Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(kanskje litt offtopic, men er det noen som kan annbefale noen gode filmer? Thrillere, fiction, "tenke filmer".)

Du må se:

Mulholland Drive (Beste filmen jeg har sett)

Donnie Darko (En god nummer to!)

The Butterfly Effect (Knallbra)

Memento (Beste filmen jeg hadde sett før jeg så Mulholland Drive og Donnie Darko)

Endret av Bob Broker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fight Club. Blir egentlig aldri lei den...

Lest boka?

Nei har ikke lest boka. men får vel gjøre det etterhvert.

Et tips til alle, ikke se alene hjemme 4!

Er det 4 nå plutselig?!?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
holder på å se 12 monkeys akkurat nå. Men får helt fnatt av han masete fyren som fyker rundt Bruce Willies på det galehuset. Fy pokkern altså for en irriterende fyr! Hvis han fortsetter å være med sånn resten av filmen er alt ødelagt.. :hrm:

Brad Pitt?

Lenke til kommentar
holder på å se 12 monkeys akkurat nå. Men får helt fnatt av han masete fyren som fyker rundt Bruce Willies på det galehuset. Fy pokkern altså for en irriterende fyr! Hvis han fortsetter å være med sånn resten av filmen er alt ødelagt.. :hrm:

Tror ærlig talt ikke dette er film for deg. Filmen handler mye om rollefiguren til Brad Pitt og han spiller så sinnsykt bra! Nesten det beste jeg har sett han gjøre. Hvis du ikke ser det geniale i filmen eller klarer å nyte historien og skuespillprestasjonene så ville jeg satt på The Fast and the Furious. Der er det ikke så bra skuespillere og handlinga er ikke altfor komplisert ;) Knallbra film for deg! :thumbup:

Ikke alle har samme smak...heldigvis

Lenke til kommentar

Tror ærlig talt ikke dette er film for deg. Filmen handler mye om rollefiguren til Brad Pitt og han spiller så sinnsykt bra! Nesten det beste jeg har sett han gjøre. Hvis du ikke ser det geniale i filmen eller klarer å nyte historien og skuespillprestasjonene så ville jeg satt på The Fast and the Furious. Der er det ikke så bra skuespillere og handlinga er ikke altfor komplisert ;) Knallbra film for deg! :thumbup:

Ikke alle har samme smak...heldigvis

jepp rollen til Brad Pitt spiller en stor rolle.. ikke det at masingen hans varer i noe stort mer enn 2-3 minutter da.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor gidder dere å diskutere, 12 Monkeys er jo en drittfilm uansett.

Vi har jo diskutert Plan 9 uten at noen har klaget.

Men den er jo faktisk kul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...