Döden Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Gozu - Miike er som vanlig rimlig bisarre. Glimrende fortalt, snåle karakterer og morsomme og bisarre scener. 8/10 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 James Bond - Tomorrow never dies. En kjent bond film, klassisk bond og det blir sjeldent bedre enn bond. Ingen direkte god film men hva forventer du? Gir den 4/6 Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Pirates of the caribbean ( syntes den var bra jeg ) Chasing Amy ( grei, men litt for tam, men er fan av den film serien) Uno (konge) 21 gram (litt for sær for min del, men var absolutte bra) Så alle disse her om dagen når jeg var syk. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) klarte og dobbelt poste Endret 13. mars 2005 av stigos3000 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Ping Pong - Fantastisk film om bordtennis. Musikken, humoren og karakterene/skuespillet er de mest positive elementene her. Spesielt hovedpersonen Peko, herregud så rå fyr. Han minnet litt om Jim Carry i Dum & Dumber. Og det er ikke bare fordi han har helt lik sveis. - 8/10 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Home on the Range // Q-gjengen. Jaja, helt grei underholdning, ikke mer. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Ble 2 filmer igår. The Pacifier Helt grei underholdning, men ikke noe mer. Må si jeg foretrekker Vin Diesel i Actionfilm roller, å ikke komedier. Kan gi den en terningkast 3/6 Suspect Zero Synes faktsik denne var overraskende bra. Kan selvsagt være fordi jeg ikke hadde noen forhåpninger til den. Absoultt vært å få med seg. Terningkast 4/6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 The Rundown Grei underholdning med The Rock, som ikke er en altfor talentløs skuespiller. Seann W. Scott, derimot, synes jeg ingenting om. Greit hjernefyll, egentlig. 4/10 Battle Royal Kjenner jeg begynner å bli litt lei denne filmen nå, etter å ha sett den 4 ganger, men god underholdning, det er den. 8/10 Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Super Size Me Det var både interesang og til tider litt underholdene film. Abselutt verdt å sjå. Gjerne ikkje noko ein har lyst å sjå etter at ein har verdt på Mc Donalds då.. Vil vel kunne gi den ein sterk firer Lenke til kommentar
moray Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Aviator Denne filmen kunne godt ha vært en time kortere etter min mening, men det er vel ett eller annet med Scorsese og lange filmer. Teknisk sett var filmen bra, men fikk ikke helt tak på Leonardo som en voksen og mektig mann. Terningkast: 3 The Village Denne filmen overrasket meg stort egentlig, kanskje fordi jeg ikke hadde hørt noe av handlingen på forhånd og slutten ble en høydare. Stemningen i filmen er upåklagelig. Terningkast: 5 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 The Bourne Supremacy (gåten Jason Bourne) den var spennende, iklke fult like bra som den første who was jason bourne. biljakter inneholdt den også, men ikke like bra så den fær 5/6 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 The Train: 2.VK: Handler om franske jernbanearbeidere som prøver å stoppe et tysk tog som er lastet med franske mallerier. Annerledes "60's krigsfilm" 8/10 Donnie Darko (Director Cut): Den har klippa en del scener, men også lagt til et par uvesentlige scener, og lagt inn et par fx-scener. Ble ikke noe klokere på filmen, bare ved å se filmen. Glad jeg har så den org. før jeg så denne. 8/10 (org. får 10/10) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Rashômon - Det er ikke annet å si enn at denne filmen er fortryllende; alt fra kammeraarbeidet, skuespillerprestasjoner, karakterer til den herlige historien om 'mennesket' og ondskap. "Full Pott" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Napoleon Dynamite Jeg liker å skrive om en film rett etter jeg har sett den sånn at jeg husker så mye som mulig, men med akkurat denne filmen ventet jeg litt. Grunnen til dette var at jeg ville bruke dagen på å prøve å komme på en film som er morsommere enn Napoleon. Jeg har gitt opp. Dette er helt klart det morsomste jeg har noensinne opplevd av film, humoren er så sær og perfekt at jeg mistenker at hele filmen er skreddersydd meg. Skal man snakke om originale karakterer må denne filmen nevnes, samtlige er helsprø og uendelig morsom. Stefan recommends. 9/10 Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Shattered Glass Handling: En ung journalist fabrikerer en sak, ned til den minste detalj. Redaktøren fatter mistanke, og konfronterer han med det. Stakkaren står på sitt, og mener saken er ekte til tross for at alt er motbevist. Det skal vise seg at dette ikke er den eneste saken han har lagd... Konklusjon: En ganske spennende og tankevekkende film. Ganske godt budskap, da den viser hvor stor makt en journalist kan ha mtp manipulasjon av sannheten. Hayden Christensen spiller hovedrollen noe som er litt ekkelt å se på. Han kommer alltid til å bli forbundet med Star Wars og dårlig skuespill. Han gjør det heldigvis litt bedre her, men har nok mye å gå på. Helt ok film. 7/10 Battle of Shaker Heights Handling: En 17-åring som har dilla på andre verdenskrig, og deltar i "wargames". Han oppdager at han ikke kan leve slik han gjør. Han må tenke fremover, og gi slipp på fortiden. Konklusjon: Drama/komedie. Heller kjedelig og tamm, men helt grei. Shiri Appleby er dead-hot i denna filmen. 5/10 Endret 14. mars 2005 av tjalla Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) The Bourne Supremacy. Var ontrent likens som nr.1 Ingen store overraskelser og det som må skje skjer så alt for forutsigbart. Eneste positivt var digg bilscene, litt urealistisk til tider men artig å se på. Karrakter: 4/10 Endret 16. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hostage. Meget god underholdning. 8/10. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) The italian job den var en grei film, litt treg begynnelse, men handligen var bra når den først kom igang, rar slutt. likte den nyeste versjoen av the italian job bedere da. 3/6 EDIT#skrivelief Endret 15. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Ladder 49.Syns det var en nokså god film. Ble litt rørt av den filmen. Var ingen spesielle store og gode skuespiller prestasjoner men god nok. Den var underholdene og interessant. Gir den 4+/6 Tja.. Phoenix gjør en strålende jobb som vanlig han. Travolta er slettes ikke dårlig han heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå