Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Memento, The Shining Sånne? Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) (kanskje litt offtopic, men er det noen som kan annbefale noen gode filmer? Thrillere, fiction, "tenke filmer".) Du må se: Mulholland Drive (Beste filmen jeg har sett) Donnie Darko (En god nummer to!) The Butterfly Effect (Knallbra) Memento (Beste filmen jeg hadde sett før jeg så Mulholland Drive og Donnie Darko) Endret 18. august 2004 av Bob Broker Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 12 monkeys er også en fin tenke film. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Fight Club. Blir egentlig aldri lei den... Lest boka? Nei har ikke lest boka. men får vel gjøre det etterhvert. Et tips til alle, ikke se alene hjemme 4! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Fight Club. Blir egentlig aldri lei den... Lest boka? Nei har ikke lest boka. men får vel gjøre det etterhvert. Et tips til alle, ikke se alene hjemme 4! Er det 4 nå plutselig?!? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Fight Club. Blir egentlig aldri lei den... Lest boka? Nei har ikke lest boka. men får vel gjøre det etterhvert. Et tips til alle, ikke se alene hjemme 4! Er det 4 nå plutselig?!? Jepp, med han merkelige fra 3rd Rock. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Den var så sinnsykt dårlig den at jeg har ikke ord.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jepp, med han merkelige fra 3rd Rock. Hvem var gutten da? Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bad Boys med Sean Penn.. Enig i at 12 monkeys er en genial film.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 holder på å se 12 monkeys akkurat nå. Men får helt fnatt av han masete fyren som fyker rundt Bruce Willies på det galehuset. Fy pokkern altså for en irriterende fyr! Hvis han fortsetter å være med sånn resten av filmen er alt ødelagt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 holder på å se 12 monkeys akkurat nå. Men får helt fnatt av han masete fyren som fyker rundt Bruce Willies på det galehuset. Fy pokkern altså for en irriterende fyr! Hvis han fortsetter å være med sånn resten av filmen er alt ødelagt.. Brad Pitt? Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 holder på å se 12 monkeys akkurat nå. Men får helt fnatt av han masete fyren som fyker rundt Bruce Willies på det galehuset. Fy pokkern altså for en irriterende fyr! Hvis han fortsetter å være med sånn resten av filmen er alt ødelagt.. Tror ærlig talt ikke dette er film for deg. Filmen handler mye om rollefiguren til Brad Pitt og han spiller så sinnsykt bra! Nesten det beste jeg har sett han gjøre. Hvis du ikke ser det geniale i filmen eller klarer å nyte historien og skuespillprestasjonene så ville jeg satt på The Fast and the Furious. Der er det ikke så bra skuespillere og handlinga er ikke altfor komplisert Knallbra film for deg! Ikke alle har samme smak...heldigvis Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jepp, med han merkelige fra 3rd Rock. Hvem var gutten da? Mike Weinberg som har vært med i: Stolen Summer (2002) .... Danny Jacobsen Life as a House (2001) .... Adam Kimball Spooky House (2000) .... Halloween Kid Ingen superkjendis, altså. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 holder på å se 12 monkeys akkurat nå. Men får helt fnatt av han masete fyren som fyker rundt Bruce Willies på det galehuset. Fy pokkern altså for en irriterende fyr! Hvis han fortsetter å være med sånn resten av filmen er alt ødelagt.. Tror ærlig talt ikke dette er film for deg. Filmen handler mye om rollefiguren til Brad Pitt og han spiller så sinnsykt bra! Nesten det beste jeg har sett han gjøre. Hvis du ikke ser det geniale i filmen eller klarer å nyte historien og skuespillprestasjonene så ville jeg satt på The Fast and the Furious. Der er det ikke så bra skuespillere og handlinga er ikke altfor komplisert Knallbra film for deg! Ikke alle har samme smak...heldigvis jepp rollen til Brad Pitt spiller en stor rolle.. ikke det at masingen hans varer i noe stort mer enn 2-3 minutter da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvorfor gidder dere å diskutere, 12 Monkeys er jo en drittfilm uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvorfor gidder dere å diskutere, 12 Monkeys er jo en drittfilm uansett. Vi har jo diskutert Plan 9 uten at noen har klaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvorfor gidder dere å diskutere, 12 Monkeys er jo en drittfilm uansett. Vi har jo diskutert Plan 9 uten at noen har klaget. Men den er jo faktisk kul. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hva syntes dere om 21 Grams? Det var ihvertfall den siste filmen jeg har sett. Har lyst å se Way Of The Gun igjen - det er jo en ordentlig shoot'em up-film... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå