Döden Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Så I,Robot. Ble faktisk posetivt overrasket etter som jeg hadde lave forventninger til filmen. En "ok" film som jeg ville si får en svak firer. Grei underholdning. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Den nye dum å dumere... Enkelt å greit en dritt film... Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Super Troopers. Til tider veldig morsom, men det var en god del dødtid og. Endret 21. august 2004 av diskvask Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Så nettopp Big Fish på DVD, fin film. Ikke noen ny favoritt, men en koselig film. Tim Burton viser som vanlig at han er en dyktig historieforteller med sans for det obskure. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Spider-man 2, som forøvrig var konge. Litt irriterende å sitte 2 meter fra et digert lerret (første rad), men av det jeg fikk med meg var det bra. Monty Python and the Holy Grail. Blir morsommere for hver gang. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Nettopp sett halvparten av Rambo 3, og trur ikke jeg gidder å se resten. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Spider-man 2, som forøvrig var konge. Nei.. Var bånn i bøtta den da.. eneste som var stilig av "toget" Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 så nettop Matrix Revelution KONGE film Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Shrek 2 "Livin' la vida loca" pepperkaka Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Shrek 2 "Livin' la vida loca" pepperkaka shrek 2 har jeg ikke sett enda er den bra? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 The village. Sær sak, men ganske kjedelig når alt kom til alt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 The village. Sær sak, men ganske kjedelig når alt kom til alt. Hva syns du om Teh Sixth Sense, Signs og Unbreakable? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Spider-man 2, som forøvrig var konge. Nei.. Var bånn i bøtta den da.. eneste som var stilig av "toget" Spiderman 2 er en av de få verdige etterfølgerne i nyere tid. Samme med Bourne Supremacy. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 The boondock saints. Håper oppfølgeren blir av samme kaliber. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Siste filmen jeg så var tur & Retur og King Arthur. Skal vel se I robot i morra. Jobber heldigvis på kino og får se endel filmer Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jobber heldigvis IKKE på kino, men får sett akkurat like mange filmer som de som gjør det... klarte ikke å la være... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 The village. Sær sak, men ganske kjedelig når alt kom til alt. Hva syns du om Teh Sixth Sense, Signs og Unbreakable? Sixth sense hadde sine øyeblikk, og var sånn generelt grei nok. Det samme gjelder Signs. Den begynte bra, hadde en litt småguffen stemning, men slutten var helt på trynet. Veldig langdryg. Unbreakable har jeg ikke sett. For øvrig, tre nye filmer siden sist: Shaun of the dead. Dritbra zombiefilm/britisk komedie.. genial kombinasjon. Ju-On: the grudge. Dårlig japansk skrekkfilm. UHF: tja.. tidvis ganske morsom. Trailerne for "Conan the librarian" og "Ghandi II" er knakende bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå