten si noe om den siste filmen jeg så, ettersom den var hysterisk festelig!

 

Riki-Õh AKA Story of Ricky

 

Ok, det hele begynte med at jeg kom over denne i en videosjappe som holdt på å legge ned. Jeg syntes den høretes litt festelig ettersom det var plenty med syke bilder på forsida og en tekst full av skrivefeil på baksida, og minst: Det var Kung-fu! 35 kr var jo ikke så mye uansett.

 

Ser filmen samme dag og sitter målløs i 5 min etterpå. Denne filmen er jo genial! Blod i plenty sprø kung-fu og plenty med andre godsaker!

 

Handlinga er i korte trekk dette:

-Riki må i fengsel av ukjente grunner (som man får vite mer av etterhvert)

-Fengselet er temmelig åpent så fangene går rundt med våpen, og dyrker opium for fengselsvakta

-Riki liker ikke dette, ergo blir det en del sinnsvak slossing mot forsellige andre innsatte...

 

Vil ikke røpe mer enn disse bruddstykkene ettersom filmen er unik og alt må sees og ikke minst oppleves for at du skal kunne nyte den fullt ut.

 

Jeg kan ta med et kort sammendrag av en av scenene for dere som har blitt interresert av mitt kjipe og ikke veldig forklarende handlingsreferat:

 

Riki ender opp med å sloss med en annen insatt ved navn Oscar. etter en del hesblesende æction der riki blant annet får hele muskelen på den ene armen kuttet i to (noe han løser med å knyte muskelene sammen igjen...) og at riki før glasskår i øynene ender det opp med at oscar skjærer opp sin egen mage med den enorme Rambokniven sin for å prøve å kvele Riki med sine egne innvoller (helt sant)

 

strangle.gif

 

satser på at det bildet ikke var over kanten og avslutter med å gi filmen Skyhøye anbefalinger!

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Story of Ricky er en av mine desiderte favorittfilmer. Fant den for et par år siden via badmovies.org.

 

Ricky havner forresten i fengsel grunnet at han hevnet "drapet"(hun springer egentlig ganske uprovosert ned fra taket på en høy bygning. Beste scenen i filmhistorien!) på kjæresten sin.

 

Et av høydepunktene i filmen er da Ricky ødelegger en kirkegård under kung-fu-trening.

 

ANBEFALES! 10/10!

 

Klippet som fikk meg til å kjøpe denne filmen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Story of Ricky er en av mine desiderte favorittfilmer. Fant den for et par år siden via badmovies.org.

 

Ricky havner forresten i fengsel grunnet at han hevnet "drapet"(hun springer egentlig ganske uprovosert ned fra taket på en høy bygning. Beste scenen i filmhistorien!) på kjæresten sin.

 

Et av høydepunktene i filmen er da Ricky ødelegger en kirkegård under kung-fu-trening.

 

ANBEFALES! 10/10!

 

Klippet som fikk meg til å kjøpe denne filmen!

Formulerte meg kanskje litt dårlig der med fengselsgrunnene, jeg ville bare ikke røpe for mye. Fant den på badmovies en stund etter jeg så filmen og det er bare å innrømme at det klippet kunne fått hvem som helst til å kjøpe den!

 

enig med deg 10/10!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...