Delvis Skrevet 31. desember 2022 Del Skrevet 31. desember 2022 Woff skrev (4 timer siden): Måtte pause midtveis og redde opp et par filmer som ristet ned av hylla her.. Det var nesten fem filmer til som hadde tenkt seg ut en tur grunnet lyd-effektene i filmen. Heheheheh 😂 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Lucy (2014) Kul film. Kan minne litt om Limitless på i visse deler (person som får superevner av et stoff). Kom ikke helt opp på det nivået, men absolutt underholdende. 7/10 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Blir litt gjensyn med Mission: Impossible og Tom Cruise her! Har nå sett de to første på 4k Dolby Vision.. Bare 5.1 lyd foreløpig, men blir vel bedre etterhvert! 🙂 Dyktig kar! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Ble et gjensyn med Braveheart på nyttårsaften. Holder seg godt til å være 27 år gammel 9/10 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Stimann skrev (3 minutter siden): Holder seg godt til å være 27 år gammel Absolutt enig! Meget bra film det der! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Likte oppfølgeren "Outlaw King" hakket bedre faktisk. 8/10 ( Braveheart 7/10) 1 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Woff skrev (17 minutter siden): Absolutt enig! Meget bra film det der! Støtter den 👍 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Delvis skrev (18 timer siden): Likte oppfølgeren "Outlaw King" hakket bedre faktisk. 8/10 ( Braveheart 7/10) Er det en oppfølger eller er det du som mener at det er en oppfølger til Braveheart? Kan ikke finne noe info om at Outlaw King er en oppfølger til Braveheart. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Jonas2k skrev (24 minutter siden): Er det en oppfølger eller er det du som mener at det er en oppfølger til Braveheart? Kan ikke finne noe info om at Outlaw King er en oppfølger til Braveheart. Kalte den en oppfølger, på den måten at den historisk er en fortsettelse fra der Braveheart slutter. 1 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Delvis skrev (13 minutter siden): Kalte den en oppfølger, på den måten at den historisk er en fortsettelse fra der Braveheart slutter. E ikke det Robert the Bruce som fortsetter der Braveheart slutter? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Outlaw King handler om Robert the Bruce, så det kan vel sies å være en fortsettelse på fortellingen i Braveheart. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 12. januar 2023 Del Skrevet 12. januar 2023 Nok en gang MÅTTE jeg se opp igjen Schindler's List! Dette er jo en utrolig rørende film (snufs!) og det er nok en av grunnene til at jeg ser den så ofte... Filmen er jo på 3 timer og 16 minutter, den er hovedsaklig i svart hvitt og mitt foretrukne eksemplar er i 4k med Atmos lyd. Finnes det noen her som IKKE har sett denne?? https://www.imdb.com/title/tt0108052/?ref_=nv_sr_srsg_3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. januar 2023 Del Skrevet 13. januar 2023 The Pale Blue Eye med Christian Bale i hovedrollen, og Harry Melling (Dudleif i Harry Potter) stjeler showet som eksentriske Edgar Allan Poe. Film av sjanger som treffer meg veldig godt. Selv om filmen i noen partier var litt treg var helhetsinntrykket bra med en godt skrevet avslutning. Sterk 6 av 10. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Tolkien 2019 Hadde oversett denne så da ble den bestilt på Blu-Ray. Absolutt en grei film å ha opplevd siden bøkene og filmene er noe jeg absolutt setter stor pris på! https://www.imdb.com/title/tt3361792/?ref_=nv_sr_srsg_0 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Sydvest skrev (På 13.1.2023 den 21.37): The Pale Blue Eye med Christian Bale i hovedrollen, og Harry Melling (Dudleif i Harry Potter) stjeler showet som eksentriske Edgar Allan Poe. Film av sjanger som treffer meg veldig godt. Selv om filmen i noen partier var litt treg var helhetsinntrykket bra med en godt skrevet avslutning. Sterk 6 av 10. Er denne på Stream? Vi så Spiderman-No Way Home på 4k uhd bluray med hele familien. Bra bilde og lydkvalitet på denne, kanskje den beste Spiderman filmen av denne serien. Pluss for mange helter og superskurker i fri utfoldelse. Logikk i story halter litt, men ikke med tanke på at Spider er en fyr som tilogmed redder katter ned fra trær. Vi ble underholdt, og en klimaks film av alle disse filmene. Endret 14. januar 2023 av Gouldfan Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Gouldfan skrev (1 minutt siden): Er denne på Stream? Dette er en Netflix-produksjon 😃 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Sydvest skrev (2 minutter siden): Dette er en Netflix-produksjon 😃 Synes jeg dro kjensel. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 (endret) Vi så Old igår kveld på 4k bluray. Jeg synes denne innfridde forventningene. Jeg kjenner Mr. Night Shyamalan fra tidligere, og dette er helt i hans stil. Filmen minner litt om The Village, det er en skikkelig cliffhanger med en hemmelighet, jeg begynte å bli redd for at vi ikke skal få se slutten, men regissøren er kjent for å nøste ut hele garnet. Dette er ikke en film med fokus på lyden, da den er mer dramatisk, og ikke så action fokusert, bildet er ok-bra. Dro kjensel på en rettelse svensk skuespiller også. Endret 15. januar 2023 av Gouldfan Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 Shyamalan leverer alltid. Enten er filmene faktisk bra, ellers er det så hysterisk latterlige at de er morsomme. Bortsett fra The Last Airbender da. Den er bare rævva. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 3 hours ago, Kjøleskap said: Shyamalan leverer alltid. Enten er filmene faktisk bra, ellers er det så hysterisk latterlige at de er morsomme. Bortsett fra The Last Airbender da. Den er bare rævva. Personlig synes jeg bare noen få av filmene hans er bra. De fleste er virkelig dårlige uten at de blir morsomme av den grunn. Skjønner ikke helt at navnet hans brukes så mye i markedsføringen av filmene, da jeg generelt heller styrer unna hvis jeg ser navnet hans. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå