Gregers Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 The Running Man. Fin film, Arnold serverer masse tøffe komentarer. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 We Were Soldiers: Jeg likte denne. Bra skuespill, ikke et kjedelig sekund. 8 / 10 I forholdt til Saving private Ryan, Band of Brothers, Tae guk og Platoon. Gi så er den vanvittig dårlig. Er det noe jeg hater så er det romantifisering av krig, der alle får snakke 5min før de dør og alle er seff kristne, alle som drepes i eksplosjon bare "hopper" avgårde istedefor å få skikkelige skader. Går til dels med på argumentene dine, co2. Selve handlingen er forferdelig selvgod. Nesten så jeg ble litt kvalm. Det samme går for denne religions greia som Mel Gibson hadde gående i filmen. Ikke helt bra. Og hvorfor hadde han ikke ett sekund hjelmen riktig på. I en del scener stod han usannsynlig mye oppreist i forhold til hvor intens skuddvekslingen var. Kanskje ikke så veldig troverdig akkurat. Utover dette, så var jo filmen i og for seg underholdene. Dyster, med gode effekter. Og nei, jeg mener også ganske bestemt at den ikke er på høyde med Full Metal Jacket (karakter 6/6) Platoon (karakter 6/6) Saving Private Ryan (karakter 6/6) Deer Hunter (karakter 6/6) Where Eagles Dare (karakter 6/6) Casualties of War (karakter 6/6) Stalingrad (karakter 5/6) Hamburger Hill (karakter 5/6) Apocalypse Now Redux (karakter 5/6) Black Hawk Down (karakter 5/6) The Thin Red Line (karakter 4/6) Personlig synes jeg Full Metal Jacket og Platoon er skremmende gode filmer! Apocalypse Now er rett og slett en for lang film, og det trekker ned. We Wannabe Soldier: 3/6! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Jeg så "American History X" for n'te gang i dag. Fortsatt like bra. Veldig godt fortalt historie. Godt skuespill. Effektiv bruk av diverse teknikker (Retrospektive flashback, svart/hvit filmingen). God filmmusikk. 9/10 Endret 8. februar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 The Running Man. Fin film, Arnold serverer masse tøffe komentarer. Har den liggende i skal sees bunken av DVD'er et sted, håper den er litt bra. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Saw Bra i grunn, ganske skummel og hadde en overraskende slutt. 7/10. Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Og nei, jeg mener også ganske bestemt at den ikke er på høyde med Full Metal Jacket (karakter 6/6) Platoon (karakter 6/6) Saving Private Ryan (karakter 6/6) Deer Hunter (karakter 6/6) Where Eagles Dare (karakter 6/6) Casualties of War (karakter 6/6) Stalingrad (karakter 5/6) Hamburger Hill (karakter 5/6) Apocalypse Now Redux (karakter 5/6) Black Hawk Down (karakter 5/6) The Thin Red Line (karakter 4/6) Personlig synes jeg Full Metal Jacket og Platoon er skremmende gode filmer! Apocalypse Now er rett og slett en for lang film, og det trekker ned. We Wannabe Soldier: 3/6! At en film er lang bør da virkelig ikke trekke ned? Apocalypse Now og Das Boot (som du glemte) er to av de beste filmene noensinne laget (og ikke de korteste, akkurat), og i en bås med 5-6 filmer som fortjener 7/6. Perfekte filmer, om du vil. (btw: BHD sucked ) Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 The Running Man. Fin film, Arnold serverer masse tøffe komentarer. Har den liggende i skal sees bunken av DVD'er et sted, håper den er litt bra. Joda, jeg synes ikke den ikke er så ille. Men den blir nok ikke like bra om du ikke liker Arnold Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Den er skikkelig BAD den filmen skal jeg si dere Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Die hard with a Vengeance, aka Die hard i New york her til lands okei film, har SLJ, det er en bonus, men den er laget på begynnelsen/midten av 90 tallet, noe som gjør at den har mistet mye av den rå volden som preget Die hard 1 og 2... Willis' skjorte ser fremdeles ut som den er dratt gjennom gjørma i slutten, hvilket er bra... 4/6 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Anchorman: The Legend of Ron Burgundy. Skikkelig knall komedie med Will Ferrell. Ikke bare er han bra som alltid, men flere andre "ukjente" folk overrasker veldig. Min favoritt der? Værmannen. Han er bare ufattelig morsom. Mye dum humor, akkurat slik jeg liker det. En svært subjektiv 8/10 fra meg. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) At en film er lang bør da virkelig ikke trekke ned? Apocalypse Now og Das Boot (som du glemte) er to av de beste filmene noensinne laget (og ikke de korteste, akkurat), og i en bås med 5-6 filmer som fortjener 7/6. Perfekte filmer, om du vil. (btw: BHD sucked ) Nå valgte jeg å ikke ta med ubåt/marine krigs filmene. Tenkte faktisk på Das Boot, riktignok unnlot jeg å ta den med. Trolig den beste ubåt filmen som er laget. Apocalypse Nå er bra, men jeg vet ikke hvorfor, jeg bare syntes den ble litt langtekkelig. Når det gjelder BHD, så har du rett. Det er ikke en femmer film, og jeg trekker påstanden tilbake. Den er en krigsfilm for 2fast2furious-generasjonen. Og like såfremt som så veldig mange andre filmer - er den følgelig ganske underholdende. Men ikke 'stor' i den forstand. Black Hawk Down 4/6. Endret 9. februar 2005 av Celsior Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Die Hard: With a Venegeance Ikke like bra som Die Hard, men bra for det . 7 / 10 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 The Running Man. Fin film, Arnold serverer masse tøffe komentarer. Har den liggende i skal sees bunken av DVD'er et sted, håper den er litt bra. Joda, jeg synes ikke den ikke er så ille. Men den blir nok ikke like bra om du ikke liker Arnold Digger Arnold Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Apocalypse Nå er bra, men jeg vet ikke hvorfor, jeg bare syntes den ble litt langtekkelig. Enig... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hercules in New York Arnolds først, og dårligste, film. Elendig skuespill, platt historie. Hadde det ikke vært for at Arnold spilte i den, og at den til tider var litt morsom, så skulle den fått bunnkarakter. 2/6 Endret 9. februar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Unique- Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Sist film jeg såg var Shark tale hehe, morsomm denn! Men kan ikkje sei at det er den beste filmen jeg har sett då men Koselig var den vertfall.. alt jeg har å si.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Gong fu (kung fu hustle) Kung fu komedie av beste sort Jeg storkoste meg med denne filmen. Anbefales 7.5/10 Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
guezz Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Closer Filmen begynner middelmådig, men blir bedre og bedre utover filmen. Jeg la ikke merke til så mange klisjerer og historien er bra fortalt. Et bra romantisk drama som er verd å se. 7 Endret 9. februar 2005 av guezz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå