Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Roger Gunvaldsen skrev (3 minutter siden): Mener å huske at Bo var endel naken i denne(?) Uansett...når man snakker om jaws her så kan det jo nevnes at Bo sin debutfilm var orca morder hvalen eller noe lignende tittel..tror jeg så den sommeren 2019. Var uansett ikke noe mesterverk. Så den for evigheter siden (var jo tenåring og slik film var, vel interessant kan man vel kalle det) og huskes best for Olivia samt da Bo som rir på en hest (naken) og ja, mye annet naken greier, men egentlig en ganske så kjedelig film, der gikk på TV3 eller tvnorge midt på natta, og ikke sett siden vår/sommer 2003. Den Orca filmen har jeg tilgode å se, men gikk jo noen rykter om at den spekkhuggeren i filmen drepte en hai, og for å "ta igjen" så drepte haien i Jaws 2 (1978) en svær spekkhugger, for å vise hvem som var sjefen av de to filmbeistene. Litt artig, men klart, det kom jo utallige Jaws rip-offs på den tiden, og svært få var vel noengang i nærheten av å matche oppfølgerne, og originalen var jo helt klart en der lå i et helt annen nivå enn selv de fleste filmer i 1975. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Roger Gunvaldsen skrev (3 minutter siden): Artig å ha noen prosjekter gående. Har vel egentlig et slags "prosjekt" gående, mer et som virker aldri å bli helt ferdiggjort, kaller det "bli kvitt alt rælet i filmboden" og hver gang jeg tror man begynner å nærmer seg "slutten" så popper det opp et tonn med ny usett film. Klart, bakom en del, ligger kanskje en del godt skjulte og potensielle nye favoritter/perler, så jeg forsøker å ta litt etter litt, og ikke stresse for mye. Western har jeg fått sett litt her og der, mest 60-70 talls Spaghetti western, men prøver å se litt mer klassisk Western fra 40, 50-tallet, og har blant annet et par John Ford/John Wayne titler liggende å vente på meg. Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (4 minutter siden): Har vel egentlig et slags "prosjekt" gående, mer et som virker aldri å bli helt ferdiggjort, kaller det "bli kvitt alt rælet i filmboden" og hver gang jeg tror man begynner å nærmer seg "slutten" så popper det opp et tonn med ny usett film. Klart, bakom en del, ligger kanskje en del godt skjulte og potensielle nye favoritter/perler, så jeg forsøker å ta litt etter litt, og ikke stresse for mye. Western har jeg fått sett litt her og der, mest 60-70 talls Spaghetti western, men prøver å se litt mer klassisk Western fra 40, 50-tallet, og har blant annet et par John Ford/John Wayne titler liggende å vente på meg. Har vært inne på tanken om at jeg skal ha et helt år med forskjellige temaer hver måned med minimum 30 filmer, men får se om jeg gidder å binde meg opp over så lang tid. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Roger Gunvaldsen skrev (6 minutter siden): Har vært inne på tanken om at jeg skal ha et helt år med forskjellige temaer hver måned med minimum 30 filmer, men får se om jeg gidder å binde meg opp over så lang tid. Kunne vært interessant, eller moro å kanskje sett om andre her inne (ikke ulikt hva man har vært innom på VGD) hadde blitt med på en film-måned/utfordring, der et spesielt tiår, sjanger, regissør, skuespiller osv fikk litt ekstra oppmerksomhet, og tja, ble veldig glad i James Bond tråden til Mr Pets, hvor vi så 1 Bond film av gangen, (jobbet oppover mot den nyeste) og nei, er litt mer motiverende dersom også man kanskje kan få med flere filminteresserte og diskutere/sammenligne osv. Endret 21. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (13 minutter siden): Har vel egentlig et slags "prosjekt" gående, mer et som virker aldri å bli helt ferdiggjort, kaller det "bli kvitt alt rælet i filmboden" og hver gang jeg tror man begynner å nærmer seg "slutten" så popper det opp et tonn med ny usett film. Klart, bakom en del, ligger kanskje en del godt skjulte og potensielle nye favoritter/perler, så jeg forsøker å ta litt etter litt, og ikke stresse for mye. Har en haug liggende selv - det har blitt handlet ganske mye de siste par årene med tanke på de nye tollreglene. Kom noenlunde i mål. Men har da kanskje 500 filmer i backlog - halvparten nye for meg og halvparten oppgradering fra dvd og gamle favoritter. Ble også handlet en haug med 3D film. Tror det blir å handle digitale kopier fremover for gamle filmer som jeg mangler. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Mr_Spock skrev (5 minutter siden): Har en haug liggende selv - det har blitt handlet ganske mye de siste par årene med tanke på de nye tollreglene. Kom noenlunde i mål. Men har da kanskje 500 filmer i backlog - halvparten nye for meg og halvparten oppgradering fra dvd og gamle favoritter. Ble også handlet en haug med 3D film. Tror det blir å handle digitale kopier fremover for gamle filmer som jeg mangler. Siste årene har jeg stort sett handlet brukt (loppemarked, bruktsjapper osv) og når en kan nærmest finne hele filmsamlinger (tonnevis av filmer som ikke er tatt ut av plasten en gang) til hva Platekompen skal ha for et par filmer, da er det liksom ingen tvil lenger. Og når en har handlet så mye brukt og billig film, så lenge, da fyller det seg godt på. På det meste trengte jeg vel nesten en garasje for å få plass til alt sammen. Husker jeg var innom en bruktsjappe tilbake i 2016, og kom vel ut med 4-5 svære bæreposer med film, og tror jeg enda ikke har greid å se unna/kvitte meg med alt fra den handelen. Klart, man sitter jo ikke igjen med 4-5 bæreposer med "klassikere", men når folk nærmest gir bort/kaster film og CDer etter kundene, da er det ikke noe lure på. Begynner å bli lenge siden man kjøpte større mengder film over nett, men sitter jo fra tid til annen og å følger litt med på Amazon og lignende, og kjenner jeg brekker meg litt, hver gang man ser at prisene har "steget" eller skutt til himmels på så kort tid, og siste månedene har ikke vært spesielt fristende å kjøpe film eller annet fra utlandet, og med ei tidvis så svak norsk krone attpåtil, nei. En av filmene (tror det var ei Tom Selleck, b-film fra 80-tallet eller tidlig 90-tallet) hadde steget (brukt utgave) fra røflig 30-40 norske kroner, til nærmere 450 kroner! Må jo være snart mangemillionær for å handle den slags. Klart, har endelig (på høy tid) begynt å utnytte Youtube så mye som mulig, og der flere meget brutalt overprisa filmer som har ligget i årevis i watchlista mi, ligger ofte i flott bilde og lydkvalitet helt gratis, og skulle man betalt hva enkelte skal ha for disse potensielle møkkafilmene (som flesteparten jo endte opp, stort sett) så ville jeg vært flere tusen kroner fattigere, og meget, meget rasende over meg selv. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (3 timer siden): En artig og meget underholdende skrekk-komedie, klart, komedien var nok ikke så veldig tilstede når jeg så den som guttunge, det og alle de krypende og kravlende 8-beinte skapningene i kjellerstua, gjorde jo sitt til at en ikke var så høy i hatten. Men ved senere besøk, er det jo mer komisk å se Jeff Daniels og John Goodman kjempe og tråkke/trampe i vei mot sine fryktinngytende fiender, og der attpåtil får Daniels til å freake fullstendig ut i sluttkampen, og liker den lille småby følelsen filmen har gående. Ellers er jo filmposteren utrolig stilig, og kanskje en av de mest iøynefallende plakatene/film coverne jeg kan huske fra 90-tallet, særlig godt brukt i utallige filmutleie sjapper på veggene: Vis skjult innhold Den er virkelig flott, og en av mine favoritt skrekkfilm postere fra tidlig 90-tallet, og virker som den inspirerte en god del "lignende" filmer, der blant andre Sleepwalkers (1993) har ei som minner i farger og skygger om Arachnophobia, men dessverre var den filmen ikke så mye å juble over, eller så man husker det som. Når det gjelder Arachnophobia og dens slående filmplakat, så er en annen grunn til at den så ofte henger igjen i minnet, at den ofte var å se i Jerry Seinfelds, heller smale, men interessante VHS samling, og der også Childs Play 2 huskes godt, men tror faktisk et par av de andre var oppdiktede titler, men likevel, alltid vært interessert av slike ting, filmer og album der går igjen i bakgrunnen av filmer og tv-serier. Men moro å se hvilke filmer som faktisk er liggende der, og ser jo at Jerry virket å være svak for skrekkfilmer, selv om i en av de senere sesongene kom jo han til å bli hjemsøkt av en Chucky lignende skapning, om jeg ikke husker helt feil. Arachnophobia og Benny Hill står sammen med endel Tv spill. Jeg gjenkjente Tetris og Sim City 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Gouldfan skrev (Akkurat nå): Jeg gjenkjente Tetris og Sim City Rart jeg ikke så det før nå, var nok mest fokusert på filmtitlene man kjente fra før. Usikker på hvilken sesong bildet er tatt fra, og vil tro at kanskje Jerrys samling ble større eller byttet litt om jo senere ut i sesongene man kom. Men Childs Play 2 og Arachnophobia virket å forbli værende i mange år, eller slik huskes det nå da. Ser jo at Pretty Woman og, vel, ligner veldig på Back to the Future III samt at The Crying Game og hva som ser ut som mulig GoodFellas også på VHS, men ikke lett å si. Er det også The Hunt For Red October som står ytterst til høyre? Ganske så interessant filmsmak den godeste Seinfeld. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (23 minutter siden): Siste årene har jeg stort sett handlet brukt (loppemarked, bruktsjapper osv) og når en kan nærmest finne hele filmsamlinger (tonnevis av filmer som ikke er tatt ut av plasten en gang) til hva Platekompen skal ha for et par filmer, da er det liksom ingen tvil lenger. Og når en har handlet så mye brukt og billig film, så lenge, da fyller det seg godt på. På det meste trengte jeg vel nesten en garasje for å få plass til alt sammen. Husker jeg var innom en bruktsjappe tilbake i 2016, og kom vel ut med 4-5 svære bæreposer med film, og tror jeg enda ikke har greid å se unna/kvitte meg med alt fra den handelen. Klart, man sitter jo ikke igjen med 4-5 bæreposer med "klassikere", men når folk nærmest gir bort/kaster film og CDer etter kundene, da er det ikke noe lure på. Begynner å bli lenge siden man kjøpte større mengder film over nett, men sitter jo fra tid til annen og å følger litt med på Amazon og lignende, og kjenner jeg brekker meg litt, hver gang man ser at prisene har "steget" eller skutt til himmels på så kort tid, og siste månedene har ikke vært spesielt fristende å kjøpe film eller annet fra utlandet, og med ei tidvis så svak norsk krone attpåtil, nei. En av filmene (tror det var ei Tom Selleck, b-film fra 80-tallet eller tidlig 90-tallet) hadde steget (brukt utgave) fra røflig 30-40 norske kroner, til nærmere 450 kroner! Må jo være snart mangemillionær for å handle den slags. Klart, har endelig (på høy tid) begynt å utnytte Youtube så mye som mulig, og der flere meget brutalt overprisa filmer som har ligget i årevis i watchlista mi, ligger ofte i flott bilde og lydkvalitet helt gratis, og skulle man betalt hva enkelte skal ha for disse potensielle møkkafilmene (som flesteparten jo endte opp, stort sett) så ville jeg vært flere tusen kroner fattigere, og meget, meget rasende over meg selv. Er man fornøyd med dvd og Youtube kvalitet kan det bli en veldig billig hobby dette. God følelse å gå ut av sjappa med 4-5 bæreposer med godfilmer, kan jeg tenke meg ? Jeg kom stort sett unna med normale priser på alt jeg handlet - det var en del 3D filmer som var høyt priset - veldig mange av de er oop - formatet er jo dødt. Men var tålmodig og fant til slutt alt til greie priser, det tok et års tid. Heldigvis finner jeg ikke 4k og hdr så veldig fantastisk - så blu ray/1080p er godt nok. Så det blir ikke videre oppgradering. Men sliter med plass - digitalt blir stadig mer aktuelt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Jo interessant miks av film og spill. World Cup tror jeg også er et tv spill,synes jeg ser Nintendo symbolet Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (15 minutter siden): Rart jeg ikke så det før nå, var nok mest fokusert på filmtitlene man kjente fra før. Usikker på hvilken sesong bildet er tatt fra, og vil tro at kanskje Jerrys samling ble større eller byttet litt om jo senere ut i sesongene man kom. Men Childs Play 2 og Arachnophobia virket å forbli værende i mange år, eller slik huskes det nå da. Ser jo at Pretty Woman og, vel, ligner veldig på Back to the Future III samt at The Crying Game og hva som ser ut som mulig GoodFellas også på VHS, men ikke lett å si. Er det også The Hunt For Red October som står ytterst til høyre? Ganske så interessant filmsmak den godeste Seinfeld. Jo det stemmer, True Colours er det er par av, muligens tv serie? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Mr_Spock skrev (3 minutter siden): Er man fornøyd med dvd og Youtube kvalitet kan det bli en veldig billig hobby dette. God følelse å gå ut av sjappa med 4-5 bæreposer med godfilmer, kan jeg tenke meg ? Skumle er jo at en gang i tiden handlet man jo nesten så mye film, men da det var fullprisa og, tja, vil ikke gå lenger inn på det, da tanken på hvor mye penger man har brukt og også ikke minst kastet bort på film og musikk opp gjennom årene, det ville ha blitt et kjipt og meget stygt regnestykke. Var jo dager man var nedenom byen og handlet film flere ganger, så bar det hjem og så rett ned igjen og handle mer. Klart, film og musikk var jo min hoved interesse, og da blir det jo "litt ekstra", men kjente det kriblet litt hver gang man dro ned, vel vitende om at man jo aldri viste hva en ville finne eller handle med seg hjem, mens nå er det jo ikke slik lenger, dessverre. Klart, bruktsjappene har jo sitt, men grunnet siste tiden er vel mulighetene blitt redusert grunnet smittefrykt osv. Men dersom man skulle finne ei potensiell ny perle/favoritt osv på Youtube, da er det ikke utenkelig at jeg vil forsøke å lete den opp i fysisk format, men grensa går på maks 200-300 kroner, for de helt spesielle. Over det, nei, den tid er forbi. Husker det var et par "luringer" i byen som forsøkte flere ganger å selge meg slike "sjeldne" DVD utgaver, med eks antall produserte kopier (var noe siffer/tall på baksiden, "Jippi, du er nå stolt eier av den 499ende av total 500 utgaver") og jommen meg skulle de ha godt over 1000 kroner for 1 film, som jeg jo attpåtil hadde i 3 utgaver fra før, og kunne sikkert kjøpt inn en solid bunke med film i samme butikk, av det dem forlangte. Ble ingen handel, for å si det slik. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Gouldfan skrev (20 minutter siden): Jo det stemmer, True Colours er det er par av, muligens tv serie? True Colors (1991), virker som ei drama-thriller med John Cusack og James Spader. Moro å se litt nærmere på slike samlinger i bakgrunnen, for altfor ofte fremstår nettopp dette litt for "tilfeldig" i film og tv-serier, som om noen bare har "raska" med noen filmer og bøker og slengt dem inn i hylla. Men føler at her har noen sørget for å vise til at Jerry er typen som faktisk kunne sett disse filmene, og liker dem godt. Så moro at de har da fremhevet en del meget forskjellig type film, og der virker som flere fans av serien aldri ville trodd ha funnet veien til Seinfelds samling, eller så virker det, utifra en del overraskede kommentarer fra nettet. Nei, tror jeg ville ha foretrukket å sett film med gutta Jerry og George ("Hvorfor lese boka, når du kan se filmen?"), fremfor Elaine (og til dels Kramer) for de virket litt vel "snobbete" i sin smak og utvalg, hvert fall Elaine. Likte ikke måten hun så brutalt avfeide Weekend at Bernie's 2 på, men, hun fikk jo til slutt møte sin sjarmerende "drømmeprins" som jo sørget for å sette henne på kurs mot de mer kunstneriske filmene, som Elaine virket å falle for. Men ble ingen like stor suksess, når hun da omsider traff på han som sto bakom anbefalingene. Endret 21. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Frank.N.Steen skrev (10 minutter siden): True Colors (1991), virker som ei drama-thriller med John Cusack og James Spader. Moro å se litt nærmere på slike samlinger i bakgrunnen, for altfor ofte fremstår nettopp dette litt for "tilfeldig" i film og tv-serier, som om noen bare har "raska" med noen filmer og bøker og slengt dem inn i hylla. Men føler at her har noen sørget for å vise til at Jerry er typen som faktisk kunne sett disse filmene, og liker dem godt. Så moro at de har da fremhevet en del meget forskjellig type film, og der virker som flere fans av serien aldri ville trodd ha funnet veien til Seinfelds samling, eller så virker det, utifra en del overraskede kommentarer fra nettet. Mye mulig han har kopiert stua si. Flere av karakterene bygger jo også på kjente Venner av Seinfeld. George har jeg sett der han snakker om suppe Nazien. Og både George og Suppe nazi er spot like i virkeligheten. Endret 21. juni 2020 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Gouldfan skrev (7 minutter siden): Mye mulig han har kopiert stua si. Flere av karakterene bygger jo også på kjente Venner av Seinfeld. George har jeg sett der han snakker om suppe Nazien. Og både George og Suppe nazi er spot like i virkeligheten. Ikke godt å si, men likevel artig tanke, og virker som også Larry David er en hengiven fan av b-filmer og "bad movies" spesielt, der jeg tror han og Jerry er ganske så svake for Ed Wood Jr. og spesielt Plan 9 from Outer Space (1959). Skulle likt å sett filmsamlingene dems ja. Husker det var jo ei egen tv-serie på MTV om kjendiser som viste frem musikksamlingene sine, og en hadde et svær akvarium bygd inn i musikkhylla si, med haier og det hele. Kramer var vel også basert på en ekte Kramer (husker fra noe bonus materiale at en fyr med lignende navn/hår gikk igjen) og sånt gjør serien bare enda mer morsom og spennende. Men trenger ikke gå lenger enn til ens eget liv, og tenke på alle de vanvittige situasjonene og menneskene man har truffet på, og stadig gjør så, og nei, kunne ha raskt blitt et par interessante "Seinfeld" episoder om "absolutt ingen verdens ting" av den slags, og ja, Seinfeld var virkelig noe helt spesielt, med tanke på humor, handling, karakterer og ikke minst manusene. Endret 21. juni 2020 av Frank.N.Steen 1 Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (22 minutter siden): Ikke godt å si, men likevel artig tanke, og virker som også Larry David er en hengiven fan av b-filmer og "bad movies" spesielt, der jeg tror han og Jerry er ganske så svake for Ed Wood Jr. og spesielt Plan 9 from Outer Space (1959). Skulle likt å sett filmsamlingene dems ja. Husker det var jo ei egen tv-serie på MTV om kjendiser som viste frem musikksamlingene sine, og en hadde et svær akvarium bygd inn i musikkhylla si, med haier og det hele. Kramer var vel også basert på en ekte Kramer (husker fra noe bonus materiale at en fyr med lignende navn/hår gikk igjen) og sånt gjør serien bare enda mer morsom og spennende. Men trenger ikke gå lenger enn til ens eget liv, og tenke på alle de vanvittige situasjonene og menneskene man har truffet på, og stadig gjør så, og nei, kunne ha raskt blitt et par interessante "Seinfeld" episoder om "absolutt ingen verdens ting" av den slags, og ja, Seinfeld var virkelig noe helt spesielt, med tanke på humor, handling, karakterer og ikke minst manusene. Hvis jeg ikke husker helt feil var Kramer basert på en nabo Larry hadde engang i tiden. George er basert på Larry himself. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Roger Gunvaldsen skrev (1 minutt siden): George er basert på Larry himself. Kanskje også mye av grunnen til at man falt såpass mye for Curb Your Enthusiasm, det og at man slapp de konstante latterbrølene. Roger Gunvaldsen skrev (7 minutter siden): var Kramer basert på en nabo Larry hadde engang i tiden Sikkert "interessant" å ha en slik nabo, men også kanskje greit at det nærmeste en kommer er gjennom tv-utgaven. For å stadig komme hjem til tomt kjøleskap, tom leilighet (innbrudd) eller da at leiligheten er alt annet enn tom, og stappfull av ukjente mennesker, prostituerte som krever å få betalt grunnet at kunden har stikki av fra regningen, og selvsagt med politiet rett rundt hjørnet, så, nei, interessant uten tvil, men tror jeg hadde vært på flyttefot ganske så tidlig om en Kramer hadde plutselig dukket opp i nabolaget, og sett seg ut min leilighet som hans "nye hjem". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Ikke alt er en dårlig investering , det var en supersamler i UK som solgte sin Bondsamling , han hadde dog ikke denne som jeg har Jeg vet ingen annen samler i verden som har denne bortsett fra meg selv (dog noen samlere er jo anonyme) "Kramer" Nja , tror Jack Dalton var rimelig irriterende for MacGyver (Jacks stadige bli rik påfunn) Endret 21. juni 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Radovan skrev (3 timer siden): Ikke alt er en dårlig investering Betviler ikke det, men har nok sjeldent tenkt på alle film og musikk innkjøpene som investering (tviler på at samlingen har særlig verdi, annet enn for min del da), vel, annet enn da å gi meg forhåpentligvis mye underholdning og glede i retur. Klart, moro å lese om folk med filmsamlinger (ofte VHS og Laserdisc format) som tror de bare sitter på gammelt og utdatert "søppel", og ender så opp med å få beskjed om at de sitter på en haug av gull. Klart, sikkert en del av disse litt for utrolige historiene er nok litt overdrevent, og tviler på at de bare "snubler" over slikt ut av intet, men gir nok en del tidligere filmsamlere en ekstra motivasjon til å ta ei ekstra kikk oppom loftet eller i kjelleren, i jakt etter hvor den gamle VHS samlingen ligger bortgjemt hen. Radovan skrev (3 timer siden): Nja , tror Jack Dalton var rimelig irriterende for MacGyver (Jacks stadige bli rik påfunn) Vel, Jack Dalton ga nå hvert fall kompisen sin både hodebry men samtidig også litt av noen elleville eventyr i retur, og det er da noe. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Frank.N.Steen skrev (12 timer siden): hvilken film man skal se seinere i kveld. Dessverre, den Michael Caine og Roger Moore filmen virker å være, hm, misliker å bli for krass når det gjelder to favoritter som de nevnte herrene, men dette var, nei, underkant av 30 minutter ut i filmen (hittil) og føler at tiden står nærmest bom stille. Aldri et godt tegn når det gjelder film, eller egentlig det meste her i livet. Skal se den ferdig, men må rett og slett ta en liten time-out, og får heller trøste meg med at den er jo gratis. Så, tja, det beste en kan håpe på er at ting virkelig tar seg opp og kanskje den bikker opp til ei meget snill 4/10. Hm, kanskje det er håp likevel, for legger jo merke til at det er mye fine og veldreide damer som dukker opp her og der. Endret 21. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå