Dorian Gray Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Mementomå holde tunga rett i munnen for å få med seg alt der ja. handler om en som ikke her kortidshukommelse. alt som skjer, glemmer han etter 2-3min En av yndlings filmene mine. Slutten er som et slag i ansiktet med en slegge. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvem så Enemy of the gates?Den var dritbra!! Det kan du ikke mene. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvem så Enemy of the gates?Den var dritbra!! Det kan du ikke mene. Ja, fysj, den hater jeg. Jeg så Brazil i går. Har gått rundt i evigheter og skamma meg over å ikke ha sett den. Levde pent opp til forventningene den. Men nå ble jeg enda mer redd fremtiden. Fysjameg. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Mementomå holde tunga rett i munnen for å få med seg alt der ja. handler om en som ikke her kortidshukommelse. alt som skjer, glemmer han etter 2-3min En av yndlings filmene mine. Slutten er som et slag i ansiktet med en slegge. ja....skal man kunne forutse den slutten må man ha overnaturlige evner Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Welcome to the Jungle ! Kul film i grunn Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg så nettopp The Shining. Skummel, skummel film. Jack is teh mahn! Nå har jeg sett One Flew Over the Cuckoos Nest og The Shining, flere Nicholsen filmer å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg så nettopp The Shining. Skummel, skummel film. Jack is teh mahn! Nå har jeg sett One Flew Over the Cuckoos Nest og The Shining, flere Nicholsen filmer å anbefale? Chinatown. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Såg nettopp Enemy at the gates ja...(var nok en av dei ja..) syns filmen er grei nok eg.. idag blei bad boys 2 sett....(egentlig berre for å sjå den...) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Siste filmene jeg så var Who's your daddy, The Ladykillers, Shaun of the dead og The whole ten yard's. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Huff å æsj.... Så akkurat Charlies Angels 2... Jøss, for en sjiiiitfilm! Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg så nettopp The Shining. Skummel, skummel film. Jack is teh mahn! Nå har jeg sett One Flew Over the Cuckoos Nest og The Shining, flere Nicholsen filmer å anbefale? The Pledge (2001) har jeg hørt skal være bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg så nettopp The Shining. Skummel, skummel film. Jack is teh mahn! Nå har jeg sett One Flew Over the Cuckoos Nest og The Shining, flere Nicholsen filmer å anbefale? The Pledge (2001) har jeg hørt skal være bra. Men det er den ikke. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg så nettopp The Shining. Skummel, skummel film. Jack is teh mahn! Nå har jeg sett One Flew Over the Cuckoos Nest og The Shining, flere Nicholsen filmer å anbefale? The Pledge (2001) har jeg hørt skal være bra. Men det er den ikke. Jo, den er bra. Men den er ikke av samme typen som de andre JN-filmene som er nevnt her. Den inngår i hans nåværende rekke av filmer hvor han spiller aldrende menn som har problemer med å finne seg til rette i sin rolle som "eldre borgere" (som i What about Schmidt). Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Så "thunderbirds" på kino for en time siden(det er noe av det verste drittet jeg har sett på lenge ) Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Siste jeg så var Detektor! Den var bra! Ellers anbefaler jeg The Shawnshank Redemption!! SKITBRA!!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 "Flukten fra hønegården" (dubbet på norsk) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 The Village og Alien VS Predator. The Village var møkkadrit og AVP var underholdning, men prøv å ikke tenke på den som en del av Alien filmene Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hmm, den siste filmen jeg så tror jeg var Kill Bill 2. Har jobbet en god del i det siste så det har ikke blitt mye film på meg. Men går alt etter planen skal jeg på kino og se AVP eller en annen film Kill Bill 2 syns jeg var bra, men likte 1ern bedre. Det var liksom mer kul historie på 1ern (i kul manga stil til og med), og det var mer blodige slosskamper. 2ern hadde jo en bra slutt på filmen, selv om den ikke var noe overraskende. Men syns at den siste sloss scenen ble litt kort, den skulle jo liksom være den beste av alle. Noe jeg syns var drit kult var da Uma tok ut øye på hun andre dama. Jeg har alltid sagt, at når folk sloss, og de plutselig har hodene nærme hverandre og bare ser hverandre i øyene, at de skal putte fingeren inni øyet. Nå var det ikke akkurat dette Uma gjorde, men nærme no ki hvert fall Det så jo ganske kult ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg skal ikke nekte for at jeg syns folk som mener Kill Bill 1 var bedre fordi det var mer blod muligens ikke helt vet hva de snakker om. Når man ser den som én film tenker man ikke på at det er to filmer, eller en sequel, men heller en superb laget film. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg skal ikke nekte for at jeg syns folk som mener Kill Bill 1 var bedre fordi det var mer blod muligens ikke helt vet hva de snakker om. Når man ser den som én film tenker man ikke på at det er to filmer, eller en sequel, men heller en superb laget film. Men selv om man ser den som En film, kan man vel synest første eller andre delen var bedre, mer underholdene. Foreksempel er det filmer jeg synest hadde en grei begynnelse, men helt på tryne slutt. Selv likte jeg vol 2 litt bedre, men ser likevel på Kill Bill som en lang film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå