Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg skal ikke nekte for at jeg syns folk som mener Kill Bill 1 var bedre fordi det var mer blod muligens ikke helt vet hva de snakker om. Når man ser den som én film tenker man ikke på at det er to filmer, eller en sequel, men heller en superb laget film. Men selv om man ser den som En film, kan man vel synest første eller andre delen var bedre, mer underholdene. Foreksempel er det filmer jeg synest hadde en grei begynnelse, men helt på tryne slutt. Selv likte jeg vol 2 litt bedre, men ser likevel på Kill Bill som en lang film. Selvfølgelig, men å si at del 1 var bedre fordi det var mer "jæælla kuul slossing og blod!!" viser at man kanskje ikke har fått med seg det kunstneristiske med filmen. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Så nettopp You Got Served... HAHAHA! Klisjé storyline, cheesy dialog og dårlige skuespillere. Jerre gir den x3 Lenke til kommentar
Zebulon Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg skal ikke nekte for at jeg syns folk som mener Kill Bill 1 var bedre fordi det var mer blod muligens ikke helt vet hva de snakker om. Når man ser den som én film tenker man ikke på at det er to filmer, eller en sequel, men heller en superb laget film. Men selv om man ser den som En film, kan man vel synest første eller andre delen var bedre, mer underholdene. Foreksempel er det filmer jeg synest hadde en grei begynnelse, men helt på tryne slutt. Selv likte jeg vol 2 litt bedre, men ser likevel på Kill Bill som en lang film. Selvfølgelig, men å si at del 1 var bedre fordi det var mer "jæælla kuul slossing og blod!!" viser at man kanskje ikke har fått med seg det kunstneristiske med filmen. Helt enig med SteffyBoy her. Det beste med en Tarantinofilm er ikke slossinga og alt blodet men handlingen og det intense dramaet. Ingen skriver dialoger som han. Der er han en mester! Pulp Fiction det beste eksempelet på det, men Kill Bill kommer som en god nummer 2. Stilige slossescener med masse blod blir bare en bonus på Tarantinos sine filmer, men på vol. 1 syns jeg det blei litt vel drøyt når Kiddo banka alle livvaktene til O-Ren. Men alikevel godtar jeg det fordi det er jo Tarantino og han lar jeg slippe unna med det meste. Mannen er jo et geni! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Så nettopp You Got Served... HAHAHA! Klisjé storyline, cheesy dialog og dårlige skuespillere. Jerre gir den x3 Så du den? Hehe, eid! Eller, rettere sagt: you got served! Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Så nettopp You Got Served... HAHAHA! Klisjé storyline, cheesy dialog og dårlige skuespillere. Jerre gir den x3 Så du den? Hehe, eid! Eller, rettere sagt: you got served! haha, den har fått 1,7 på imdb ! http://imdb.com/title/tt0365957/ nesten så man må se den å se hvor dårlig den er Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Siste jeg så var Signs. Tenkte meg en ny god skremmende film med en genial tvist på slutten slik som The Sixth Sense, men det ble ikke akkurat det. Hva syntes dere om Signs? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Signs begynte bra, men dabbet helt av på slutten. Lenke til kommentar
Zebulon Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Siste jeg så var Signs. Tenkte meg en ny god skremmende film med en genial tvist på slutten slik som The Sixth Sense, men det ble ikke akkurat det. Hva syntes dere om Signs? Jeg syns den var helt grei jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Signs begynte bra, men dabbet helt av på slutten. Skummel når aliensen løp forbi bursdagsbesøket, men slutten var tam, og urealistisk. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hmmm, siste film jeg så var vel the girl nextdoor. Jeg syntes i allefall filmen var bra... Ellers så var Welcome to the jungle bra, og Eurotrip var dritbra. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 - Coffee and Cigarettes ("kunstfilm" som består av x. antall mer eller mindre uavhengige deler. Med bl.a. Iggy Pop, Wu tang clan, White Stripes, Bill Murray. Jeg kan ikke akkurat si den var bra.) - Starship Troopers 2 (Søppel) Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Dawn of the dead.. Splatt, splatt, men helt ok. Høy lyd er et "must". Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Gay niggers from outer space, og full metal jacket Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Gay niggers from outer space, og full metal jacket Full Metal Jacket. Gay niggers from outer space har jeg utrolig lyst til å se utelukkende pga. navnet på filmen. Er den så elendig som mange vil ha det til? Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Så Dawn of the Dead i går. Den originale. Den var ganske merkelig, men ganske morsom ogå. Spesielt når den zombien i begynnelsen tar en bit av hun dama! :!: Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den siste filmen jeg så var "Once Up In The Time In Meksico (har ikke eks på tastaturet:P) Vet filmen er ganske gammal, men har ikke tatt meg tid til å se den før. Var forresten rå-bra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den siste filmen jeg så var "Once Up In The Time In Meksico (har ikke eks på tastaturet:P) Vet filmen er ganske gammal, men har ikke tatt meg tid til å se den før. Var forresten rå-bra Unnskyld at jeg spør, men hvordan kan man mangle x? Æøå skjønner jeg selvfølgelig, men x? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den siste filmen jeg så var "Once Up In The Time In Meksico (har ikke eks på tastaturet:P) Vet filmen er ganske gammal, men har ikke tatt meg tid til å se den før. Var forresten rå-bra Once Upon a Time in Mexico er da ikke gammel. Kom jo ut i 2003, gjorde den ikke? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg så Die Hard 1 i dag. Kjempe bra film! Die Hard & Lethal Weapon serien ser jeg om og om igjen. Geniale filmer (Plakat fra 1988 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå